V minulosti byly vdavky velmi jednotvárné a tradiční. Dnes už se na tradice tak moc nehledí a inspirovat se nevěsty mohou několika desítkami svatebních stylů. A aby mohly budoucí novomanželky své drahé polovičky přesvědčit o tom, že si vybrali správně, je tady již 8. ročník soutěže
Souboj nevěst. Patronkami a průvodkyněmi tohoto ročníku jsou moderátorka, gamerka a blogerka Naomi Adachi a Česká Miss World 2016 Natálie Kotková.
Finálový večer uvede moderátorka Tereza Tobiášová.
Hlavní výhrou pro letošní vítězku bude již tradičně svatební cesta. Tentokrát to ale nebudou klasické líbánky v exotickém ráji, ale dvanáctidenní tour po Evropě v zapůjčeném luxusním karavanu. „ Každým rokem se nám hlásí více a více soutěžících, což nás neskutečně těší, protože nás přesvědčují, že to děláme správně,“ uvedla ředitelka soutěže Lucie Kopecká.
Celkem deset finalistek už dychtí po vašich hlasech a každá z nich se představí se svým konceptem svatby. Vybírat můžete mezi svatbou mysliveckou, arabskou, vikingskou, v korunách stromů, půlnoční, středomořskou, motorkářskou, pin-up, candy či hippies.
Desítka finalistek se utká v bitvě o pohádkové věno dne 13. dubna 2019 v NH Collection hotels Praha od 19 hodin. Lístky na finále jsou již teď v prodeji na www.soubojnevest.cz
8. ročník Souboje nevěst právě odstartoval!
Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
| foto: Bauer Media
Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně
Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než si sednout na zahradu...
Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček
Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý den, bez omezení výše...
Jak zavěsit WC?
Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak obtížně stíral prach...
LED televize k novému telefonu zdarma. Být součástí Unity se vyplatí
Komerční sdělení O2 s Air Bank rozšiřují spolupráci a představují unikátní ekosystém Unity. Ten společným zákazníkům přináší...
Květen vyžene děti učit se ven na zahradu. Zapojte se do výzvy!
Komerční sdělení S blížícím se květnem je tady Měsíc školních zahrad. Za akcí na podporu pobytu a venkovní výuky dětí stojí Nadace KKFF....
Procházka galerií v nové éře
Komerční sdělení Americká značka Skechers a světově známý belgický umělec VEXX představují spolupráci, která překračuje hranice módy a...
Běžíme společně pro ty, kteří běžet nemohou
Komerční sdělení Charitativní běh Wings For Life 5. května 2024
Připravte si doma skvělé kari jako z indické restaurace
Komerční sdělení Indická kuchyně je jednou z nejvoňavějších a nejbarevnějších na světě, čímž si získala strávníky napříč kontinenty,...
Přichází čas rozjet to ve velkém a zažít rock’n’roll v každém kroku
Komerční sdělení Skechers představuje další kolekci s The Rolling Stones!