Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Známe potřeby pleti i pokožky

  14:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Je to jednoduché, složení přípravků Paula´s Choice funguje přesně tak, jak slibuje.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Známe potřeby pleti i pokožky. | foto: Archiv Paula´s Choice

Značka Paula´s Choice přináší na český trh unikátní produkty, které mají řešení pro každý typ pleti. Trápíte se suchou pletí, máme pro vás výživu. Obtěžuje vás hormonální akné? Pak víme, jak ochránit pleť před vznikem jizviček i dalších pupínků… A tak bychom mohli pokračovat dál a dál. Unikátní přístup ke každí jednotlivé řadě je dokladem toho, že značka věnuje pozornost složení jednotlivých produktů, ale také tomu, aby právě dané produkty vždy fungovaly tak, jak je potřeba.

Známe potřeby pleti i pokožky.

Všechny formule pro jednotlivé přípravky procházejí dlouholetým výzkumem, jsou postupně upravovány na základě vědeckých výzkumů tak, aby přinášely pleti a pokožce co nejvyšší účinnost.

Kromě toho přípravky Paula´s Choice nikdy neobsahují složky, které by mohly dráždit pokožku či zhoršovat její stav.

Zakladatelka značky Paula Begoun změnila fungování beauty segmentu ve světě. Začala totiž s tím, co jiné kosmetické značky nedělají. Začala mluvit pravdu. Což v době, kdy se k takovému kroku odhodlala, bylo unikátní a šokující. I proto, aby mohla dostát svému pravidlu být k zákaznicím upřímná, navrhla vlastní řady kosmetické péče pro denní beauty rutinu, které jsou – pravdivé. Upřímné a snadno s dohledatelnými informacemi.

Paula´s Choice

Příběh značky Paula´s Choice je v mnohém autentický, upřímný a jedinečný. Kolik kosmetických produktů znáte, pod jejichž kvalitu se vám zakladatel podepíše a dá jim dokonce vlastní jméno?

Starejte se s produkty Paula´s Choice o svou pleť dnes, zítra, vždycky. Protože základní koncept značky je péče, upřímnost, důvěra a výsledek.

Paula´s Choice

Domluvte si konzultaci, objednejte první produkty a uvidíte, co se s vaší pletí stane. Omládnete přímo před zrcadlem a vyřešíte problémy s pletí, které vás dlouhodobě trápí.

Více na www.americkakosmetika.cz

  • Nejčtenější

Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně

Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než si sednout na zahradu...

Když stres ochromuje naše zdraví, pomoci může magnézium

Komerční sdělení Magnézium je minerál, který je mimořádně důležitý pro správné fungování našeho organismu v různých a často i ztížených...

Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček

Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý den, bez omezení výše...

Zaostřeno na Karvinsko. Z čeho bude v budoucnosti těžit?

Komerční sdělení Území pohornického Karvinska se po ukončení těžby uhlí připravuje na nové projekty. A nebude jich zrovna málo.

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

„Záleží mi na spokojenosti mých kolegů,“ říká vedoucí fyzioterapeutka

Komerční sdělení Už pět let pracuje Martina Kořínková v Chrudimské nemocnici. Proč si vybrala profesi fyzioterapeutky, v čem vidí výhody...

Projekt Měníme svět pohybem zabodoval a vyhlašuje nový ročník

Komerční sdělení Projekt MĚNÍME SVĚT POHYBEM, který organizuje Fakulta tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy společně s Balance...

Největší světové popové hity v jedinečné koncertní show

Komerční sdělení Užijte si neopakovatelnou koncertní show a vychutnejte si ty největší a nejslavnější popové hity hvězd jako jsou...

Malý princ ožívá v nezapomenutelné show a poprvé míří do Prahy!

Komerční sdělení Jedinečné scénické zpracování nesmrtelného příběhu poprvé v Praze, hned v 7 představení!

Veronika Psotková vystavuje na Bořislavce

Komerční sdělení Z průmyslového materiálu vytváří Veronika Psotková jemné sochy vznášející se v prostoru. Dráty pod jejíma rukama...

Dara Rolins je po další plastice. Kritiku fanoušků nechápe, cítí se svěží

Zpěvačka Dara Rolins (51) se na čas stáhla z veřejného života. V tom období prodělala „estetický zákrok“ a na sociální...

Natáčení Přátel bylo otřesné, vzpomíná herečka Olivia Williamsová

Britská herečka Olivia Williamsová (53) si ve čtvrté sérii sitcomu Přátelé zahrála epizodní roli jedné z družiček na...

Byli vedle ní samí ztroskotanci, vzpomíná Basiková na muže Bartošové

Byly každá z jiného těsta, ale hlavně se pohybovaly na opačných pólech hudebního spektra. Iveta Bartošová byla...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40 bez posilovače...

Ukaž kozy, řvali na ni. Potřebovala jsem se obouchat, vzpomíná komička Macháčková

Rozstřel Pravidelně vystupuje v pořadu Comedy Club se svými stand-upy, za knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala se...