Diskuse
Nové muzeum čokolády Chocolate Art Museum v Praze!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Strategická průmyslová zóna Holešov vítá nového investora
Společnost International CZ zde vybuduje nové sídlo i školicí centrum.
Prázdniny v Zoo Ostrava: Osvěžení pod stromy i delší otevírací doba
Léto je v plném proudu – co takhle ho prožít v příjemném chládku uprostřed přírody? ZOO Ostrava nabízí ideální prázdninový program pro rodiny s dětmi i milovníky zvířat.
Expedice Robot překročila čínskou hranici. Ujela přes 8000 kilometrů
Česká retro výprava zažila perný týden. Po vylodění z trajektu přes Kaspické moře ji čekal náročný průjezd Kazachstánem, který prověřil odolnost posádek i jejich historických vozů. V kazašských...
„Pružiny najdete všude.“ Firma Sečkař je chrlí na přání zákazníků
Když těsně po revoluci Josef Sečkař zakládal podnik na výrobu pružin, začínal doma a v pronajatých prostorách bývalého Státního statku ve Velké nad Veličkou na Hodonínsku.
{NADPIS}

{POPISEK}
Porodnice Slezské nemocnice v Opavě má už druhý porodní gauč
V zájmu uspokojení přání většiny nastávajících maminek pořídila porodnice SNO druhý porodní gauč. Velké poděkování patří zejména Nadačnímu fondu Propolis33, který gauč daroval.
Co je elektronické časové razítko a jak funguje?
Elektronické časové razítko je technologie, která potvrzuje existenci konkrétního dokumentu nebo dat v určitém čase a zajišťuje, že údaje nebyly po tomto okamžiku změněny a že se shodují s původní...
Úspěšné ženy v Teleflexu: Svou práci mají rády a dává jim smysl
Teleflex je součástí americké korporace, jejíž unikátní cesta započala již v roce 1943. Postupně se od spirálového kabelu dostali až k výrobě lékařských zařízení a Teleflex se stal nadnárodním...
Pár piv a pak na kolo? Česká realita, která zabíjí
Léto, slunce, cyklostezky plné výletníků a... pivo po cestě. Pro řadu Čechů klasický scénář, který ale může skončit tragicky. Cyklisté pod vlivem alkoholu stáli za více než čtvrtinou nehod. Přestože...
Když klasická reklama nestačí. Firmy znovu objevují sílu osobního dárku
Reklama na sítích nestačí. Firmy znovu objevují sílu fyzických dárků – osobních, kvalitních a promyšlených. Reklamní předměty a firemní dárky dnes pomáhají budovat vztah, nejen značku.