COLORFUL FLASH to jsou barvy bez závazku od L’Oréal Professionnel, které se vymyjí po jednom umytí. Jsou to výrazné a zářivé barvy, které jdou vidět na každém typu a barvě vlasů bez potřeby předběžného zesvětlování.
Mají technologii vlasového make-up gelu s jemnou texturou pro jednoduchou aplikaci, pro kterou lze využít štětec, houbičku nebo vlastní prsty. Pigmenty barev se chytí vlasového vlákna a vytvoří rovnoměrný vychlazený efekt. Navíc vlasy zanechá hebké a jemné. Vyberte si z devíti zářivých barev, které kombinujte a míchejte mezi sebou pro ještě osobitější efekt a nekonečno stylů! Je to jednoduché. FLASH služba je instantní barevný trendy efekt do 15 minut.
Colorful Flash od L’Oréal Professionnel je k dostání v Salonech Expert. Vložte svou krásu do správných rukou. Najděte svůj salon na www.salon-expert.cz.
Nebojte se s vlasy experimentovat
Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
| foto: Bauer Media
Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně
Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než si sednout na zahradu...
Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček
Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý den, bez omezení výše...
Jak zavěsit WC?
Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak obtížně stíral prach...
LED televize k novému telefonu zdarma. Být součástí Unity se vyplatí
Komerční sdělení O2 s Air Bank rozšiřují spolupráci a představují unikátní ekosystém Unity. Ten společným zákazníkům přináší...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Květen vyžene děti učit se ven na zahradu. Zapojte se do výzvy!
Komerční sdělení S blížícím se květnem je tady Měsíc školních zahrad. Za akcí na podporu pobytu a venkovní výuky dětí stojí Nadace KKFF....
Závan jara ve Starbucks
Březen přinesl do Starbucks závan jara a s ním i nové menu, které je letos zelenější než kdykoli předtím. Kromě...
Malý princ ožívá v nezapomenutelné show a poprvé míří do Prahy!
Komerční sdělení Jedinečné scénické zpracování nesmrtelného příběhu poprvé v Praze, hned v 7 představení!
Místo jednorázové tašky designovka
Komerční sdělení Řetězec bister Natoo si na jaro připravil nový merch, který kombinuje styl a ekologii. Designová plátěná taška poslouží...
Největší světové popové hity v jedinečné koncertní show
Komerční sdělení Užijte si neopakovatelnou koncertní show a vychutnejte si ty největší a nejslavnější popové hity hvězd jako jsou...