Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Módní značka EIRI představí kolekci z japonského denimu

  14:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Denim ve všech podobách je odjakživa symbolem mladé generace, nekonformity a touhy jít vlastní cestou. Právě tyto myšlenky vtělila módní návrhářka Klára Holanová, tvořící pod značkou EIRI, do své nové kolekce D O L E.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Japonský denim - synonymum kvality a tradice. | foto: Archiv EIRI

Kalhoty, kdysi výhradně mužská záležitost, jsou dnes součást každého šatníku. Nosíme je denně - do práce, do přírody a dokonce i při slavnostních příležitostech. Najít však takové, ve kterých se cítíme dobře, perfektně sedí a k tomu vypadají zajímavě či originálně, není jednoduché. „Kalhoty, takzvaně oděv D O L E, chápeme jako velmi užitnou věc a zároveň jako tvarový artefakt,“ říká návrhářka Klára Holanová. „Proto uvádíme denimovou kolekci, jejíž modely budou rozvedeny do dámské a pánské varianty.“ Podle jejích slov stoupá poptávka po pánských modelech, a tak se rozhodla je do své nabídky zařadit. Svou kolekci poprvé představí na pražském Designbloku, který proběhne v říjnu.

Japonský denim - synonymum kvality a tradice.

Japonský denim - synonymum kvality a tradice

Historie denimu začínala v pracovní sféře, kde byla vyžadována hlavně odolnost a trvanlivost. Později materiál přijal symboliku nezávislosti, revolty a mladé generace, v dnešní době se pak k požadavkům přidává také styl a kvalita. EIRI neopomíná ani jedno ze zmíněných hledisek a svou novou kolekci tvoří z prvotřídního japonského denimu. „Poslední dobou pracujeme převážně s japonskými materiály, které jsou někdy tradiční, někdy inovativní, ale vždy bezkonkurenčně kvalitní,“ vysvětluje designérka Anežka Kotková, která se na tvorbě značky podílí už několik let. „Motto našeho dodavatele zní No Fabric-No Life, což je pro nás jasným impulsem, že se jedná o správné propojení. Fascinuje nás jeho absolutní zaujetí pro věc a vyvážená kombinace současného, inovativního přístupu s technologiemi a materiály ověřenými dlouholetou tradicí.“ Spolupráci značka EIRI navázala i s etablovaným výrobcem denimových kalhot, který přispěl dlouholetými zkušenostmi v oblasti práce s odolným materiálem.

Japonský denim - synonymum kvality a tradice.

Vlastní výroba pak umožňuje rychlost a flexibilitu, s níž lze mírně upravovat střihy tak, aby každý zákazník dostal dokonale padnoucí oděv odpovídající jeho postavě.

Japonský denim - synonymum kvality a tradice.

EIRI v novém

Nová kolekce přichází ruku v ruce s novou vizuální identitou značky, která se rovněž představí na pražském Designbloku. Jejím autorem je uznávaný grafický designér Matěj Činčera. „Konceptuální přemýšlení, sledování současného dění v grafickém designu a dokonalá znalost práce s materiálem jsou hlavními důvody, pro které jsme si Matěje vybrali,“ komentuje spolupráci Klára Holanová. Nová tvář značky odráží její základní filozofii - minimalismus, nadčasovost a tichou barevnost. Zároveň bere v potaz myšlenku postupů mimo zavedený formát a zohledňuje využívané materiály - pravdivé a nepřikrášlené. Syrovost a utilitární charakter papíru dokonale doplňuje vizuální styl a identitu značky.

Japonský denim - synonymum kvality a tradice.
  • Nejčtenější

SWEET.TV: přes 20 nových exkluzivních televizních stanic zdarma

Komerční sdělení 50% sleva a přes 20 nových exkluzivních televizních kanálů zdarma a bez registrace - bezkonkurenční výhody streamovací...

U bývalé Hitlerovy školy měl stát stadion

Letos uplynulo 80 let od slavnostního otevření jediné školy Adolfa Hitlera na území Čech a Moravy v tehdejším...

Budoucnost praní prádla. Chytré pračky a sušičky ušetří čas i peníze

Komerční sdělení V uspěchaném světě je pro každou rodinu důležité zjednodušit si každodenní povinnosti. Naštěstí se dnes již můžete...

Povodně jasně ukázaly: o smlouvy je třeba pečovat

Komerční sdělení V Česku stále zhruba 1,6 milionů nemovitostí nemá žádné pojištění. Přitom nedávné zářijové ničivé záplavy znovu...

ODISka nabízí cestujícím daleko víc, než mnozí tuší…

Komerční sdělení Bezkontaktní čipová dopravní karta ODISka je v Moravskoslezském kraji realitou již čtrnáctým rokem, a za tuto dobu již...

Česká značka Bombus nás již 10 let motivuje ke zdravému stylu.

Komerční sdělení Snažíte se jíst zdravě, vyhýbáte se zbytečnému cukru, palmovému oleji, konzervantům a přitom vás neustále přepadá chuť...

Největší světelný zábavní park WINTER WONDERLAND otevřel své brány!

Komerční sdělení Stovky nových pohádkových příběhů, a ještě více atrakcí: neomezenou zábavu pro všechny zahájili Lucie Borhyová a Rey...

Jedinečná originální show poprvé v ČR!

Komerční sdělení „THE UNIVERSE OF JOHN WILLIAMS“ - Strhující melodie legendy filmové hudby exkluzivně v pražském O2 Universu.

Nemůžete se dočkat podzimu?

Komerční sdělení Co je ten nejlepší doplněk padajícího listí, barevné podzimní přírody, vrstvených outfitů a klesajících venkovních...

Nenávidím vás všechny! Hollywood je v šoku z Trumpova vítězství

Šok, zlost, zklamání a smutek. Tak se dá shrnout reakce Hollywoodu a amerických tvůrců na vítězství Donalda Trumpa v...

Nejvzdálenější lidský objekt ve vesmíru zavolal linkou nepoužitou od roku 1981

Sonda Voyager letí vesmírným prostorem už 47 let a již mnohonásobně překonala původní plány. Je tak nasnadě, že se...

Petra Bučková se svlékla v seriálu Sex O’Clock. Prsa už někdy viděl každý, říká

Petra Bučková a její herecký kolega Václav Vašák se společně odvázali ve vášnivé scéně prvního dílu druhé řady seriálu...

Emily Atacková hraje nahá tenis. Cítím se víc sexy, než kdy dřív, říká

Emily Atacková (34) si získala mnoho nových sledujících na sociálních sítích poté, co v jedné ze scén nového seriálu...

Konec jsem nečekala. Asi byl nevyhnutelný, říká Anna K. o rozchodu po 27 letech

Zpěvačka Anna K. (59) promluvila o nečekaném rozchodu s dlouholetým životním i hudebním partnerem Tomášem Varteckým...