Módní značka EIRI představí kolekci z japonského denimu

Komerční sdělení   14:00
Denim ve všech podobách je odjakživa symbolem mladé generace, nekonformity a touhy jít vlastní cestou. Právě tyto myšlenky vtělila módní návrhářka Klára Holanová, tvořící pod značkou EIRI, do své nové kolekce D O L E.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Japonský denim - synonymum kvality a tradice. | foto: Archiv EIRI

Kalhoty, kdysi výhradně mužská záležitost, jsou dnes součást každého šatníku. Nosíme je denně - do práce, do přírody a dokonce i při slavnostních příležitostech. Najít však takové, ve kterých se cítíme dobře, perfektně sedí a k tomu vypadají zajímavě či originálně, není jednoduché. „Kalhoty, takzvaně oděv D O L E, chápeme jako velmi užitnou věc a zároveň jako tvarový artefakt,“ říká návrhářka Klára Holanová. „Proto uvádíme denimovou kolekci, jejíž modely budou rozvedeny do dámské a pánské varianty.“ Podle jejích slov stoupá poptávka po pánských modelech, a tak se rozhodla je do své nabídky zařadit. Svou kolekci poprvé představí na pražském Designbloku, který proběhne v říjnu.

Japonský denim - synonymum kvality a tradice.

Japonský denim - synonymum kvality a tradice

Historie denimu začínala v pracovní sféře, kde byla vyžadována hlavně odolnost a trvanlivost. Později materiál přijal symboliku nezávislosti, revolty a mladé generace, v dnešní době se pak k požadavkům přidává také styl a kvalita. EIRI neopomíná ani jedno ze zmíněných hledisek a svou novou kolekci tvoří z prvotřídního japonského denimu. „Poslední dobou pracujeme převážně s japonskými materiály, které jsou někdy tradiční, někdy inovativní, ale vždy bezkonkurenčně kvalitní,“ vysvětluje designérka Anežka Kotková, která se na tvorbě značky podílí už několik let. „Motto našeho dodavatele zní No Fabric-No Life, což je pro nás jasným impulsem, že se jedná o správné propojení. Fascinuje nás jeho absolutní zaujetí pro věc a vyvážená kombinace současného, inovativního přístupu s technologiemi a materiály ověřenými dlouholetou tradicí.“ Spolupráci značka EIRI navázala i s etablovaným výrobcem denimových kalhot, který přispěl dlouholetými zkušenostmi v oblasti práce s odolným materiálem.

Japonský denim - synonymum kvality a tradice.

Vlastní výroba pak umožňuje rychlost a flexibilitu, s níž lze mírně upravovat střihy tak, aby každý zákazník dostal dokonale padnoucí oděv odpovídající jeho postavě.

Japonský denim - synonymum kvality a tradice.

EIRI v novém

Nová kolekce přichází ruku v ruce s novou vizuální identitou značky, která se rovněž představí na pražském Designbloku. Jejím autorem je uznávaný grafický designér Matěj Činčera. „Konceptuální přemýšlení, sledování současného dění v grafickém designu a dokonalá znalost práce s materiálem jsou hlavními důvody, pro které jsme si Matěje vybrali,“ komentuje spolupráci Klára Holanová. Nová tvář značky odráží její základní filozofii - minimalismus, nadčasovost a tichou barevnost. Zároveň bere v potaz myšlenku postupů mimo zavedený formát a zohledňuje využívané materiály - pravdivé a nepřikrášlené. Syrovost a utilitární charakter papíru dokonale doplňuje vizuální styl a identitu značky.

Japonský denim - synonymum kvality a tradice.

Nejčtenější

Strategická průmyslová zóna Holešov vítá nového investora

Komerční sdělení

Společnost International CZ zde vybuduje nové sídlo i školicí centrum.

Prázdniny v Zoo Ostrava: Osvěžení pod stromy i delší otevírací doba

Komerční sdělení

Léto je v plném proudu – co takhle ho prožít v příjemném chládku uprostřed přírody? ZOO Ostrava nabízí ideální prázdninový program pro rodiny s dětmi i milovníky zvířat.

Expedice Robot překročila čínskou hranici. Ujela přes 8000 kilometrů

Komerční sdělení

Česká retro výprava zažila perný týden. Po vylodění z trajektu přes Kaspické moře ji čekal náročný průjezd Kazachstánem, který prověřil odolnost posádek i jejich historických vozů. V kazašských...

„Pružiny najdete všude.“ Firma Sečkař je chrlí na přání zákazníků

Komerční sdělení

Když těsně po revoluci Josef Sečkař zakládal podnik na výrobu pružin, začínal doma a v pronajatých prostorách bývalého Státního statku ve Velké nad Veličkou na Hodonínsku.

Porodnice Slezské nemocnice v Opavě má už druhý porodní gauč

Komerční sdělení

V zájmu uspokojení přání většiny nastávajících maminek pořídila porodnice SNO druhý porodní gauč. Velké poděkování patří zejména Nadačnímu fondu Propolis33, který gauč daroval.

Co je elektronické časové razítko a jak funguje?

Komerční sdělení

Elektronické časové razítko je technologie, která potvrzuje existenci konkrétního dokumentu nebo dat v určitém čase a zajišťuje, že údaje nebyly po tomto okamžiku změněny a že se shodují s původní...

16. července 2025

Úspěšné ženy v Teleflexu: Svou práci mají rády a dává jim smysl

Komerční sdělení

Teleflex je součástí americké korporace, jejíž unikátní cesta započala již v roce 1943. Postupně se od spirálového kabelu dostali až k výrobě lékařských zařízení a Teleflex se stal nadnárodním...

15. července 2025

Pár piv a pak na kolo? Česká realita, která zabíjí

Komerční sdělení

Léto, slunce, cyklostezky plné výletníků a... pivo po cestě. Pro řadu Čechů klasický scénář, který ale může skončit tragicky. Cyklisté pod vlivem alkoholu stáli za více než čtvrtinou nehod. Přestože...

15. července 2025

Když klasická reklama nestačí. Firmy znovu objevují sílu osobního dárku

Komerční sdělení

Reklama na sítích nestačí. Firmy znovu objevují sílu fyzických dárků – osobních, kvalitních a promyšlených. Reklamní předměty a firemní dárky dnes pomáhají budovat vztah, nejen značku.

15. července 2025

Pojištění obytného vozu: ochraňte se před drahou chybou na dovolené

Komerční sdělení

Vyrazit v obytňáku za dobrodružstvím? Skvělý nápad – dokud nepřijde nehoda, ztracené klíče nebo škrábanec od keře. Tyhle drobnosti vás můžou stát i sto tisíc. Naštěstí existuje chytré řešení:...

15. července 2025

Ústecký kraj podporuje pokračování Fondu spravedlivé transformace

Komerční sdělení

Ústecký kraj jako jeden ze tří českých uhelných regionů vyzývá k pokračování podpory z Fondu spravedlivé transformace i v dalším programovém období po roce 2027.

15. července 2025

Eko program Enviropolu - exkurze loni navštívily 2 tisíce dětí

Komerční sdělení

Školáci z celé ČR navštěvují recyklační závod Enviropol v Jihlavě, kde se dozvídají, jak se recykluje elektroodpad a jaké cenné suroviny lze získat ze starých spotřebičů. V loňském roce se exkurzí...

14. července 2025

„Pružiny najdete všude.“ Firma Sečkař je chrlí na přání zákazníků

Komerční sdělení

Když těsně po revoluci Josef Sečkař zakládal podnik na výrobu pružin, začínal doma a v pronajatých prostorách bývalého Státního statku ve Velké nad Veličkou na Hodonínsku.

14. července 2025

Strategická průmyslová zóna Holešov vítá nového investora

Komerční sdělení

Společnost International CZ zde vybuduje nové sídlo i školicí centrum.

14. července 2025

Prázdniny v Zoo Ostrava: Osvěžení pod stromy i delší otevírací doba

Komerční sdělení

Léto je v plném proudu – co takhle ho prožít v příjemném chládku uprostřed přírody? ZOO Ostrava nabízí ideální prázdninový program pro rodiny s dětmi i milovníky zvířat.

14. července 2025

Porodnice Slezské nemocnice v Opavě má už druhý porodní gauč

Komerční sdělení

V zájmu uspokojení přání většiny nastávajících maminek pořídila porodnice SNO druhý porodní gauč. Velké poděkování patří zejména Nadačnímu fondu Propolis33, který gauč daroval.

14. července 2025

Tlak na výkon sílí. Co může firma udělat pro zdraví svých zaměstnanců?

Komerční sdělení

Zaměstnanci, kteří se cítí dobře fyzicky i psychicky, podávají lepší výkon, méně chybují a jsou loajálnější. Stále více firem proto přehodnocuje, co doopravdy znamená „péče o zaměstnance“. Opravdu to...

14. července 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.