Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Konečně je tu Bjůty diář!

  0:38aktualizováno  24. března 2019 14:21 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Už několik dnů je na trhu nový diář určený pro všechny milovnice líčení a péče o svou pleť.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jeho spoluautorkou je Lucie Dejmková, která se ve světě internetu pohybuje pod jménem Lou.

Není to vizážistka ani vyškolená kosmetička. Je to především velký nadšenec, který všechen svůj volný čas věnuje trendům v líčení, kde vidí jako cíl kreativitu a originalitu. Dává důraz na detail a snaží se na české tváře prosadit barevné looky, kterých se všichni tolik bojí! Dokázala svůj originální nápad přivést k životu a my vám tento jedinečný diář trochu představíme.

Právě Lucie Dejmková (Lou), autorka beauty blogu s názvem GetTheLouk, je velkým iniciátorem a hlavním motorem tohoto diáře. V projektu #jetovtobě od Vodafonu vyzvala své fanoušky a namotivovala je, aby se zbavili strachu a obav, ukázali světu, čemu se věnují, a poslali jí svou tvorbu. Fanoušci svými projekty Lou přímo zavalili a ona nakonec vybrala holčičí duo, talentovanou ilustrátorku Evu a grafičku Verču. Po pěti měsících spolupráce s mladými výtvarnicemi se zrodil tento diář, který by neměl být jen motivační. Nabízí především nástroje v podobě zábavných trackerů, které vám pomohou sledovat pokroky ve vaší beauty rutině, ale i přehledně plánovat nejrůznější aktivity pomocí ilustrovaných samolepek.

A jaké vychytávky diář obsahuje? Je jich spousta…

- Kroužková vazba pro libovolné řazení listů

- Spousta samolepek pro plánování aktivit

- Praktický tracker pro sledování beauty progresu

- 10 listů krásných ilustrovaných samolepek

- Nepřeberné možnosti, jak diář používat

- Dostatek prostoru na poznámky

- Beauty tipy od GetTheLouk

- Nedatované kalendárium – začněte používat kdykoli během roku

 

Pokud hledáte dárek nebo si chcete udělat radost, tento diář bude tou správnou volbou.

Zakoupíte na www.presco.cz

https://www.presco.cz/tydenni-planovac-bjuty-diar-se-samolepkami/

 

Autor:
  • Nejčtenější

Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně

Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než si sednout na zahradu...

Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček

Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý den, bez omezení výše...

„Záleží mi na spokojenosti mých kolegů,“ říká vedoucí fyzioterapeutka

Komerční sdělení Už pět let pracuje Martina Kořínková v Chrudimské nemocnici. Proč si vybrala profesi fyzioterapeutky, v čem vidí výhody...

Jak zavěsit WC?

Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak obtížně stíral prach...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Když peníze ztrácejí hodnotu

Komerční sdělení Článků o vysoké inflaci bylo možné číst v uplynulých 2 letech poměrně mnoho. Pravdou je, že inflaci přibližující se k...

Malý princ ožívá v nezapomenutelné show a poprvé míří do Prahy!

Komerční sdělení Jedinečné scénické zpracování nesmrtelného příběhu poprvé v Praze, hned v 7 představení!

Největší světové popové hity v jedinečné koncertní show

Komerční sdělení Užijte si neopakovatelnou koncertní show a vychutnejte si ty největší a nejslavnější popové hity hvězd jako jsou...

Jaro klepe na dveře a s ním přichází čas na nové zážitky

Komerční sdělení Starbucks proto přináší novou nabídku osvěžujících ledových nápojů s názvem Iced Oat Shaken Espresso. Užijte si tyto...

Závan jara ve Starbucks

Březen přinesl do Starbucks závan jara a s ním i nové menu, které je letos zelenější než kdykoli předtím. Kromě...

Dara Rolins je po další plastice. Kritiku fanoušků nechápe, cítí se svěží

Zpěvačka Dara Rolins (51) se na čas stáhla z veřejného života. V tom období prodělala „estetický zákrok“ a na sociální...

Natáčení Přátel bylo otřesné, vzpomíná herečka Olivia Williamsová

Britská herečka Olivia Williamsová (53) si ve čtvrté sérii sitcomu Přátelé zahrála epizodní roli jedné z družiček na...

Byli vedle ní samí ztroskotanci, vzpomíná Basiková na muže Bartošové

Byly každá z jiného těsta, ale hlavně se pohybovaly na opačných pólech hudebního spektra. Iveta Bartošová byla...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40 bez posilovače...

Ukaž kozy, řvali na ni. Potřebovala jsem se obouchat, vzpomíná komička Macháčková

Rozstřel Pravidelně vystupuje v pořadu Comedy Club se svými stand-upy, za knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala se...