Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Je pravda, že ti nejlepší kandidáti práci aktivně nehledají?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Věřte nebo ne, i když by nezaměstnanost ve státě přerostla 10 %, ti nejlepší lidé na trhu budou mít vždycky, jak se říká, do čeho „píchnout“. Oni jsou totiž tím, kdo si vybírá. Ne vy, ani vaši konkurenti.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Je pravda, že ti nejlepší kandidáti práci aktivně nehledají? | foto: Monster Career CZ s.r.o.

Budoucnost samotné inzerce je dost nejistá a dnes již nikoho neoslovíte „pouze“ dobře napsaným inzerátem. A to nemáme na mysli inzerát v tisku, ale na internetu, zejména na specializovaných pracovních serverech. Nábor se rapidně změnil a ten, kdo hledá nové zaměstnance, musí svoji nabídku doslova „rozposlat“ po internetu, rozšířit na sociální sítě, natočit poutavé video, udělat zajímavý rozhovor s člověkem, který ve firmě léta pracuje atd.

Aktivní versus pasivní uchazeči

Je pravda, že ti nejlepší kandidáti práci aktivně nehledají?

Je pravda, že ti nejlepší kandidáti práci aktivně nehledají?

Nebavíme se tedy o tzv. „aktivních uchazečích“ (typickým příkladem jsou maminky vracející se po mateřské dovolené či absolventi, kteří se rozhlíží na trhu práce). Ti určitě na pracovních portálech hledat budou. Co ale ti pasivní, kteří aktivně nové zaměstnání nehledají, ale jsou připraveni změnit své současné místo, pokud se jim naskytne ta správná nabídka? „Pasivní uchazeči“ totiž ve skutečnosti nejsou ani pasivní ani uchazeči, jsou to „nejlepší potenciální zaměstnanci, kteří momentálně nehledají práci“ („not- looking top prospects“). Jak ty správně oslovit?

CAN inzerát

CAN

CAN

Jedním z řešení může být CAN (Career Ad Network ) inzerát, dynamický online banner, který jakýkoliv inzerát s nabídkou práce promění ve vysoce účinnou a cílenou mediální kampaň. Objeví se všude tam, kde se potenciální uchazeči běžně pohybují – na internetu – na zpravodajských (idnes.cz, e15.cz, novinky.cz, tyden.cz, lidovky.cz, …) a zájmových serverech (facebook.com, youtube.com, uloz.to, badoo.com, aukro.cz, …) nebo třeba na sociálních sítích. Umí oslovit pouze takové kandidáty, kteří splňují určitá kritéria a místo, kam budou směrováni, když si prohlédnou konkrétní nabídku práce. Behaviorální cílení technologie CAN vybírá “koho”, ne “kde”. Tento systém dokáže analyzovat obsah CAN cookies, kontext navštívené stránky a další údaje o uživatelích tak, aby se bannery s nabídkami práce prezentovali těm nejvhodnějším kandidátům.

Máte zájem o CAN inzerci? Navštivte naše stránky www.monster.cz, napište nám na prodej@monster.cz či volejte na tel. číslo +420 266-056-647

TalentBin

Hledáte IT odborníky? Je tu TalentBin – vyhledávač talentů napříč celým internetem. Prostřednictvím nástroje TalentBin můžete vyhledávat jako „profík“ v největší webové databázi pasivních kandidátů na více než 200 internetových stránkách. Více informací najdete zde.

Máte o TalentBin zájem? Pro více informací či bezplatnou ukázku nám prosím pište na zakaznickyservis@monster.cz nebo volejte +420 266 056 641.

www.monster.cz

Autor:

Nejčtenější

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Špičková díla vystavuje Galerie KODL

Emil Filla - Zátiší k zamyšlení, vyvolávací cena 2 300 000 Kč

Nenechte si ujít květnovou výstavu 250 jedinečných uměleckých děl, která se uskuteční od 30. dubna do 26. května v...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Klíšťata už dávno nejsou jen v lese, žijí také v parcích a zahradách

Klíšťata už dávno nejsou jen v lese, žijí také v parcích a zahradách

„Počet zasažených lokalit se zvyšuje, klíšťata jsou i v městských parcích, v lesích, na loukách, ale i na horách, tam,...

Další z rubriky

Léty budovaná síť přepravních linek Gebrüder Weiss

Léty budovaná síť přepravních linek Gebrüder Weiss

Historie společnosti Gebrüder Weiss sahá více než 500 let zpět. Proto i síť přepravních linek je budována již po...

Proč je kurzové sázení tolik populární?

Proč je kurzové sázení tolik populární?

Popularita kurzových sázek byla vysoká v minulosti, a poslední údaje naznačují, že neklesá. Kromě pravidelných sázkařů...

Uvažujete o realizaci kovaného plotu? Máme 5 jeho hlavních předností

Uvažujete o realizaci kovaného plotu? Zde je 5 jeho hlavních předností

K modernímu bydlení ve vile či jakémkoli jiném typu rodinného domu patří stylový a funkční exteriér. Jeho základem by...

Najdete na iDNES.cz