Byty
Byty - forma vlastnictví
Dům
Pozemky
Komerční nemovitosti
Lokalita
Kraje
» Hlavní město Praha
» Středočeský kraj
» Jihočeský kraj
» Jihomoravský kraj
» Karlovarský kraj
» Kraj Vysočina
» Královéhradecký kraj
» Liberecký kraj
» Moravskoslezský kraj
» Olomoucký kraj
» Pardubický kraj
» Plzeňský kraj
» Ústecký kraj
» Zlínský kraj
» Evropa
» Severní Amerika
» Afrika
Cenové rozpětí v Kč  
(?)
Plocha v m² Plocha parcely v m² (?)
Stav nemovitosti
Konstrukce budovy
Podle počtu podlaží budovy
Počet podlaží budovy
Poschodí bytu
Počet místností
Zařízenost nemovitosti
Vybavení
Způsob vytápění objektu
Aktuálnost
+ další volby
Zavřít box Vymazat formulář
Cenové rozpětí v Kč Plocha v m²
Lokalita
>> Hlavní město Praha
>> Středočeský kraj
>> Jihočeský kraj
>> Jihomoravský kraj
>> Karlovarský kraj
>> Kraj Vysočina
>> Královéhradecký kraj
>> Liberecký kraj
>> Moravskoslezský kraj
>> Olomoucký kraj
>> Pardubický kraj
>> Plzeňský kraj
>> Ústecký kraj
>> Zlínský kraj
Zavřít box Vymazat formulář
Lokalita
Název nebo adresa RK
Zavřít box Vymazat formulář

Jak úspěšně prodat nemovitost bez realitky

Komerční sdělení   14:30aktualizováno  14:30
Nejspíš jste se i vy setkali s negativy realitního trhu. Dnes je bohužel běžné, že na zájemce o prodej nemovitosti po vyvěšení inzerátu doslova útočí zástupy realitních makléřů. Spousta lidí to samozřejmě nevydrží a dříve nebo později některému podlehne.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jak úspěšně prodat nemovitost bez realitky| foto: Realitní andělé

„Pořád samí makléři, to je snad třicátý telefonát. To není možné. Za dva dny. Všichni říkají to samé,“ povzdechla si paní Miroslava, která chtěla před nedávnem prodat nemovitost a vložila inzerát do Annonce, Avíza a Bazoše. Volající uváděli, jak jsou zkušení, na kolika realitních serverech inzerují, jakou berou provizi (u nemovitosti za 2,1 milionu korun to bylo vždy přes 100 tisíc korun), někteří se ozývali opakovaně…

Ani další dny nepřinesly změnu. „Zatím se nikdo normální neozval, to je divné. Poslední zájemce vypadal nadějně, a pak z něj zase vylezl makléř,“ okomentovala paní Miroslava dění po dvou týdnech. Po necelém měsíci inzerovala ještě na serveru bezrealitky.cz, ale opět ji kontaktovali jen realitní makléři. Někteří se zpočátku nazývali finančními či energetickými poradci, a zkoušeli i jiné triky realitních kanceláří. Vystupovali jako skuteční zájemci nebo zájemce ohlašovali, dožadovali se 15minutové schůzky (jejímž cílem je samozřejmě zprostředkovatelská smlouva, ale to hned neřekli), a tak dále.

Chcete na realitním trhu ušetřit desetitisíce? Postupujte podle 4 tipů

Paní Miroslava však trvala na samostatném prodeji nemovitosti. Byla pevně rozhodnutá makléřům nic nepodepisovat. Celý proces přerušila a začala se pídit po nových informacích. Zjistila, že realitní trh nabízí i služby podporující osobní prodej. Klienti si vybírají jen ty, o které mají zájem, přičemž kompletní servis je za třetinové ceny běžných realitních kanceláří. Paní Miroslava konečně mohla prodat svou nemovitost opravdu sama a výhodně. Naštěstí byla prozíravá a nikomu se neupsala. Své 4 hlavní zkušenosti nyní předává i vám:

  1. Neuvádějte v inzerci týkající se realit celé jméno ani váš telefon. Dobrým řešením je pořízení samostatné SIM karty pro tyto účely.
  2. Vhodné je také založení speciálního emailu sloužícího k prodeji či pronájmu bytu. Emailová adresa by neměla identifikovat prodejce. (Například: místo adresy p.mach@seznam.cz zvolte adresu prodejbytukarlin@seznam.cz.)
  3. V inzerátu rovněž neuvádějte přesnou polohu nemovitosti, protože makléř si může na jejím základě snadno zjistit vaše osobní údaje, nebo vás osobně obtěžovat doma.
  4. Další možností je inzerovat na zabezpečených speciálních portálech, mezi které patří www.realitni-andele.cz. Prodej, pronájem či koupi nemovitosti zde zařídíte buď úplně sami, nebo s pomocí odborníků – nezávazně, bez smluvních oprátek a za zlomek cen realitky. V každém případě ušetříte desetitisíce!

Buďte o krok napřed a nenechte se prohnanými realitními makléři odradit od samoprodeje nemovitosti.

Témata: ks-nalevo