Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

I holky v AIM už ví, že satelitům odzvonilo

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Možná si to někteří ani neuvědomují, ale žijeme v digitální době. V době, kdy se internet stal součástí našich každodenních životů. Používáme ho ke své práci, ke studiu, k tomu, abychom byli blíže svým rodinám a přátelům a mohli s nimi sdílet své zážitky.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

I holky v AIM už ví, že satelitům odzvonilo... | foto: A1M

Navíc s vývojem moderních technologií se stává internet pro domácnosti ještě důležitější, a to si uvědomuje i pražská telekomunikační společnost Planet A, nabízející pod značkou AIM takové služby, které přesně vyhovují jejich zákazníkům a usnadňují jim jejich každodenní život.

„I holky v AIM už ví, že satelitům odzvonilo“, s tímto zajímavým sloganem přišel AIM ve své nové marketingové kampani, kterou chce přesvědčit potenciální zákazníky o tom, že nemusí být odkázáni pouze na služby satelitních operátorů či v případě internetu na služby lokálních wi-fi poskytovatelů. „Chtěli bychom lidem ukázat, že existují služby, kterým se nemusí přizpůsobovat, proto se snažíme neustále zjišťovat nové trendy a hledat způsoby, jak služby co nejvíce individualizovat,“ říká obchodní ředitel společnosti Jakub Jánský.

Dnešní zákazník očekává vysokou spolehlivost, kvalitu a zajímá ho rychlost připojení, kterou může získat. AIM však chce zákazníkovi nabídnout něco navíc jako například možnost nastavení uploadu (rychlosti odesílání dat) a downloadu (rychlost stahování dat), se kterou společnost přišla již v roce 2013. Tuto funkcionalitu ocení zákazníci při odesílání většího množství dat na internet (fotek, videí) nebo naopak při stahování filmů či hudby. Jednoduše si nastaví požadovanou rychlost prostřednictvím uživatelského portálu. Přizpůsobení funguje téměř okamžitě, a jakmile potřeba zmizí, lze rychlost vrátit do původního nastavení.

Konečně je možnost využít služby téměř kdekoliv

AIM aktuálně nabízí tři internetové tarify na své vlastní optické síti, a to v Praze, Mělníku a Neratovicích. Technologie optických vláken je nejmodernější technologií poskytování internetových služeb, která zajišťuje dodávku vysokorychlostního internetu až k zákazníkovi do bytu. Aby však AIM nebyl závislý pouze na své vlastní infrastruktuře a mohl zákazníkům nabídnout co nejširší spektrum služeb, uzavřel na začátku tohoto roku strategické partnerství se společností Cetin (Česká telekomunikační infrastruktura). Díky tomuto partnerství jsou nyní služby AIM dostupné po celé České republice a portfolio internetových služeb se rozšířilo o nové internetové tarify s využitím xDSL technologií.

„Často se nám stávalo, že se náš stávající zákazník stěhoval do jiné lokality nebo chtěl připojení na chalupu a my mu ho nebyli schopni zajistit,“ říká Jakub Jánský k tomu, proč se AIM rozhodl pro spolupráci se společností Cetin.

„Navíc to pro nás znamená i možnost vyzkoušet si práci s jinou technologií, je to výzva, která může náš vývoj služeb posunout zase o kus dále,“ doplňuje. Internetové služby AIM jsou tak nyní k dispozici 95 % obyvatelům České republiky. AIM však zůstává zaměřen zejména na Prahu a Středočeský kraj.

„Náhled do platformy Kuki“.

„Náhled do platformy Kuki“.

Ověřte si dostupnost služeb ještě dnes: https://www.a1m.cz/internet

Rozšíření dostupnosti služeb však sebou nese i nutnost zvyšovat personální kapacity společnosti. „Aktuálně jsme spojili síly se společností Business Animals a doufáme, že nám tato trochu netradiční cesta oslovení pomůže k získání nových zaměstnanců,“ říká Jánský. Potenciální uchazeči mají tímto možnost nahlédnout do běžného dění společnosti a získat tak představu o firemní kultuře.

Hledáte práci? Podívejte se sem.

Kuki, telka, která dá na kvalitu

Individuální přístup zvolila společnost také ke své televizní službě Kuki. Kuki je vlastní televizní platforma, která je společným dítětem AIM a brněnského netboxu. Důvodem bylo zejména to, aby byla společnost schopna rychle reagovat na požadavky svých zákazníků a představovat funkcionality, které zákazníkům zpříjemní život. „Zamysleli jsme se nad tím, co zákazník požaduje od své televizní služby a podle toho také vznikla Kuki,“ vysvětluje Jakub Jánský.

Uživatelé Kuki si volí část své programové skladby sami, nejsou tak závislí na tom, co jim do nabídky vybere jejich poskytovatel. Kuki navíc umí přehrávat pořady zpětně až o 48 hodin, nahrávat je nebo pozastavit, když zrovna potřebujete odejít od televize. Uživatelé určitě ocení také možnost sledovat pořad na svém mobilním zařízení - počítači, mobilu či tabletu. Přístup ke Kuki pro mobilní zařízení nabízí AIM svým zákazníkům zdarma. Kuki je dostupná po celé České republice a dnes je již také součástí každé chytré televize Samsung či na zařízení využívajících operační systém Android jako jsou například Android TV či Nvidia Shield.

„Televizní služba Kuki funguje také bez set-top boxu, a to prostřednictvím...

„Televizní služba Kuki funguje také bez set-top boxu, a to prostřednictvím aplikace v Samsung Smart TV nebo na zařízeních s operačním systémem Android. Navíc vlastníci Samsung TV modelu řady 2016 („K“), série K5502 a vyšší mají možnost si Kuki vyzkoušet na 60 dní zdarma.“


RECENZE: Kuki: černý kůň tuzemských IPTV služeb

AIM se snaží dokázat, že i poskytování telekomunikačních služeb může být zábava. Vychází totiž z filozofie, že všechno jde a je jen potřeba naslouchat svým zákazníkům a vytvářet služby přesně podle jejich představ. Možná je to pro AIM složitější cesta, než volí jeho konkurenti, ale v AIM lidé věří, že si tímto přístupem vytváří lepší, pevnější a hlavně vstřícnější vztahy se svými zákazníky.

Pokud chcete vědět více o AIM, podívejte se na www.a1m.cz, případně napište na info@a1m.cz. Lidé z AIM jsou Vám rovněž k dispozici na lince +420 246 089 200, kde vám rádi a zcela nezávazně vysvětlí vše, co by vás zajímalo.

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Nejširší výběr podlah v Praze nabízí už 20 let firma BOMA PARKET
Nejširší výběr podlah v Praze nabízí už 20 let firma BOMA PARKET

Dřevěné, vinylové, PVC, laminátové, ale i exotické podlahové krytiny najdete ve firmě BOMA PARKET, která během letošního léta, přesně 21. srpna, oslavila své...  celý článek

Připravte se na barevný podzim plný zážitků s NOVASOL
Připravte se na barevný podzim plný zážitků s NOVASOL

Dopřejte si během podzimních měsíců poznání moderních i historických evropských velkoměst s řadou unikátních lokalit, technických zajímavostí a kulturních...  celý článek

Firma VDC kancelářská technika povýšila své partnerství s Canon CZ.
Firma VDC kancelářská technika povýšila své partnerství s Canon CZ

Renomovaná a ryze česká společnost od počátku letošního roku povýšila z pozice Premier Partner na CBC Canon Business Center Prague Operated by VDC kancelářská...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.