Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Husky: dobře připraveni za zimu

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Outdoor začíná stále více připomínat dobývání vesmíru. Co bylo lehké vloni, jakoby letos nešlo utáhnout. Tak lze popsat boom ultra lehkých materiálů, který ve světě outdooru panuje. Jestliže loni trhal rekordy první dvoumístný stan s váhou pod jeden kilogram, je letos tato hranice několikrát překonána. A podobně tomu je i v oblečení a dalším vybavení pro letošní zimu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

DANDIE: Tepelně komfortní bunda při zachování nízké hmotnosti | foto: Husky

Syté barvy a "kosmické" materiály

Už od loňska výrobci nabízejí výraznější odstíny zelené a zelenožluté barvy. Letošní zima bude ve znamení ještě razantnějšího nástupu plnějších barev. Kromě syté zelené vysvitla fialová, červená, oranžová, růžová. A to jak samostatně tak i v různých kombinacích. Týká se to především oblečení, ale i batohů a spacích pytlů.

KOMP: Dětské lyžařské kalhoty

KOMP: Dětské lyžařské kalhoty

"Naše nová zimní kolekce jde ruku v ruce se světovými novinkami a trendy. Klademe důraz na funkčnost, komfort ale i designové řešení, které se pak projevuje hlavně v živějších barevných kombinacích," potvrzuje šéf a majitel firmy Husky Petr Brůna.

Zákazník má také šanci vybírat ze stále širší škály materiálů, čili takzvaných membrán. Například součástí kolekce je řada Ski Race, pro kterou výrobce používá materiál Huskytech 20000. Jedná se o odolnou membránu s vodní prodyšností 20000 g/m²/24h. Design této modelové řady jen podtrhuje účelnost využití těchto parametrů.

Novinkou kolekce Husky je rovněž ultralehká péřová řada bund a vest, kde výrobce použil velmi lehký 20D materiál. Kombinace tohoto téměř "kosmického" materiálu a kvalitního peří zajišťuje vysokou úroveň tepelného komfortu při minimální hmotnosti.

DEEP K: Péřová vesta s výbornými tepelnými vlastnostmi

DEEP K: Péřová vesta s výbornými tepelnými vlastnostmi

Společnost Husky samozřejmě myslí i na běžkaře: Do kolekce zařadila bundu ve stále oblíbenější kombinaci 2 v 1. Svrchní bunda je z velmi lehkého 2,5vrstvého strečového laminátu a lze si do ní vepnout vnitřní lehkou druhou vrstvu. Kolekci doplňuje speciálně navržená softshell bunda a vesta s reflexními prvky, funkčními kapsami a tvarovaným střihem.

Princip vrstvení je dnes vůbec základním mottem moderního outdooru. Proto Husky nabízí i několik řad funkčního prádla, včetně bezešvého. Takzvané "vrstvy" jsou stále oblíbenější, a proto je zákazníci najdou v nabídce po celý rok.

Od hlavy až k patě. A také do města

WOMEN X4: Dámská lyžařská helma

WOMEN X4: Dámská lyžařská helma

Outdoorové firmy zároveň rozšiřují sortiment tak, aby dokázaly kompletně ustrojit a vybavit zákazníky takříkajíc od hlavy až k patě. "Rozhodli jsme se obohatit kolekci o pár doplňků, bez kterých se třeba na svahu jen těžko obejdete. Od kvalitních brýlí, helem, šátků a ponožek až po obaly na lyže a snowboard," uvádí Petr Brůna.

Dalším nezpochybnitelným trendem je prolínání outdoorových prvků do městského oblečení - styl, materiály či střihy se objevují tam, kde to dříve nebylo vůbec běžné. Pro výrobce se tak otevírá nový segment trhu, který zase zpětně ovlivňuje vzhled volnočasových výrobků. Výrobky z nabídky urbanoutdoor jsou proto hodně ovlivněny aktuálními módními trendy, přičemž nepostrádají outdoorové parametry a jsou vyjádřením určitého životního stylu.

Outdoor je dnes zkrátka všudypřítomným a sebevědomým módním trendem. Však už také na trhu dávno není žádným nováčkem. Věřili byste tomu, že například samonafukovací karimatka oslaví příští rok čtyřicáté narozeniny?

Více na www.huskycz.cz.

KEVELA: Dívčí lyžařská bunda

KEVELA: Dívčí lyžařská bunda

Autor:

Nejčtenější

Zdroj: Volkswagen Financial Services, průzkum 2016
Šest nejužitečnějších tipů na zimní přípravu

Podzim letos začal v plné síle a než se nadějeme, napadne první sníh. A tak stejně jako každý rok brzy zmizí z prodejen...

Kuchyňský robot je užitečným pomocníkem. Jaký vybrat?
Kuchyňský robot je užitečným pomocníkem. Jaký vybrat?

Musíte se po celý den hodně otáčet? Nezastavíte se v zaměstnání, ale ani doma, kde na vás čeká každodenní úklid, praní...

Překvapí Neapol Citizens? Tipér 666jaroslav míří na 146 850 Kč.
Překvapí Neapol Citizens? Tipér 666jaroslav míří na 146 850 Kč

Po repre pauze se vrací Liga mistrů a největší komunita sázkařů už má o favoritech jasno. Tipér 666jaroslav míří na...

Marek Tichý, ředitel korporátního financování.
Prodej firmy je pro většinu podnikatelů životním krokem

Generace podnikatelů, kteří založili svoji firmu po roce 1989, stárne a začíná přemýšlet, jak s firmou naložit do...

Lékaři dnes bojují i za své pacienty, nejen o svou existenci.
Lékaři dnes bojují i za své pacienty, nejen o svou existenci

Občané České republiky a soukromí lékaři v celé ČR s podporou České lékařské komory v těchto dnech protestují proti...

Další z rubriky

Geislerová, Schneiderová i Krainová: české celebrity milují PIETRO FILIPI
Geislerová, Schneiderová i Krainová: české celebrity milují PIETRO FILIPI

Česká značka Pietro Filipi působí ve světě módy přes 20 let. Během své existence spolupracuje s profesionály nejen z...

Aleně pomohl Fond na podporu rodičů samoživitelů v nouzi.
Aleně pomohl Fond na podporu rodičů samoživitelů v nouzi

Psal se květen 2014. Budou to brzy tři roky, ale paní Alena nikdy nezapomene na chvíli, kdy stála mezi dveřmi a...

Malé přírodní kuličky ozvláštní váš nápoj, dodají mu novou chuť i konzistenci.
Bazalkové semínko nepatří do truhlíku, ale do jarního drinku

Každý večer stále to stejné, nezapomenout si namočit na zítřejší snídani semínka. Tak tomu je konec. Vyzkoušejte...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.