Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Husky: do světa outdooru vstoupila móda

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Nadcházející prázdniny i dovolené daly definitivně zapomenout na ekonomickou krizi a přivádějí nové zákazníky do obchodů s vybavením pro volný čas. To, že Češi na outdooru nešetří, potvrzuje i Petr Brůna, šéf a majitel firmy Husky, jednoho z největších hráčů na domácím trhu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Do světa outdooru vstoupila móda. | foto: Husky

"Lidé už nekupují levné vybavení, ale začínají si pečlivě vybírat. Oblečení či obuv pro pobyt v přírodě musí být nejen dokonale funkční, ale zároveň musí sledovat nejnovější módní trendy," říká Brůna s tím, že se to týká i stanů, spacáků či kempinkových potřeb.

Větší chuť utrácet potvrzují i data Českého statistického úřadu - tržby v maloobchodě vzrostly v dubnu meziročně o 4,6 procenta. "Daří se outdoorovým prodejcům, což naznačuje, že spotřebitelé začínají přeci jen věřit ekonomickému oživení a dopřávají si méně zbytné věci," uvádí Pavel Kulhavý ze společnosti PwC Audit.

Jaký tedy bude outdoor pro letošní sezónu?

Husky bench + kartuše

  • Funkčnost a svěží barvy
    Stále těsnější propojení outdooru s módou dokládá například nová kolekce Travel od firmy Husky, která je správnou volbou pro každého, kdo chce využívat všech výhod tradičního funkčního oblečení, jako je voděvzdornost a prodyšnost, ale zároveň dává přednost ležérnímu vzhledu a modernímu designu oblečení. Barevná škála je založena na odstínech hnědé, khaki a béžové, ale je prosvětlena svěžími jarními barvami. Jasné odstíny jsou charakteristické i pro variabilní kolekci Sport, jejíž bundy "2 v 1" lze snadno změnit na vesty, cooldry  trička či mikiny.
    Jako důležitou součást této výbavy nabízí Husky funkční prádlo - lehčí dry base a teplejší exbase. Obě jsou antibakteriální a nabízí schopnost odvádění vlhkosti.

  • I stan musí být trendy
    Velký důraz na moderní barvy klade Husky také u svých outdoorových stanů. Nabízí se klasická zelená, ale i svěží světle zelená s módním tiskem a naprostou novinkou je stan Buster v limitované edici a s jedinečným designem, který splňuje poslední trendy a požadavky zákazníků. Další novinka, stan Sawaj Ultra 2, který rozšiřuje ultralight kolekci, je zajímavý svým materiálem. Je zde použit 20D Nylon Ripstop, který je oboustranně silikonizovaný a díky tomu i extrémně lehký. Tato kombinace vytváří velmi jemný a tenký povlak, který je i přesto dostatečně pevný a odolný. Hmotnost stanu přitom nedosahuje ani dvou kilogramů.

Husky stan Bird

Mezi nejprodávanější modely Husky patří již po několik let stany Bird, Boyard, Bizon, v červené řadě extreme lite pak Beast, Bright a Baron, které jsou vyhledávány náročnějšími zákazníky pro vyšší parametry a konstrukci v duralu.

Z rodinných stanů jsou dlouhodobě hitem modely Bigless ařada Boston díky výbornému poměru cena - výkon. Firma Husky myslí také na rybáře, pro které rozšířila kolekci o stan Carb Bivak 4, jenž dokonale snoubí praktičnost s komfortem.

  • Spacáky opravdu na tělo
    Zapomeňte na univerzální spacáky. S těmi z devadesátých let, které možná máte ještě ve skříni, už v dnešní konkurenci neobstojíte. A hlavně - outdoor dávno není jen pro "chlapy". Tak například Ladies Motion, spací pytel z řady Extreme. Jak název napovídá, výrobek určený speciálně pro dámy disponuje moderními materiály pro zajištění dobré prodyšnosti a zároveň osvědčeným plněním  invista Quallofil, jež zajistí dokonalý pocit tepla. Navíc má v oblasti nohou a hrudi třetí vrstvu plnění navíc, takže je opravdu určen pro všechny zmrzlé…

Husky spací pytel

"Samozřejmě myslíme také na děti a k rozšiřující se kolekci pro ratolesti, jsme přidali druhý dětský spací pytel, který má jedinečnou konstrukci Husky Kids Magic. Důmyslné řešení nabízí využití od útlého věku až po dorost. Na spodní části spacáku je totiž odepínatelná část, kterou bud spací pytel zkrátíte nebo jednoduše prodloužíte, takže roste s vaším dítětem," vysvětluje manažer firmy Milan Ponrt.

Dodává, že bestselery mezi spacáky Husky jsou již několik let: Mantilla, Husky -10, Magnum, Ruby, Espace či Enjoy 

  • Batoh jako módní doplněk
    Doslova módní i technologickou revolucí si prošly batohy a tašky přes rameno. Základní top řadu tvoří Ultralight, jenž snoubí moderní konstrukci, odlehčené materiály a také požadovaný důraz na design. Důležitou součástí je zádový systém, který je tvořen anatomicky tvarovaným posuvným panelem, vytvořeným z EVA výlisku, jenž vyniká pamětí, pevností, lehkostí a skvělou izolací. Tato řada je zastoupena oblíbenými modely Sulphur 70, Zethos 60, Goya 30 a Crack 30.

Husky batohy

Největší vývoj po designové stránce lze vždy zaznamenat v městské kolekci batohů a tašek. Husky přichází s novými trendy taškami přes rameno, dětskými batůžky, a klasickou streetovou kolekcí pro každodenní použití, kde je nezbytnou součástí kvalitní zádový systém, pevné materiály a nezbytná kapsa pro laptop.

"Z produktové řady batohů jsme zařadili několik novinek,  jako například Sapper 40L, který je vhodný pro několikadenní výlety, nebo  Boarder 35L určený na trek, ale i lyže nebo prkno. Další novinkou jsou dva modely dětských batůžků Spring a Sweety," uzavírá šéf Husky Petr Brůna.
(prh)

Husky logo

P.S: Oblečení a campingové vybavení značky Husky je možné zakoupit ve značkových prodejnách Husky, ale také v celé řadě dalších obchodů v České republice i v zahraničí. Kompletní přehled prodejen je k dispozici na stránkách www.huskycz.cz.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Je pro vás postup založení s.r.o. zdlouhavý? Máme pro vás tip
Je pro vás postup založení s.r.o. zdlouhavý? Máme pro vás tip

Postup založení s.r.o. je časově i finančně velmi náročný, navíc je zde riziko odmítnutí zápisu vaší firmy do obchodního rejstříku. Vyhněte se byrokracii a...  celý článek

Mistrem v byznys angličtině za den.
Mistrem v byznys angličtině za den

Chcete úspěšně vést prezentace, porady a jednání v cizím jazyce? Ucházíte se o práci v zahraničí, chystáte se na důležitou pracovní cestu, důležité jednání či...  celý článek

Pět pravidel pro bezpečnou platbu na internetu
Pět pravidel pro bezpečnou platbu na internetu

On-line platby jsou každým rokem populárnější, protože jsou pohodlnější, levnější a ve svém důsledku i bezpečnější než například platba na dobírku. Jen je...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.