Češi jsou velmi šikovný a vzdělaný národ a my se toho snažíme využívat

Komerční sdělení
David Korecki pracuje v Teleflexu druhým rokem na pozici výrobního ředitele pro Českou republiku. Má tedy na starost výrobu v obou českých závodech, v Hradci Králové a ve Žďáru nad Sázavou.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

David Korecki, ředitel výroby Teleflex Česká republika | foto: Teleflex

V rozhovoru se rozpovídal třeba o tom, jaké jsou výhody a výzvy provozování globálně úspěšné firmy v relativně malé zemi, jako je Česká republika, nebo také o tom, jak v Teleflexu podporují rozvoj mladých talentů.

Můžete nám přiblížit Teleflex? Na co se Teleflex zaměřuje a jak se firma vyvíjela v čase?

Jsme součástí americké korporace Teleflex, jejíž unikátní cesta započala již v roce 1943. Na samém počátku firma vyráběla jednoduchý spirálový kabel, který sloužil k nastavení vysílačky pilota umístěné mimo jeho dosah za kokpitem stíhaček Spitfire. Postupně jsme se od spirálového kabelu dostali až k výrobě lékařských zařízení a Teleflex se stal nadnárodním dodavatelem zdravotnických prostředků. V současné době skupina Teleflex nabízí více než 23 000 produktů, působí ve více než 30 zemích a její součástí je více než 14 000 zaměstnanců v 16 výrobních závodech po celém světě.

Češi jsou velmi šikovný a vzdělaný národ a my se toho snažíme využívat

Popište nám, jak vypadá výroba ve vašich závodech v Hradci Králové a Žďáru nad Sázavou?

Hradecký závod se zaměřuje především na vlastní výrobu. Tyto výrobky jsou poté expedovány do žďárského závodu, kde se cca 70% výroby soustřeďuje na balení tzv. setů pro centrální žilní kanylaci. Zbylých 30 % výroby ve žďárském závodu tvoří výroba dýchacích okruhů a urologická výroba.

Češi jsou velmi šikovný a vzdělaný národ a my se toho snažíme využívat
Češi jsou velmi šikovný a vzdělaný národ a my se toho snažíme využívat

Jaké jsou výhody a výzvy provozování globálně úspěšné firmy v relativně malé zemi, jako je Česká republika? Jaký význam má pro Teleflex česká výroba v kontextu globální sítě vašich závodů?

Jednou z výhod je určitě to, že tím, že jsme nadnárodní korporace, nevyrábíme produkty pouze pro český trh, ale primárně dodáváme do celého světa. To nám přináší určitou míru stability. Česká republika je skvělým místem pro naše závody, a nejen díky českým odborníkům, loajálním zaměstnancům se smyslem pro kvalitu. Další velkou výhodou je lokalita našich závodů v rámci České republiky, kdy vzdálenost mezi závody je zhruba hodina cesty autem – tudíž jsme schopni velmi flexibilně celé operations řídit. Co se týče globálního dosahu, nejsme největší závod, ale jsme závod, který má Teleflexu co nabídnout, hlavně z hlediska kvality, stability a včasnosti termínů dodávek.

Jakým způsobem spolupracujete s ostatními závody a pobočkami Teleflex po celém světě?

Začal bych tím, jak spolupracujeme v rámci českého Campusu. Český Campus vznikl sloučením organizační struktury původně dvou samostatných závodů, závodů v Hradci Králové a ve Žďáru nad Sázavou. V tuto chvíli jsme českým Campusem zhruba rok a půl. Stále se snažíme k sobě tyto dva závody přiblížit, ať už na úrovni inženýringu, kvality a výroby jako takové. Jde především o spolupráci mezi týmy, využívání synergií, ne o faktické spojení obou závodů. Snažíme se vytvářet společné projekty, kde se potkávají zaměstnanci z obou závodů a společně řeší nově zadané projekty napříč firmou. Abychom společně dosáhli naší vize: Dva závody, jeden tým a naše společná budoucnost.

Na globální úrovni spolupracujeme nejvíce se závody v Mexiku a v Malajsii. Sdílíme si informace ohledně trendů, implementace nových zařízení, automatizace, problémů, ale hlavně také řešení.

Češi jsou velmi šikovný a vzdělaný národ a my se toho snažíme využívat
Češi jsou velmi šikovný a vzdělaný národ a my se toho snažíme využívat

Jaké technologie a procesy používáte k zajištění kvality a bezpečnosti vašich produktů?

Pokud si člověk uvědomí, že vyrábíme výrobek, který při finálním použití vstupuje do lidského těla a primárně je určen k záchraně lidského života, tak v tomto případě je kvalita vždy na prvním místě a důraz na ni je v obou našich závodech klíčový. V rámci technologií využíváme zejména jednoúčelové stroje, které jsou vyrobeny vyloženě pro naše potřeby. Výrobek nekontroluje jeden člověk, ale kontroly jsou vrstvené v rámci celého výrobního procesu. Zdraví je to nejdůležitější, co v životě máme.

Co dělá Teleflex zajímavým zaměstnavatelem v regionech, kde máte závody?

Pro mě osobně je to firemní kultura, která je v Teleflexu na opravdu vysoké úrovni. Dále pak otevřená komunikace na všech úrovních, protože způsob komunikace je opravdu jedna z věcí, na kterou může být Teleflex Česká republika hrdý. Pak je to určitě samotný produkt. Jestli má něco v životě smysl, tak je to zlepšovat životy ostatním lidem. A to, co my společně v Teleflexu vytváříme a čemu věnujeme úsilí, jsou produkty, které pomáhají. Pokud člověk pochopí, co vyrábí a jak to má správně vyrábět, tak věřím, že o jeho vnitřní motivaci pracovat v Teleflexu není nouze. Život je vždy o hledání smyslu – a já pevně věřím, že to je přesně to, co výroba našich produktů nabízí.

Jaký význam mají pro Teleflex čeští odborníci a jak je podporujete v jejich profesním růstu?

Češi jsou velmi šikovný a velmi vzdělaný národ a my se toho snažíme využívat. V obou závodech podporujeme stáže vysokoškolských studentů. Poslední stáž, která probíhala ve Žďáru nad Sázavou, skončila výrobou stroje, který se nám po dvou letech podařilo zvalidovat a schválit pro naši výrobu. Bude zapojen do standardního procesu výroby urologických katétrů, což je úžasný počin a mám radost z toho, že studenti, teď už kolegové, kteří na stroji pracovali, se s námi rozhodli zůstat. Když dáte lidem možnost seberealizace a nesvážete jim ruce, ukážete jim kudy jít, ale samotnou cestu necháte na nich, může to z dlouhodobého hlediska pomoct budovat velmi silné týmy.

Češi jsou velmi šikovný a vzdělaný národ a my se toho snažíme využívat

Jakým způsobem se staráte o své zaměstnance a jaké benefity jim poskytujete?

Benefitů Teleflex nabízí spoustu, ale za mě opravdu jedním z největších benefitů je to, jakou kulturu jsme vytvořili. Otevřená komunikace všemi směry, žádná otázka není tabu a otevřená zpětná vazba je něco, čeho si tu opravdu vážíme a já to jako benefit vnímám. Firma také hodně investuje do prostředí, ve kterém zaměstnanci jsou. K tomu patří například výstavba chill zóny, nových kantýn, které odpovídají těm nejvyšším standardům. Snažíme se lidem udělat prostředí co možná nejpříjemnější a práci jim usnadnit, protože přece jenom pracujeme v ochranném prostředí, a ne pro každého je práce v tomto prostředí příjemná. Věnujeme se nejen budování firemní kultury, otevřené komunikace, ale také rozvoji zaměstnanců, a to jsou za mě benefity, které dávají opravdu smysl a které nám pomáhají společně budovat velmi silné týmy a firemní kulturu jako takovou.

Jaké konkrétní kroky podnikáte k podpoře udržitelnosti a jaké iniciativy v oblasti ochrany životního prostředí plánujete do budoucna?

Udržitelnost je obrovské téma a pro mě osobně téma velmi důležité. V obou závodech českého Teleflexu proběhla výstavba fotovoltaických elektráren. To je jeden z velkých kroků, který dle mého názoru dává smysl. Pracujeme i se snižováním spotřeb jako takových. Velké úsilí věnujeme například oblasti monitorování spotřeb jednotlivých komodit. Snižování není jenom o monitorování, ale také o investicích do efektivnějších zařízení. Velké téma je pro nás i to, kde a jaký generujeme odpad. Máme projekty, které nás z dlouhodobého hlediska vedou k tomu, abychom snižovali odpad vyrobený v obou závodech – prostě abychom byli co nejvíce efektivní ve všem co děláme.

Češi jsou velmi šikovný a vzdělaný národ a my se toho snažíme využívat

A co budoucnost? Kam firma směřuje, jaké jsou dlouhodobé plány a je něco dalšího, co chcete dodat?

Pevně věřím, že naše závody mají budoucnost v rámci Teleflex slibnou – ale nic není zadarmo – nadále musíme plnit naše závazky a pokračovat v exekuci naší dlouhodobé strategie jejíž hlavní pilíře jsou – automatizace, digitalizace výroby, zvyšování efektivity, rozvoj zaměstnanců a zjednodušování procesů. Díky tomu dokážeme dlouhodobě udržet nastavenou stabilitu v rámci dodacích termínů, kvality našich výrobků a flexibility výroby, což posiluje pozici České republiky v rámci celé společnosti Teleflex.

www.praceteleflex.cz
LinkedIn
Facebook

Nejčtenější

Plotovky z recyklovaného plastu jsou bezúdržbové a ekologické

Komerční sdělení

Jaro je ideálním časem pro práci na zahradě a kolem domu. Lidé se pouštějí do úprav, rekonstrukcí i nových staveb, například plotů. Materiálem, který se v posledních letech těší stále větší oblibě,...

Baltic express: Nechte se okouzlit krásou polského pobřeží

Komerční sdělení

Cestování vlakem zažívá velký boom a stále více lidí objevuje jeho pohodlí i přátelský vztah k životnímu prostředí. Pokud přemýšlíte nad dovolenou u Baltského moře, máme pro vás skvělý tip – Baltic...

Světlo jako mocný nástroj nejenom v businessu

Komerční sdělení

Umělé světlo ovlivňuje nejen naši výkonnost, psychiku, emoce a celkovou náladu, ale i naše preference a rozhodnutí. Proto je důležité věnovat jeho výběru, ať na úrovni běžného spotřebitele,...

Klášterec nad Ohří zve k návštěvě

Komerční sdělení

„Klášterec láká na své památky tisíce návštěvníků ročně,“ říká Adéla Václavíková, vedoucí odboru komunikace a cestovního ruchu Městského úřadu v Klášterci nad Ohří.

Rodinný podnik v poradenství? Generali Česká ukazuje cestu

Komerční sdělení

Tomáš Marek vede největší finančně poradenskou síť v Česku – Generali Českou Distribuci. Tým čítající 4 800 poradců a 520 poradenských míst pomáhá téměř 3 milionům klientů dělat chytrá finanční...

Sezona emocí, trofejí a zážitků: Z trávníku až k fanouškům

Komerční sdělení

Betano, oficiální globální sponzor UEFA Evropské ligy a UEFA Konferenční ligy, jako zprostředkovatel zážitků po celé Evropě.

21. května 2025

Tactical: značka, která mění pravidla hry v mobilním příslušenství

Komerční sdělení

Odolnost, odpovědnost, inovace a hrdý původ. To jsou hodnoty české značky Tactical, která si rychle buduje pevné místo na evropském trhu s mobilním příslušenstvím. Kryty, sluchátka, kabely i...

21. května 2025

Autorizované programy Evropské akademie vzdělávání

Komerční sdělení

Studium s jistotou uplatnění na trhu práce? Přesně to nabízí autorizované studijní programy Evropské akademie vzdělávání. Díky oficiální autorizaci Ministerstva průmyslu a obchodu.

21. května 2025

Stále je čas přihlásit se do soutěže Zlaté cimbuří

Komerční sdělení

Ústecký kraj spustil druhý ročník Ceny Zlaté cimbuří – Památka roku Ústeckého kraje, která oceňuje výjimečné počiny v oblasti obnovy a péče o kulturní dědictví.

21. května 2025

Lze v Praze dosáhnout výnosu z pronájmu pře 5%?

Komerční sdělení

Když investujete do jedinečných projektů a nestandardních dispozic bytů, jako jsou lofty, můžete očekávat výrazně vyšší výnosy z pronájmu než z běžných bytů, ale také vyšší zájem bonitních nájemníků.

20. května 2025  4:19

Baltic express: Nechte se okouzlit krásou polského pobřeží

Komerční sdělení

Cestování vlakem zažívá velký boom a stále více lidí objevuje jeho pohodlí i přátelský vztah k životnímu prostředí. Pokud přemýšlíte nad dovolenou u Baltského moře, máme pro vás skvělý tip – Baltic...

20. května 2025

Dny plodnosti ISCARE: získejte přehled o svém reprodukčním zdraví

Komerční sdělení

Klinika ISCARE oznamuje další ročník úspěšné akce Dny plodnosti, která proběhne od 26. května do 6. června 2025. Každý všední den mezi 10. a 15. hodinou mají ženy i páry jedinečnou příležitost...

20. května 2025

Moderní služby pro jednoduchý život

Komerční sdělení

Dnešní doba umožňuje téměř cokoli – transplantaci vlasů, rychlé získání sledujících na sociálních sítích nebo objednání svítidel z pohodlí domova. Zároveň si můžete zajistit vyklizení bytu nebo...

20. května 2025

Letní návštěva v gravitačním vinařství VILAVIN

Komerční sdělení

Degustace v jediném gravitačním vinařství střední Evropy.

20. května 2025

Huawei představuje novinky a zvyšuje standardy nositelné elektroniky

Komerční sdělení

Huawei uvádí na trh hned dvě nové generace hodinek, které budou ladit s vaším životním stylem. Nadšenci do sportu, zejména outdoorového, si zamilují novou řadu Huawei Watch FIT 4. Ty, kteří hledají...

20. května 2025

Adoptujte píšťalu, probíhá sbírka na obnovu strahovských varhan

Komerční sdělení

Varhany ve strahovské bazilice potřebují po devastujících úpravách z dob socialismu rozsáhlou rekonstrukci. Byla vyhlášena veřejná sbírka na záchranu této vzácné kulturní památky. Podpořit obnovu...

19. května 2025

Praha 2 nabízí sociálně znevýhodněným rekordně nízké nájmy

Komerční sdělení

V době bytové krize, kdy ceny za pronájem bytu nezřídka šplhají do astronomických výšin, pokračuje městská část Praha 2 ve vstřícné bytové politice zejména k těm nejpotřebnějším.

19. května 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.