Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hledáte nové zákazníky? Věřte, že reklama v MHD nelze přehlédnout

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Snad asi každá společnost nebo pořadatel investují do reklamy. Vždy je ale třeba zvolit takovou formu, kterou zákazníci nepřehlédnou. V tomto případě je ideální využití vozidel městské hromadné dopravy. Reklama v MHD lze přehlédnout jen velice těžko.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Vtipně ztvárněná reklamní tramvaj společnosti, která se kromě jiného zabývá i pronájmem mobilních toalet. | foto: SNIP & CO spol. s.r.o.

Na scéně venkovní reklamy v oblasti městské hromadné dopravy (MHD) se reklamní společnost SNIP & CO uvedla v českých zemích poprvé na jaře roku 1990. Tehdejší zakladatelé přišli s nabídkou vytvoření reklamních systémů v prostředí MHD a dodnes úspěšně fungují zejména v Brně a Jihlavě, ale s působností kdekoliv v ČR.

Společnost SNIP & CO od samého počátku udávala jasný směr ve vývoji systémů české venkovní reklamy, její specializací byla zvláště reklama v MHD.

Reklama v MHD pro malé podnikatele, nadnárodní společnosti, ale i pořadatele zábavních akcí i megakoncertů

SNIP & CO, reklamní společnost, spol. s r.o.

Špitálka 41
660 18 Brno
tel.: 543 537 217
fax: 543 210 631
e-mail: info@snip-brno.cz

Velmi účinná je reklama v MHD díky svému bohatému zacílení. Bez jakýchkoliv problémů lze sestavit nabídku reklamy pro malé podnikatele a živnostníky, pořadatele akcí, střední firmy i obrovské nadnárodní giganty.

SNIP & CO nabízí širokou škálu typů reklamy na vozidlech MHD, v interiérech, ale i v přestupních uzlech. Pro menší podnikatele jsou vhodné plakáty A4 a A3 ve vozidlech nebo fólie menšího formátu na tramvajích, trolejbusech a autobusech. Zde zacílíte spíše na klasického konzumenta, spotřebitele nebo návštěvníka.

Velké společnosti a ten, kdo cílí na vyšší příjmové skupiny, využije celoplošně ztvárněnou reklamu nebo velmi účinnou reklamu na zádích autobusů. Mezi nově zaváděnými reklamními plochami je také například využití střešních panelů na trolejbusech v Brně a Jihlavě. Kompletní nabídku reklamy nabízí na svých stránkách www.snip-brno.cz společnost SNIP & CO.

Na trolejbusy v Brně a Jihlavě se nově zavádí reklamní střešní pásy – ukázka kampaně k festivalu dokumentárních filmů v Jihlavě.

Na trolejbusy v Brně a Jihlavě se nově zavádí reklamní střešní pásy – ukázka kampaně k festivalu dokumentárních filmů v Jihlavě.

Rozpočet od několika tisíc za kampaň

Velké možnosti při sestavování reklamní nabídky garantuje i mnoho možností pro stanovování rozpočtů. Účinná kampaň může při vhodném sestavení začínat na částkách 3 – 5 tisíc korun. Vždy je ale důležitá konzultace a doporučení odborníka.

SNIP & CO komunikuje s klienty úspěšně už více než dvacet let s tisícovkami úspěšně realizovaných kampaní. Reklama v MHD či jiné formy propagace, reference a samotné ukázky z realizací jsou umístěny na www.snip-brno.cz.

Plakáty ve vozidlech MHD sleduje podle průzkumů až 93% cestujících.

Plakáty ve vozidlech MHD sleduje podle průzkumů až 93% cestujících.

Komplexní servis klientovi a následná péče

"Nestačí, že jste dobří, musí se o vás vědět. To je od počátku našich činností základní krédo, kterým se řídíme," uvedl Jiří Morávek, generální ředitel SNIP & CO.

"Naším cílem je komplexní servis pro zákazníka. Například i v tom, že si z Brna objedná kampaň do Jihlavy nebo jiných měst a regionů nebo z Jihlavy do Brna a třeba i celé ČR. Zákazník ušetří spoustu času, který může věnovat jiným aktivitám,“ doplňuje Morávek. Pokud uvažujete o menším rozsahu nebo velké až bombastické reklamní kampani, pak je jistě vhodná reklama v MHD.

Více o možnostech a kontaktech na reklamní společnost SNIP & CO najdete na internetu www.snip-brno.cz . Podle zadání připraví SNIP & CO reklamní služby nebo celou kampaň pro vaši firmu i váš rozpočet.

Autor:
Témata: Jihlava, Tramvaj

Nejčtenější

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Špičková díla vystavuje Galerie KODL

Emil Filla - Zátiší k zamyšlení, vyvolávací cena 2 300 000 Kč

Nenechte si ujít květnovou výstavu 250 jedinečných uměleckých děl, která se uskuteční od 30. dubna do 26. května v...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Klíšťata už dávno nejsou jen v lese, žijí také v parcích a zahradách

Klíšťata už dávno nejsou jen v lese, žijí také v parcích a zahradách

„Počet zasažených lokalit se zvyšuje, klíšťata jsou i v městských parcích, v lesích, na loukách, ale i na horách, tam,...

Další z rubriky

ALUKOV určuje trendy v České republice i zahraničí

ALUKOV určuje trendy v České republice i zahraničí

České výrobky platí ve světě za kvalitní. Svůj podíl na tom má i společnost ALUKOV. Její aktuální novinkou, kterou...

Proč je kurzové sázení tolik populární?

Proč je kurzové sázení tolik populární?

Popularita kurzových sázek byla vysoká v minulosti, a poslední údaje naznačují, že neklesá. Kromě pravidelných sázkařů...

Krachujete? Důležité je dodržet zákonné povinnosti statutárního orgánu

Krachujete? Důležité je dodržet zákonné povinnosti statutárního orgánu

Není každé podnikání stále úspěšné. Potkat váš může špatná investice, nemoc, špatná pojistka a úspěchy se ze dne na den...

Najdete na iDNES.cz