Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hledáte nové zákazníky? Věřte, že reklama v MHD nelze přehlédnout

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Snad asi každá společnost nebo pořadatel investují do reklamy. Vždy je ale třeba zvolit takovou formu, kterou zákazníci nepřehlédnou. V tomto případě je ideální využití vozidel městské hromadné dopravy. Reklama v MHD lze přehlédnout jen velice těžko.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Vtipně ztvárněná reklamní tramvaj společnosti, která se kromě jiného zabývá i pronájmem mobilních toalet. | foto: SNIP & CO spol. s.r.o.

Na scéně venkovní reklamy v oblasti městské hromadné dopravy (MHD) se reklamní společnost SNIP & CO uvedla v českých zemích poprvé na jaře roku 1990. Tehdejší zakladatelé přišli s nabídkou vytvoření reklamních systémů v prostředí MHD a dodnes úspěšně fungují zejména v Brně a Jihlavě, ale s působností kdekoliv v ČR.

Společnost SNIP & CO od samého počátku udávala jasný směr ve vývoji systémů české venkovní reklamy, její specializací byla zvláště reklama v MHD.

Reklama v MHD pro malé podnikatele, nadnárodní společnosti, ale i pořadatele zábavních akcí i megakoncertů

SNIP & CO, reklamní společnost, spol. s r.o.

Špitálka 41
660 18 Brno
tel.: 543 537 217
fax: 543 210 631
e-mail: info@snip-brno.cz

Velmi účinná je reklama v MHD díky svému bohatému zacílení. Bez jakýchkoliv problémů lze sestavit nabídku reklamy pro malé podnikatele a živnostníky, pořadatele akcí, střední firmy i obrovské nadnárodní giganty.

SNIP & CO nabízí širokou škálu typů reklamy na vozidlech MHD, v interiérech, ale i v přestupních uzlech. Pro menší podnikatele jsou vhodné plakáty A4 a A3 ve vozidlech nebo fólie menšího formátu na tramvajích, trolejbusech a autobusech. Zde zacílíte spíše na klasického konzumenta, spotřebitele nebo návštěvníka.

Velké společnosti a ten, kdo cílí na vyšší příjmové skupiny, využije celoplošně ztvárněnou reklamu nebo velmi účinnou reklamu na zádích autobusů. Mezi nově zaváděnými reklamními plochami je také například využití střešních panelů na trolejbusech v Brně a Jihlavě. Kompletní nabídku reklamy nabízí na svých stránkách www.snip-brno.cz společnost SNIP & CO.

Na trolejbusy v Brně a Jihlavě se nově zavádí reklamní střešní pásy – ukázka kampaně k festivalu dokumentárních filmů v Jihlavě.

Na trolejbusy v Brně a Jihlavě se nově zavádí reklamní střešní pásy – ukázka kampaně k festivalu dokumentárních filmů v Jihlavě.

Rozpočet od několika tisíc za kampaň

Velké možnosti při sestavování reklamní nabídky garantuje i mnoho možností pro stanovování rozpočtů. Účinná kampaň může při vhodném sestavení začínat na částkách 3 – 5 tisíc korun. Vždy je ale důležitá konzultace a doporučení odborníka.

SNIP & CO komunikuje s klienty úspěšně už více než dvacet let s tisícovkami úspěšně realizovaných kampaní. Reklama v MHD či jiné formy propagace, reference a samotné ukázky z realizací jsou umístěny na www.snip-brno.cz.

Plakáty ve vozidlech MHD sleduje podle průzkumů až 93% cestujících.

Plakáty ve vozidlech MHD sleduje podle průzkumů až 93% cestujících.

Komplexní servis klientovi a následná péče

"Nestačí, že jste dobří, musí se o vás vědět. To je od počátku našich činností základní krédo, kterým se řídíme," uvedl Jiří Morávek, generální ředitel SNIP & CO.

"Naším cílem je komplexní servis pro zákazníka. Například i v tom, že si z Brna objedná kampaň do Jihlavy nebo jiných měst a regionů nebo z Jihlavy do Brna a třeba i celé ČR. Zákazník ušetří spoustu času, který může věnovat jiným aktivitám,“ doplňuje Morávek. Pokud uvažujete o menším rozsahu nebo velké až bombastické reklamní kampani, pak je jistě vhodná reklama v MHD.

Více o možnostech a kontaktech na reklamní společnost SNIP & CO najdete na internetu www.snip-brno.cz . Podle zadání připraví SNIP & CO reklamní služby nebo celou kampaň pro vaši firmu i váš rozpočet.

Autor:
Témata: Jihlava, Tramvaj

Nejčtenější

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem.

Neodborné opravy výtluků, použití nekvalitních materiálů a obecně nezájem o udržování vozovek. To jsou podle Ing....

Podlehněte kráse českých stříbrných šperků, které dobyly Japonsko

Kapky rosy na kvítcích třešňových stromů připomíná náhrdelník Pearl Blossom.

„Můžete být nádherná ve třiceti, okouzlující ve čtyřiceti a neodolatelná po zbytek svého života,“ řekla Coco Chanel....

Užívat vůz v pronájmu, nebo vlastnit?

Užívat vůz v pronájmu, nebo vlastnit?

I pořízení vozu může být rychlé a jednoduché. Pokud máte vybrané auto, stačí najít toho pravého prodejce a nakonec...

Vyhrajte inteligentní osvětlení Philips Hue

Vyhrajte inteligentní osvětlení Philips Hue.

Dnešní svět nejmodernějších technologií otvírá nové možnosti v použití domácího osvětlení. Philips Hue je světlo, které...

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

Všichni cpeme operátorům po celý rok nekřesťanské peníze. Nyní máte šanci si to od nich vybrat zpět! Vytáhnout z nich...

Další z rubriky

Nechtěné a podceněné akcie jsou zajímavou investiční příležitostí

Nechtěné a podceněné akcie jsou zajímavou investiční příležitostí.

Co není výnosné dnes, může být výnosné zítra. Tuto strategii bezezbytku využívají některé fondy.

Mohou být investice a výnosy garantované? Ano, mohou

Mohou být investice a výnosy garantované? Ano, mohou.

Finančním produktem, který v posledních měsících zaznamenává zvýšený zájem klientů, je investiční životní pojištění.

Vysavač Raycop dopřeje šťastné, veselé a uklizené Vánoce i alergikům

Vysavač Raycop dopřeje šťastné, veselé a uklizené Vánoce i alergikům.

Příprava na klidné a pohodové prožití Vánoc často připomíná spíš válečné pole v domácnosti. Usnadněte si práci a...

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.