Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hledáte nové zákazníky? Věřte, že reklama v MHD nelze přehlédnout

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Snad asi každá společnost nebo pořadatel investují do reklamy. Vždy je ale třeba zvolit takovou formu, kterou zákazníci nepřehlédnou. V tomto případě je ideální využití vozidel městské hromadné dopravy. Reklama v MHD lze přehlédnout jen velice těžko.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Vtipně ztvárněná reklamní tramvaj společnosti, která se kromě jiného zabývá i pronájmem mobilních toalet. | foto: SNIP & CO spol. s.r.o.

Na scéně venkovní reklamy v oblasti městské hromadné dopravy (MHD) se reklamní společnost SNIP & CO uvedla v českých zemích poprvé na jaře roku 1990. Tehdejší zakladatelé přišli s nabídkou vytvoření reklamních systémů v prostředí MHD a dodnes úspěšně fungují zejména v Brně a Jihlavě, ale s působností kdekoliv v ČR.

Společnost SNIP & CO od samého počátku udávala jasný směr ve vývoji systémů české venkovní reklamy, její specializací byla zvláště reklama v MHD.

Reklama v MHD pro malé podnikatele, nadnárodní společnosti, ale i pořadatele zábavních akcí i megakoncertů

SNIP & CO, reklamní společnost, spol. s r.o.

Špitálka 41
660 18 Brno
tel.: 543 537 217
fax: 543 210 631
e-mail: info@snip-brno.cz

Velmi účinná je reklama v MHD díky svému bohatému zacílení. Bez jakýchkoliv problémů lze sestavit nabídku reklamy pro malé podnikatele a živnostníky, pořadatele akcí, střední firmy i obrovské nadnárodní giganty.

SNIP & CO nabízí širokou škálu typů reklamy na vozidlech MHD, v interiérech, ale i v přestupních uzlech. Pro menší podnikatele jsou vhodné plakáty A4 a A3 ve vozidlech nebo fólie menšího formátu na tramvajích, trolejbusech a autobusech. Zde zacílíte spíše na klasického konzumenta, spotřebitele nebo návštěvníka.

Velké společnosti a ten, kdo cílí na vyšší příjmové skupiny, využije celoplošně ztvárněnou reklamu nebo velmi účinnou reklamu na zádích autobusů. Mezi nově zaváděnými reklamními plochami je také například využití střešních panelů na trolejbusech v Brně a Jihlavě. Kompletní nabídku reklamy nabízí na svých stránkách www.snip-brno.cz společnost SNIP & CO.

Na trolejbusy v Brně a Jihlavě se nově zavádí reklamní střešní pásy – ukázka kampaně k festivalu dokumentárních filmů v Jihlavě.

Na trolejbusy v Brně a Jihlavě se nově zavádí reklamní střešní pásy – ukázka kampaně k festivalu dokumentárních filmů v Jihlavě.

Rozpočet od několika tisíc za kampaň

Velké možnosti při sestavování reklamní nabídky garantuje i mnoho možností pro stanovování rozpočtů. Účinná kampaň může při vhodném sestavení začínat na částkách 3 – 5 tisíc korun. Vždy je ale důležitá konzultace a doporučení odborníka.

SNIP & CO komunikuje s klienty úspěšně už více než dvacet let s tisícovkami úspěšně realizovaných kampaní. Reklama v MHD či jiné formy propagace, reference a samotné ukázky z realizací jsou umístěny na www.snip-brno.cz.

Plakáty ve vozidlech MHD sleduje podle průzkumů až 93% cestujících.

Plakáty ve vozidlech MHD sleduje podle průzkumů až 93% cestujících.

Komplexní servis klientovi a následná péče

"Nestačí, že jste dobří, musí se o vás vědět. To je od počátku našich činností základní krédo, kterým se řídíme," uvedl Jiří Morávek, generální ředitel SNIP & CO.

"Naším cílem je komplexní servis pro zákazníka. Například i v tom, že si z Brna objedná kampaň do Jihlavy nebo jiných měst a regionů nebo z Jihlavy do Brna a třeba i celé ČR. Zákazník ušetří spoustu času, který může věnovat jiným aktivitám,“ doplňuje Morávek. Pokud uvažujete o menším rozsahu nebo velké až bombastické reklamní kampani, pak je jistě vhodná reklama v MHD.

Více o možnostech a kontaktech na reklamní společnost SNIP & CO najdete na internetu www.snip-brno.cz . Podle zadání připraví SNIP & CO reklamní služby nebo celou kampaň pro vaši firmu i váš rozpočet.

Autor:
Témata: Jihlava, Tramvaj

Nejčtenější

Dá se při zařizování interiéru spolehnout na jediného partnera?

Luxusní prémiová kuchyně a sestava skříní HANÁK FOTO: HANÁK NÁBYTEK

A kde ho najít? Vyhněte se stresu, ztrátě času i špatným rozhodnutím a najměte jednoho spolehlivého dodavatele. Obraťte...

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Chcete mít zahradu před zimou uklizenou stejně dobře jako obývací pokoj v neděli odpoledne? Poradíme vám, jak si s tím...

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Se začátkem školního roku vyvstává ve většině rodin se školáky otázka kapesného. Měly by děti dostávat svoje peníze,...

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Tipsport extraliga se už zase blíží! 14 týmů, 52 kol, 364 zápasů v základní části a elektrizující bitvy v play off....

Rybářství Třeboň: Staráme se o klenoty v české krajině

Rybářství Třeboň: Staráme se o klenoty v české krajině

Na Třeboňsku je přibližně 500 rybníků, které tvoří geniálně důmyslný systém propojený desítkami kilometrů vodních...

Další z rubriky

Vylepšete si firemní systémy díky integrovaným datům D&B

Bisnode

Chcete, aby vaše firemní systémy byly opravdu chytré? Potřebujete mít správné informace vždy po ruce? Rádi byste...

Jak zvýšit energetickou soběstačnost rodinných domů?

Jak zvýšit energetickou soběstačnost rodinných domů?

Malá solární elektrárna na střeše rodinných domů je jedním z nejsilnějších trendů poslední doby. Díky změně podmínek...

Přínos business inteligence řešení vám pomohou zvýšit externí data

Přínos business inteligence řešení vám pomohou zvýšit externí data

Vložte do rukou svých B2B obchodníků účinnou zbraň! Je čas vidět svůj business z větší perspektivy, přes externí data....

Najdete na iDNES.cz