Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Gwyneth Paltrow je tváří světové kampaně společnosti TOUS

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Romantická komedie, ve které je minulost klíčem k budoucnosti. Tématem tohoto příběhu, který uvidí diváci ve více než 50 zemích, je respekt

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Gwyneth Paltrow je tváří světové kampaně společnosti TOUS Tender Stories N°7 | foto: TOUS Tender Stories N°7

Barcelona, ​​říjen 2017. Společnost TOUS ve spolupráci s agenturou SCPF představuje novou sbírku šperků a doplňků pro sezónu podzim/zima 2017 se sedmým pokračováním příběhů Tender Stories. Jedná se o mezinárodní celosvětovou kampaň, která potvrzuje oddanost značky ke konceptu něhy jako univerzální hodnoty.

Nový příběh Tender Stories N°7 je romantická komedie, ve které hraje již počtvrté mezinárodně uznávaná herečka Gwyneth Paltrow.Vypráví příběh jejího přítele Jacka, posedlého medailonkem, který hrdinka neustále nosí.

Gwyneth Paltrow je tváří světové kampaně společnosti TOUS Tender Stories N°7

Je to dokonalý způsob, jak předvést novou kolekci TOUS Medallions, kolekci, která vrací na scénu klasický medailon – symbolický šperk, který tradičně sloužil jako vzpomínka na významné chvíle života – a vylepšuje ho takovým způsobem, že v nás probouzí chuť sbírat staré a nové zážitky.

Fotogalerie

Středobodem celé kampaně je tajemstvím kolem medailonku hrdinky a bude ji následovat široká globální strategie. Filmy byly přeloženy do více než 10 jazyků a budou se ukazovat ve více než 50 zemích, což je jasné vykročení značky směrem k šíření hodnot něhy, respektu a inkluzivity.

Na audiovizuální úrovni režíroval tento krátký film opět Víctor Carrey, kterému se povedlo zachovat kinematografický nádech a vizuální působení filmu, které dobře vystihuje značku.

Grafická kampaň je dílem fotografa Xavi Gorda a objeví se v tištěných médiích, na reklamních poutačích a ve více než 500 prodejnách TOUS po celém světě.

O značce TOUS

Společnost TOUS byla založena v roce 1920 a vyprofilovala se pod vedení a tvůrčí vizí Rosy Oriolové a Salvadora Touse. Vznikla jako osobitá značka, jejíž inovativní šperky předstihly tradiční produkty na trhu. Koncem 80. a počátkem 90. let se k rodinnému podniku přidaly čtyři dcery zakladatelského páru: Rosa, Alba, Laura a Marta. Časem si značka TOUS vybudovala pozici lifestylové značky, díky své řadě kabelek, parfémů, hodinek, brýlí a dalších doplňků. Splnila si tak svůj cíl nabízet cenově dostupné luxusní zboží.

Díky své přítomnosti na všech pěti kontinentech a více než 500 obchodům ve městech jako Barcelona, Madrid, New York, Miami, Šanghaj, Tokio, Moskva, Mexico City a Dubaj, má TOUS pověst zavedené vedoucí světové značky.

www.tous.com


Nejčtenější

Neplaťte víc, otestovali jsme ceníky elektřiny

Otestovali jsme ceníky elektřiny. Partner od Centropolu garantuje letošní ceny...

Cena elektřiny roste a všichni dodavatelé se shodnou na tom, že v první polovině roku 2018 poroste dál. Proto jsme...

Dárky pro nejmenší: Musí bavit, zároveň mají dítě i rozvíjet

Dárky pro nejmenší: Musí bavit, zároveň mají dítě i rozvíjet.

Zářící oči dítěte, které pod stromečkem rozbaluje dárky, jsou odměnou za veškeré předvánoční úsilí a stres. Jaké dárky...

Den s umělou inteligencí ve smartphonu

Den s umělou inteligencí ve smartphonu

Umělá inteligence v mobilních zařízeních je futuristicky znějící pojem, který se před nedávnem stal realitou. Huawei ji...

Sendvičové dřevostavby představují moderní bydlení plné výhod

Sendvičové dřevostavby představují moderní bydlení plné výhod

Sendvičové dřevostavby si u nás získávají čím dál větší oblibu. Na pohled jsou k nerozeznání od klasické zděné stavby,...

Kanalizace není skládka, varují PVK

Kanalizace není skládka, varují PVK.

Pražské vodovody a kanalizace upozorňují, že kanalizační síť je určena výhradně k odvádění odpadních vod – mírně...

Další z rubriky

Vánoční dárky, se kterými nikdy nešlápnete vedle

Vánoční dárky, se kterými nikdy nešlápnete vedle

Hledáte tipy na vánoční dárky pro své blízké? Není snadné vybrat perfektní dárek pro každého, parfémy ale zaručeně...

Dárky pro nejmenší: Musí bavit, zároveň mají dítě i rozvíjet

Dárky pro nejmenší: Musí bavit, zároveň mají dítě i rozvíjet.

Zářící oči dítěte, které pod stromečkem rozbaluje dárky, jsou odměnou za veškeré předvánoční úsilí a stres. Jaké dárky...

Něco přes měsíc a jsou tu Vánoce, už máte nápady?

Vánoce se nezadržitelně blíží a vy opět nemáte žádný nápad jak obdarovat maminku, strýce, tetičku? Všechno už mají,...

TOP 6 rtěnek z drogerie. Skvělou pořídíte i za pár korun

TOP 6 rtěnek z drogerie. Skvělou pořídíte i za pár korun

eMimino Nechcete utrácet vysoké částky, ale i přes to byste si rádi dopřáli opravdu kvalitní rtěnku? Kosmetické značky se předhá...

Najdete na iDNES.cz