Gwyneth Paltrow je tváří světové kampaně společnosti TOUS

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Romantická komedie, ve které je minulost klíčem k budoucnosti. Tématem tohoto příběhu, který uvidí diváci ve více než 50 zemích, je respekt

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Gwyneth Paltrow je tváří světové kampaně společnosti TOUS Tender Stories N°7 | foto: TOUS Tender Stories N°7

Barcelona, ​​říjen 2017. Společnost TOUS ve spolupráci s agenturou SCPF představuje novou sbírku šperků a doplňků pro sezónu podzim/zima 2017 se sedmým pokračováním příběhů Tender Stories. Jedná se o mezinárodní celosvětovou kampaň, která potvrzuje oddanost značky ke konceptu něhy jako univerzální hodnoty.

Nový příběh Tender Stories N°7 je romantická komedie, ve které hraje již počtvrté mezinárodně uznávaná herečka Gwyneth Paltrow.Vypráví příběh jejího přítele Jacka, posedlého medailonkem, který hrdinka neustále nosí.

Gwyneth Paltrow je tváří světové kampaně společnosti TOUS Tender Stories N°7

Je to dokonalý způsob, jak předvést novou kolekci TOUS Medallions, kolekci, která vrací na scénu klasický medailon – symbolický šperk, který tradičně sloužil jako vzpomínka na významné chvíle života – a vylepšuje ho takovým způsobem, že v nás probouzí chuť sbírat staré a nové zážitky.

Fotogalerie

Středobodem celé kampaně je tajemstvím kolem medailonku hrdinky a bude ji následovat široká globální strategie. Filmy byly přeloženy do více než 10 jazyků a budou se ukazovat ve více než 50 zemích, což je jasné vykročení značky směrem k šíření hodnot něhy, respektu a inkluzivity.

Na audiovizuální úrovni režíroval tento krátký film opět Víctor Carrey, kterému se povedlo zachovat kinematografický nádech a vizuální působení filmu, které dobře vystihuje značku.

Grafická kampaň je dílem fotografa Xavi Gorda a objeví se v tištěných médiích, na reklamních poutačích a ve více než 500 prodejnách TOUS po celém světě.

O značce TOUS

Společnost TOUS byla založena v roce 1920 a vyprofilovala se pod vedení a tvůrčí vizí Rosy Oriolové a Salvadora Touse. Vznikla jako osobitá značka, jejíž inovativní šperky předstihly tradiční produkty na trhu. Koncem 80. a počátkem 90. let se k rodinnému podniku přidaly čtyři dcery zakladatelského páru: Rosa, Alba, Laura a Marta. Časem si značka TOUS vybudovala pozici lifestylové značky, díky své řadě kabelek, parfémů, hodinek, brýlí a dalších doplňků. Splnila si tak svůj cíl nabízet cenově dostupné luxusní zboží.

Díky své přítomnosti na všech pěti kontinentech a více než 500 obchodům ve městech jako Barcelona, Madrid, New York, Miami, Šanghaj, Tokio, Moskva, Mexico City a Dubaj, má TOUS pověst zavedené vedoucí světové značky.

www.tous.com


Nejčtenější

Užívejte si oblíbené aplikace bez čerpání dat

Užívejte si oblíbené aplikace bez čerpání dat

Sedíte v dálkovém autobuse z Ostravy do Prahy. Vlak má zase zpoždění. Potřebujete zabavit děti při čekání u lékaře nebo...

Plzeňské překvapení? Ne! Tipéři to vidí na druhou výhru Realu

Plzeňské překvapení? Ne! Tipéři to vidí na druhou výhru Realu

Druhá prohra s Realem, nebo plzeňské překvapení? Největší komunita sázkařů žene za druhou výhrou Real.

Tipsport spustil novou registraci. Už nemusíte na pobočku!

Tipsport spustil novou registraci. Už nemusíte na pobočku!

Máme skvělou zprávu pro klienty České spořitelny, Moneta Money Bank a Air Bank. Díky novince v podobě online ověření...

Galerie Harfa k narozeninám naděluje 8 dní slev a Čokoládový festival

Galerie Harfa k narozeninám naděluje 8 dní slev a Čokoládový festival

Galerie Harfa oslaví 11. listopadu už 8. narozeniny a k nim nadělí návštěvníkům obchodního centra 8 dní nabitých...

Bestseller s velkým B

Bestseller s velkým B

Oblíbená dodávka značky Ford již dlouhá desetiletí určuje standard užitkových automobilů. Aktuálně ji značka nabízí za...

Další z rubriky

Havlíkova přírodní apotéka využívá sílu bylinek

Havlíkova přírodní apotéka využívá sílu bylinek

Pravděpodobně jste už někdy slyšeli o krému zvaném Havlíkův přírodní zázrak, jehož receptura je stará stovky let,...

Galerie Harfa k narozeninám naděluje 8 dní slev a Čokoládový festival

Galerie Harfa k narozeninám naděluje 8 dní slev a Čokoládový festival

Galerie Harfa oslaví 11. listopadu už 8. narozeniny a k nim nadělí návštěvníkům obchodního centra 8 dní nabitých...

Splňte si svůj dětský sen, zachraňujte životy

Splňte si svůj dětský sen, zachraňujte životy

Přichází čas Vánoc a o Vánocích se prý plní sny. Vy však nemusíte čekat na kouzelný třpyt Štědrého večera. Jedno dětské...

Najdete na iDNES.cz