Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Gwyneth Paltrow je tváří světové kampaně společnosti TOUS

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Romantická komedie, ve které je minulost klíčem k budoucnosti. Tématem tohoto příběhu, který uvidí diváci ve více než 50 zemích, je respekt

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Gwyneth Paltrow je tváří světové kampaně společnosti TOUS Tender Stories N°7 | foto: TOUS Tender Stories N°7

Barcelona, ​​říjen 2017. Společnost TOUS ve spolupráci s agenturou SCPF představuje novou sbírku šperků a doplňků pro sezónu podzim/zima 2017 se sedmým pokračováním příběhů Tender Stories. Jedná se o mezinárodní celosvětovou kampaň, která potvrzuje oddanost značky ke konceptu něhy jako univerzální hodnoty.

Nový příběh Tender Stories N°7 je romantická komedie, ve které hraje již počtvrté mezinárodně uznávaná herečka Gwyneth Paltrow.Vypráví příběh jejího přítele Jacka, posedlého medailonkem, který hrdinka neustále nosí.

Gwyneth Paltrow je tváří světové kampaně společnosti TOUS Tender Stories N°7

Je to dokonalý způsob, jak předvést novou kolekci TOUS Medallions, kolekci, která vrací na scénu klasický medailon – symbolický šperk, který tradičně sloužil jako vzpomínka na významné chvíle života – a vylepšuje ho takovým způsobem, že v nás probouzí chuť sbírat staré a nové zážitky.

Fotogalerie

Středobodem celé kampaně je tajemstvím kolem medailonku hrdinky a bude ji následovat široká globální strategie. Filmy byly přeloženy do více než 10 jazyků a budou se ukazovat ve více než 50 zemích, což je jasné vykročení značky směrem k šíření hodnot něhy, respektu a inkluzivity.

Na audiovizuální úrovni režíroval tento krátký film opět Víctor Carrey, kterému se povedlo zachovat kinematografický nádech a vizuální působení filmu, které dobře vystihuje značku.

Grafická kampaň je dílem fotografa Xavi Gorda a objeví se v tištěných médiích, na reklamních poutačích a ve více než 500 prodejnách TOUS po celém světě.

O značce TOUS

Společnost TOUS byla založena v roce 1920 a vyprofilovala se pod vedení a tvůrčí vizí Rosy Oriolové a Salvadora Touse. Vznikla jako osobitá značka, jejíž inovativní šperky předstihly tradiční produkty na trhu. Koncem 80. a počátkem 90. let se k rodinnému podniku přidaly čtyři dcery zakladatelského páru: Rosa, Alba, Laura a Marta. Časem si značka TOUS vybudovala pozici lifestylové značky, díky své řadě kabelek, parfémů, hodinek, brýlí a dalších doplňků. Splnila si tak svůj cíl nabízet cenově dostupné luxusní zboží.

Díky své přítomnosti na všech pěti kontinentech a více než 500 obchodům ve městech jako Barcelona, Madrid, New York, Miami, Šanghaj, Tokio, Moskva, Mexico City a Dubaj, má TOUS pověst zavedené vedoucí světové značky.

www.tous.com


Nejčtenější

Nová platební metoda v kryptoměně Bitcoin

Nová platební metoda v kryptoměně Bitcoin

Společnost Pražská plynárenská se od června zařadila mezi společnosti, které se nebojí využívat nové technologie a svým...

Dá se při zařizování interiéru spolehnout na jediného partnera?

Luxusní prémiová kuchyně a sestava skříní HANÁK FOTO: HANÁK NÁBYTEK

A kde ho najít? Vyhněte se stresu, ztrátě času i špatným rozhodnutím a najměte jednoho spolehlivého dodavatele. Obraťte...

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Chcete mít zahradu před zimou uklizenou stejně dobře jako obývací pokoj v neděli odpoledne? Poradíme vám, jak si s tím...

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Se začátkem školního roku vyvstává ve většině rodin se školáky otázka kapesného. Měly by děti dostávat svoje peníze,...

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Tipsport extraliga se už zase blíží! 14 týmů, 52 kol, 364 zápasů v základní části a elektrizující bitvy v play off....

Další z rubriky

Nejlepší výsledky při omlazení přinese kombinace ošetření

Nejlepší výsledky při omlazení přinese kombinace ošetření

Starší pacienti mají určité představy o tom, co by si na sobě přáli vylepšit a jak by chtěli vypadat. Konzultace s...

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Se začátkem školního roku vyvstává ve většině rodin se školáky otázka kapesného. Měly by děti dostávat svoje peníze,...

Zlatý dukát v kolíbce věští hojnost

dukát

Některé tradice, které se časem vytratily, se opět vrací. Víte třeba, že prvním darem, který miminko v kolébce po...

Najdete na iDNES.cz