Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Firma Bayer vyhlásila další ročník soutěže Ekologie v objektivu

Komerční sdělení   15:00aktualizováno  15:00
Myslete na ekologii a přihlašujte své záběry. Firma Bayer v duchu své mise "Věda pro lepší život" pořádá fotografickou soutěž Ekologie v objektivu. Připraveny jsou atraktivní ceny a putovní výstava vítězných fotografií.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Firma Bayer v ČR vyhlásila další ročník soutěže Ekologie v objektivu | foto: BAYER s.r.o.

Amatérští i profesionální fotografové se mají možnost zapojit do letošního, již osmého ročníku prestižní fotografické soutěže Ekologie v objektivu, kterou vyhlašuje každoročně firma Bayer pod záštitou mezinárodní organizace UNEP, Ministerstva životního prostředí ČR a Českého svazu ochránců přírody.

Unikátní snímky na letošní téma "Zelený život. Život v lese" můžete přihlásit do soutěže Ekologie v objektivu pomocí portálu www.ekologievobjektivu.cz, a to až do konce května 2011. Soutěží se ve dvou kategoriích: 11 - 18 let a nad 18 let.

Vítěze soutěže Ekologie v objektivu vybere koncem září odborná porota. Firma Bayer rozdělí mezi výherce ceny v celkové hodnotě 100 000 Kč.

Vítězné dílo se dostane na výstavu

Soutěž Ekologie v objektivu chce pomocí jedinečných snímků upozorňovat na nutnost citlivého přístupu k přírodě, představovat bohatství života na Zemi, zdůrazňovat nutnost ochrany lesů a života v nich. Soutěž Ekologie v objektivu mohou fotografové sledovat také na facebooku, více na adrese facebook.com/ekoobjektiv.

Vítěze soutěže Ekologie v objektivu vybere odborná porota složená z novinářů, fotografů a odborníků na životní prostředí. Na vítěze čekají hodnotné ceny a možnost vystavovat své dílo v rámci putovní výstavy Ekologie v objektivu po celé ČR.

BAYER

Kromě soutěže Ekologie v objektivu firma Bayer v rámci své společenské odpovědnosti iniciovala a podílí se společně s firmou IBM a organizací AISIS na projektu "Věda má budoucnost" (www. vedamabudoucnost.cz) přinášejícího zvyšování atraktivity a změnu pohledu na volbu budoucího povolání ve prospěch přírodních a technických oborů. Bayer byl právě za své aktivity v oblasti strategického CSR oceněn v roce 2010 cenou CSR Award.

Mladým lidem se zájmem o přírodovědné obory a jejich pedagogům nabízí firma Bayer možnost zapojit se nejen do soutěže Ekologie v objektivu, ale také do projektu Vltava v rámci své celosvětové iniciativy Making Science Make Sense.

Školní výzkumný projekt Vltava umožňuje studentům zkoumat část řeky Vltava a porovnávat kvalitu vody a jiné biologické a chemické hodnoty s ostatními částmi toku této řeky, spolupracovat s jinými školními výzkumnými kolektivy atd. Tento projekt již vzbudil zájem řady škol v ČR, především díky přitažlivému zatraktivnění metod výuky chemie a biologie.

Více informací a možnost zapojení se do projektu na www.projektvltava.com

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem.

Neodborné opravy výtluků, použití nekvalitních materiálů a obecně nezájem o udržování vozovek. To jsou podle Ing....

Podlehněte kráse českých stříbrných šperků, které dobyly Japonsko

Kapky rosy na kvítcích třešňových stromů připomíná náhrdelník Pearl Blossom.

„Můžete být nádherná ve třiceti, okouzlující ve čtyřiceti a neodolatelná po zbytek svého života,“ řekla Coco Chanel....

Užívat vůz v pronájmu, nebo vlastnit?

Užívat vůz v pronájmu, nebo vlastnit?

I pořízení vozu může být rychlé a jednoduché. Pokud máte vybrané auto, stačí najít toho pravého prodejce a nakonec...

Nechtěné a podceněné akcie jsou zajímavou investiční příležitostí

Nechtěné a podceněné akcie jsou zajímavou investiční příležitostí.

Co není výnosné dnes, může být výnosné zítra. Tuto strategii bezezbytku využívají některé fondy.

Vyhrajte inteligentní osvětlení Philips Hue

Vyhrajte inteligentní osvětlení Philips Hue.

Dnešní svět nejmodernějších technologií otvírá nové možnosti v použití domácího osvětlení. Philips Hue je světlo, které...

Další z rubriky

Adam je chodící reklama na Janské Lázně, říkají v Kyjově

Adam je chodící reklama na Janské Lázně, říkají v Kyjově.

Desetiletý Adam je po těžké operaci mozkového nádoru. Do dětské léčebny Vesna v Janských Lázních jezdí s maminkou sedm...

Recepty našich předků pro přípravu ryb mohou být inspirací

Recepty našich předků pro přípravu ryb mohou být inspirací.

Jakou roli hrála sladkovodní ryba v kuchyni našich předků a jaké se dříve používaly receptury? Historie ryby na talíři...

Prožijte Neobyčejná dobrodružství od autora Velké ryby

Prožijte Neobyčejná dobrodružství od autora Velké ryby

Edsel Bronfman, hlavní hrdina románu Neobyčejná dobrodružství, se může snadno stát novým oblíbeným knižním hrdinou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.