Jak venkovní reklamu správně zacílit?
Pouze dobře zacílená reklama má smysl. I umístění venkovní reklamní plochy je proto třeba vybírat přesně na míru vašemu produktu či zaměření.
Jak na to? Odpovědí je interaktivní mapa od Areklama.cz, která kromě tisíců reklamních ploch disponuje také chytrým vyhledáváním od Google. Stačí tak pouze zadat bod zájmu, okolo kterého chcete reklamní plochy vybrat, a je to.
Zasaďte konkurenci tvrdý úder
Vybírat plochy můžete kromě konkrétní adresy nebo třeba názvu firmy i hromadně, například v okolí hypermarketů, sportovních zařízení či vysokých škol. Čehokoliv, co vás napadne.
Perličkou pak může být výběr přímo před branami vaší největší konkurence. Přesnost vyhledávání můžete totiž zúžit až do 200 metrů od vámi zvolených cílů.
Kromě klasických billboardů, bigboardů nebo CLV, můžete vyhledat například i reklamní fasády a plachty na štítech budov a získat tak největší reklamní formát, který v outdoorové reklamě lze využít.
Naplánujte si reklamní kampaně na celý rok už nyní
Máte vybrána místa, kde vaši reklamu zákazníci nepřehlédnou? Výborně, můžete si rovnou rozvrhnout své kampaně do celého roku. Právě nyní totiž můžete využít akci 2+1 na tisk reklamy. A to se u velkoformátového tisku opravdu vyplatí.
Ideální období právě nastává
Na jaře a v létě je koncentrace lidí venku naprosto největší a nastává správný čas, kdy se na outdoorovou reklamu zaměřit ve velkém. Vsaďte kromě klasických formátů také na velkoplošnou reklamu a ukažte se světu, ať už prodáváte produkty, nabízíte zajímavou službu nebo hledáte nové zaměstnance. Ideální čas na objednání venkovní reklamy je tak právě teď.