Doporučujeme

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Seznamte se, Visa. Síť možností pro každého

Visa, globální technologická společnost, představila plány na další vývoj své značky. Prvotní fázi odstartovala dynamickou marketingovou kampaní „Seznamte se, Visa“ a ukázkou modernizovaného designu.

„Lidé si myslí, že Visu znají. Zákazníci i podnikatelé věří v sílu oněch čtyř písmen a vidí je pokaždé, když otevřou peněženku, platí u stánku, v obchodě nebo na internetu. Už ale neví, že tato čtyři písmena řídí nejdynamičtější síť lidí, partnerů a produktů,“ říká Lynne Biggar, EVP a CMO ve Visa. „Naším posláním je zajistit, aby Visa nebyla vnímána pouze jako poskytovatel platebních karet, ale aby ji lidé viděli i jako důvěryhodnou síť, která žene obchod kupředu.“

Visa je sice primárně spojována s plastovými a digitálními kartami, ale mnohem více řeší samotný pohyb peněz. Síť Visa spojuje 3,6 miliard účtů, přes 70 milionů prodejních míst, desítky tisíc partnerů a ročně zajistí obrat více než 11 bilionů amerických dolarů. Za posledních pět let investovala Visa 9 miliard dolarů do technologií na podporu prodeje novými produkty, službami a benefity. Síť Visa také umožňuje platit freelancerům v reálném čase a zpracovává individuální platby mezi miliardami účtů po celém světě.

Nová identita značky Visa symbolizuje změnu. Visa již dlouhodobě představuje důvěru, bezpečí, přijetí a inkluzi. Tyto základní hodnoty v kombinaci s cílem zpřístupnit globální ekonomiku všem vyjadřuje modernizovaná a dynamická vizuální identita z dílny předního designéra Mucho. Kampaň „Seznamte se, Visa“ přináší první letmé pohledy na proměněnou vizuální identitu značky Visa, která ještě letos vejde v platnost. Svěží barvy, nový font a aktualizovaný symbol značky, navrhnutý tak, aby vyjadřoval poslání celé organizace, jsou některé z novinek, na které se můžete těšit.

V průběhu roku 2021 bude nová vizuální identita k vidění na všech místech, kde Visa působí.