Pohled pod pokličku velkého výrobce kosmetiky a produktů osobní péče

Komerční sdělení
Martin Vrána, CEO kosmetické společnosti Givet nám zodpověděl všetečné otázky týkající se této rychle rostoucí společnosti a jejich produktů. Nikdo povolanější nám odpovídat nemohl.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

V poslední době člověk naráží na nově vznikající fashion či kosmetické brandy jako na houby po dešti. V čem je společnost Givet jiná, jak dlouho je na trhu a jak široké portfolio produktů může zákazníkům nabídnout?

Společnost Givet je jedinečná primárně v tom, že dané brandy vytváří od samotného počátku. Abychom toho byli schopni, musíme se perfektně orientovat ve spotřebitelských preferencích a znát trhy, pro které značky tvoříme. Kromě samotné výroby, kterou realizujeme po celém světě, budujeme totiž i kompletní brandovou indentitu a brandovou strategii. To považuji za velice výjimečný přístup v oblasti kosmetiky.

Pracujete s vývojáři kosmetiky či parfuméry téměř po celém světě. Prozraďte nám, liší se jednotlivé trhy co do preference produktů? Je např. nějaký trh více orientovaný na dekorativní kosmetiku a jiný třeba na skin care či vůně?

Samozřejmě. V nedávném rozhovoru jsem komentoval rozdílnost spotřebního koše dle regionality, stejně tak i kupní sílu jednotlivých oblastí. Západní trhy si potrpí více na kategorii niche a super-niche. Východní trhy jsou ochotny investovat do své krásy mnohem více, ale také s větším počtem produktů ve spotřebním koši. Co se týká dodavatelů, každá oblast má svá specifika. Upřímně mohu říci, že Givet čeká mnoho zajímavých projektů, které bude realizovat s experty z různých oblastí z celého světa.

Jaká je průměrná částka, kterou je česká žena měsíčně ochotna investovat do kosmetických produktů? Liší se tato částka výrazněji v rámci Evropy? Kde investují více a kde naopak méně?

Průměrná částka, kterou zákazník za produkty věnující se péči o pleť, tělo, vlasy či ty, jsou zaměřeny na ústní hygienu utratí, se pohybuje od 5 000 – 10 000 CZK. Jak jsem ale již uvedl, liší se objem nakoupených produktů v jednotlivých zemích. Tedy, čím více na západ, tím méně produktů, za to dražších a exklusivnějších, čím více na východ, tím více produktů ze středního segmentu.

Jak jste se vypořádali s covidem? Podařilo se vám dostat se na obraty společnosti před pandemií?

Covid byl pro všechny oblasti velkou výzvou. Mě osobně to naučilo opravdu krizové řízení, kdy jsem působil v oblasti módního průmyslu, jež byl zasažen extrémním snížením poptávky. Givet, jakožto výrobce kosmetiky, patřil díky atraktivitě odvětví mezi segment, kde naopak investice rostly. Pobyt v domácím prostředí umožňoval zaměřit větší pozornost na sebe samotného. Vyvolal v lidech větší potřebu starat se o sebe, svoje tělo, což se projevilo na růstu kosmetického průmyslu, který trvá a bude trvat i další roky.

Proslýchá se, že pod vaším vedením intenzivně rozvíjíte zahraniční trhy a budujete silné pobočky. Můžete nám o tom něco prozradit?

Je to přesně tak. Značky, které vyvíjíme, cílíme na zvolené zahraniční trhy přes distribuční strategii. Co se týká poboček, připravujeme skvělý projekt pro rozvoj našich značek s experty v různých kosmetických oblastech, a to v italském Milaně. Až bude správný čas, velice rádi prozradíme více.

Plánujete v letošním roce uvést na trh nové produkty a jakého segmentu se budou týkat?

Doslova ve stovkách. Tento rok je pro naše značky v mnoha ohledech transformační. Nové značky jsou jedna část naší práce, ale redesign a nová brandová strategie čeká téměř polovinu značek z našeho portfolia. Zákazníci to v budoucnu budou vnímat vlastně jako nové značky. Ohledně nových projektů se hodně zaměřujeme na korejský potenciál, parfémy a luxusní kosmetiku. Mnoho z výše uvedeného plánujeme uvést na trh ještě v tomto roce.

Využíváte ve vaši společnosti AI? Popřípadě plánujete ji začlenit do některých procesů?

Méně, než bych rád, ale více, než je asi standardem v kosmetických společnostech. Designové oddělení a kreativní oddělení s AI pracuje v podstatě na denní bázi, využíváme často AI i v rámci inspirace či informační báze. Takže ano. Věřím, že je to zajímavá cesta v mnoha ohledech. Tedy zeptejte se mě za rok a má odpověď bude jistě mnohem obsáhlejší ve výčtu samotného využití.

Jako jedna z mála kosmetických společností nespolupracujete s celebritami či influencery. Je to vaše strategie nebo jste prozatím nenašli nikoho vhodného, kdo by konotoval s vaší firemní filozofií?

V předchozích letech byly naše značky marketingově podporované pouze prostřednictvím našich prodejních partnerů. Momentálně se na znalost našich značek zaměřujeme mnohem více. Spolupracujeme s nejsilnějšími mediálními domy, stavíme vlastní lokalizované účty na sociálních sítích. Tady uvidíte jak naši interní produkci, tak spolupráci s influencery, kteří jsou již nedílnou součástí marketingové komunikace, a to na všech trzích, kde aktuálně soustředíme naši marketingovou pozornost.

Nejčtenější

Vesnice roku Ústeckého kraje je opět z Litoměřicka

Komerční sdělení

Tradiční soutěž Vesnice roku Ústeckého kraje přináší první výsledky. Ty přivezla ze svého putování po regionu hodnoticí komise. Hlavní ocenění soutěže Zlatá stuha putuje opět po roce na Litoměřicko,...

Revoluce v bydlení v Českých Budějovicích

Komerční sdělení

Nový projekt, který přinese revoluci bydlení v Českých Budějovicích. Řešení pro mladé rodiny, seniory a výhodná koupě pro investory do nemovitostí – Rezidence u Sv. Eliáše.

Nissan X-Trail: pro rodinu i byznys – od 8 990 Kč měsíčně

Komerční sdělení

Auto, které zaujme osobitým designem a potěší svými vlastnostmi. Za volantem Nissanu X-Trail dáváte najevo, že vám záleží na spolehlivosti i nejnovějších technologiích. Ale ani jeho stájoví kolegové...

Opavská kulturní organizace připravila v Opavě léto plné zážitků

Komerční sdělení

V létě Opava ožívá! S Opavskou kulturní organizací (OKO) si užijete koncerty, výstavy i prohlídky. Kulturní program pod širým nebem i v historických prostorách vás zaručeně nadchne.

Letní zážitky plné historie a dobrodružství

Komerční sdělení

Loutkové divadlo, šermíři a lučištnice, modely středověkých dobývacích strojů, archeologické vykopávky, 3D pískoviště, hledání pokladů s detektory kovů – tohle všechno že můžete zažít na prázdninovém...

Jak správně grilovat steaky

Komerční sdělení

Grilování je oblíbený způsob přípravy jídla, který přináší jedinečnou chuť a atmosféru. Bez ohledu na to, zda jste začátečník nebo zkušený mistr grilu, je důležité znát správné techniky a postupy,...

8. července 2025

Kam (nejen) za největším vinným sudem ve střední Evropě

Komerční sdělení

Pokud chcete na vlastní oči spatřit historický sud, do kterého se vešlo až 100 000 litrů vína, nemusíte cestovat daleko. Nachází se totiž na zámku Mikulov a zámecké návštěvníky udivuje svými...

7. července 2025

Obří laser a lis otevírají Besta Trade dveře k novým nápadům

Komerční sdělení

V Besta Trade právě zapnuli 12 kW vláknový laser o stole dlouhém osm metrů a ohraňovací lis stejné délky. Znamená to, že z plechu umí vyřezat i ohnout prakticky cokoli: od fasádních kazet přes...

7. července 2025

Soukromá škola BEAN Staňkov: Studium s individuálním přístupem

Komerční sdělení

Vzdělání se Soukromá Střední odborná škola a Gymnázium BEAN ve Staňkově věnuje 30 let. Významně tak doplňuje nabídku vzdělávání v Plzeňském kraji.

7. července 2025

AI v průmyslu: Rychlejší vývoj, servis i údržba

Komerční sdělení

Porucha, která nestihne nastat. Design, který vznikl automaticky během minut. Servisní technik, který nehasí problémy, ale předchází jim. Umělá inteligence mění průmyslový svět – ti, kdo se...

7. července 2025

Senioři, děti a studenti, získejte zpět polovinu za jízdenky

Komerční sdělení

Moravskoslezský kraj vám dává dar. Od 1. července odstartoval v Moravskoslezském kraji nový projekt Moravskoslezské cestovné, který potěší seniory, děti a studenty pravidelně cestující meziměstskou...

7. července 2025

Krajská zdravotní – technologický lídr v elektronizaci zdravotnictví

Komerční sdělení

Krajská zdravotní, a.s., (KZ) největší poskytovatel zdravotní péče v České republice, pokračuje v roce 2025 v intenzivní digitalizaci procesů a podpoře moderních nástrojů elektronické komunikace.

7. července 2025

Proudem nejen času v Elektrárně královského města Písku

Komerční sdělení

Písek, královské město na Otavě, se pyšní nejen Kamenným mostem a historickým centrem, ale také unikátní technickou památkou – starou elektrárnou. Právě ta ožívá během prázdnin díky komentovaným...

7. července 2025

Interiérové studio Carelli: Unikátní designový nábytek na 900 m²

Komerční sdělení

V pražských Vysočanech najdete studio Carelli, kde se světový design potkává s citem pro detail. Showroom se rozrostl o celé patro a nabízí inspirativní sestavy i konzultace s odborníky. Přijďte...

7. července 2025

Bio kavárna Fér Café harmonicky snoubí chuť s respektem k přírodě

Komerční sdělení

Jak se z vášně udržitelného nakupování zrodila oblíbená kavárna se zaměřením na bio potraviny? Proč je bio pro nás i planetu to nejlepší, ale i o výzvách, které provází provozování takto...

7. července 2025

Revoluce v bydlení v Českých Budějovicích

Komerční sdělení

Nový projekt, který přinese revoluci bydlení v Českých Budějovicích. Řešení pro mladé rodiny, seniory a výhodná koupě pro investory do nemovitostí – Rezidence u Sv. Eliáše.

7. července 2025

Gastrozážitek v srdci hor. Pojez fest v Karlově Studánce a Ostravici

Komerční sdělení

Léto v Moravskoslezském kraji chutná výjimečně dobře. A to doslova. Už v srpnu a září se konají dvě zastávky oblíbeného gastronomického festivalu Pojez fest, který propojuje skvělé jídlo, ochutnávky...

4. července 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.