Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

E-shopů je hodně. Víte, jak obstát v konkurenci?

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Každý měsíc u nás vzniknou desítky e-shopů a také jich desítky zaniknou. Inspirovaly vás příběhy iDNES.cz o Pavlu Tesaříkovi, který stojí za fenoménem dřevěných hodinek nebo Petru Vítovi a jeho e-shopu Astratex.cz? Je reálné, abyste někdy dosáhli na obrat čtvrt miliardy korun? A pokud ano, kdo vám k tomu pomůže?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

E-shopů je hodně. Víte, jak obstát v konkurenci? | foto: Business Institut

O e-shopech koluje hodně mýtů, tvrdí podnikatel Jiří Rostecký a ve svém magazínu klade specialistovi Janu Vetyškovi mnoho otázek, aby je společně vyvrátili. Vetyška říká, že je na trhu pro dobré e-shopy pořád místo, nejsou jen pro velké firmy, dají se pořídit za nízké náklady i provozovat v jednom člověku a ani nemusíte nutně prodávat unikátní produkt.

Jaké jsou „e-shopové disciplíny“?

V jaké disciplíně musíte být dobří, aby váš e-shop prospíval? To je právě to. V mnoha. Vetyška je přesvědčený, že musíte zajistit správné fungování několika disciplín: zvládat logistiku, inovace v propagaci, mít dobrou cenovou politiku, skvělý prozákaznický přístup.

„Ano, v dnešní informační době si můžete tzv. vygooglit téměř všechno. Odebírat články, videa nebo podcasty svých podnikatelských vzorů a zkoušet aplikovat do praxe to, co fungovalo jim. Věnují vám však špičky ve svém oboru čas, aby se věnovaly vašim konkrétním nápadům a zamýšleli se nad tím, zda budou fungovat ve vaší praxi? Mají dost času a chuť, abyste si z nich mohli udělat své osobní poradce? Asi stěží. A proto jsme tady my,“ říká Ing. Ivo Ducheček, ředitel Business Institutu, školy, jež nabízí vzdělání v programech MBA pro majitele vlastních firem, ředitele, manažery... zkrátka pro lidi z praxe.

Mít odborníky, kteří vám podají pomocnou ruku

Provozovat vlastní e-shop, to znamená neustále zkoušet nové věci, jít úspěchu naproti, vzdělávat se v mnoha oblastech. Bez ohledu na to, jak dobrý máte nápad a jak vaše produkty prospívají světu či osobnímu blahu jednotlivců, přiznejme si, že jde tady také o peníze, o vaše finanční výsledky. Mluvíme-li o termínu finance, měli bychom také pomyslet na termíny jako plánování a měření výkonu společnosti (e-shopu) nebo řízení cash-flow.

Pokud prodáváte pár sukní na Fleru pro radost, bez finančního plánování se asi obejdete. Ovšem ve chvíli, kdy se váš e-shop rozjede, je dobré být připraven a vědět, co můžete získat i jaká jsou případná finanční rizika. „Naše MBA programy jsou jasně zacílené na praxi. Dostanete podklady, tipy, nápady, zkušenosti z praxe od odborníků a zkoušíte si to, co se vám líbí, zakomponovat do své reality.

Nejdřív můžete nanečisto: napíšete postupovou práci a diskutujete o ní s lektorem. Nejde tady o žádné omílání teorie, naši lektoři jsou z praxe, takže sami dobře chápou, že studenti potřebují výsledky. Chcete být schopni řídit finance a neztratit se ve vlastní firmě? Přihlaste se k nám do programu MBA Finanční management a strategické řízení financí,“ doporučuje Ivo Ducheček.

Jak začít studovat na Business Institutu?

To je naštěstí snadné. Business Institut otevírá programy 3x do roka a celé MBA studium trvá 1,5 roku. Každý měsíc probíhá lektorské setkání na půdě školy v pražských Vršovicích, zbytek vyřešíte skrz on-line studentskou sekci. Zároveň máte možnost vidět se svými lektory a ostatními studenty na bonusových seminářích či coffee breacích.

A v neposlední řadě získáte během studia užitečné kontakty, ke kterým byste se jinak dostávali jen velmi těžko. Podmínkou pro přijetí do MBA programů je ukončené vysokoškolské vzdělání (alespoň na bakalářské úrovni), popřípadě je nutné doložit maturitní vysvědčení spolu s manažerskou praxí.

Jak studium MBA na Business Institutu hodnotí jeho absolventi? Takto se vyjádřil například Branko Černý, ředitel vinařského projektu KRÁL VÍN České republiky, v rámci kterého je provozován e-shop kralvin.cz: „Studium bylo skutečně inspirativní. Téměř po každém setkání s lektory jsem ihned aplikoval poznatky do praxe. Bylo skvělé se setkat s tolika zajímavými lidmi z praxe, za které nemluví akademické tituly, ale jejich úspěchy.“

Přihlásit se do jednoho z MBA programů můžete kdykoliv, výuka pak začíná v říjnu 2017.

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Na druhém ročníku konference Výzvy pro Evropu vystoupí baronka Kishwer Falkner.
Na druhém ročníku konference Výzvy pro Evropu vystoupí baronka Kishwer Falkner

Institut pro politiku a společnost pořádá s partnery druhý ročník úspěšné mezinárodní konference Výzvy pro Evropu, která se uskuteční 25. září v...  celý článek

Nejlepší manažer inspiruje. Stát se jím můžete i vy
Nejlepší manažer inspiruje. Stát se jím můžete i vy

Manažerské pozice jsou lákavé, zajímavé se zdají zejména platové podmínky a možnost být si svým vlastním pánem. Tedy aspoň takhle to navenek vypadá. Skutečnost...  celý článek

Vedoucí výroby Radek Pasz (na snímu vlevo) a Jan Sliž operátor ohraňovacího...
Ohraňovací lis na míru potřebám není ani pro osvědčené dodavatele standardní zakázkou

Koupí stroje od FORMETALU nic nekončí, naopak začíná. Spolupráce mezi společnostmi FORMETAL a BERNDORF CZ se začala psát v roce 2012.   celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.