Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Držitel ocenění Superbrands přichází s novinkou přes věrnostní karty

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Sphere je největší univerzální věrnostní program v ČR a SR. Od roku 1994 přináší věrnostní programy pro zákazníky, obchodní partnery a zaměstnance. Propojuje více než 10 000 obchodních míst s velkou skupinou držitelů karet. Nyní přichází s novinkou v podobě elektronické karty.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Držitel ocenění Superbrands přichází s novinkou přes věrnostní karty | foto: Sphere

Řešení věrnostních karet nejen pro online svět

Tam, kde je velmi obtížné doručit benefit zákazníkovi fyzicky, přichází elektronická karta Sphere! Veškeré výhody si můžete užívat jednoduše prostřednictvím svého mobilu nebo tabletu.

Elektronická karta není jen netradičním benefitem pro zaměstnance. Všem obchodním partnerům přináší Sphere možnost získat další výhodu také pro své zákazníky.

Držitel ocenění Superbrands přichází s novinkou přes věrnostní karty

Prezentujte se i na neobvyklých místech a oslovte nové klienty a zákazníky

Elektronická karta Sphere je originálním způsobem, jak oslovit nové zákazníky také na hromadných akcích. Nabídněte návštěvníkům během konání akce časově omezenou kartu, která umožní čerpat výhody během festivalu, koncertu nebo veletrhu. Sami si vyzkouší, jak celý program funguje. Vy současně prezentujete svoji značku tam, kam se za běžného provozu nedostane.

Držitel ocenění Superbrands přichází s novinkou přes věrnostní karty

Elektronická karta funguje jako součást mobilní aplikace Sphere. Neutečou vám žádné speciální nabídky a novinky. Obsahuje také vyhledavač výhod. Zadejte si obchod či službu, kterou zrovna hledáte a nechte se vést. Ať už jdete pěšky, jedete autem, MHD nebo třeba na kole. Aplikace vás vždy dovede, až na vytoužené místo!

Držitel ocenění Superbrands přichází s novinkou přes věrnostní karty

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Sledujte šlágr jara Plzeň – Sparta živě na TV Tipsport a vsaďte si

Sledujte šlágr jara Plzeň – Sparta živě na TV Tipsport a vsaďte si

Kdo zvládne lépe šlágr jara? Sázkaři věří spíš Spartě a Plzeň tak bude po dlouhé době v neděli v roli outsidera....

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Keramika Soukup: rodinné impérium zrozené z vize a houževnatosti

Jak Český chřest obnovil tradici „buržoazní“ zeleniny

Příběh Keramiky Soukup připomíná „americký sen“. Jejímu majiteli se podařilo vybudovat prosperující podnik navzdory...

Další z rubriky

Z e-shopu mizí tuny ořechů i ovoce. Značka GRIZLY táhne tisíce zákazníků

Olomoucká firma GRIZLY.cz vsadila před čtyřmi lety na zdravý životní styl.

Internetový nákup zákazníky v Česku baví. Je totiž pohodlný a šetří čas. Boom nakupování po síti zažívá nyní i...

Získejte montované haly rychle, profesionálně a na klíč

Administrativní hala s výrobou Podolí

Více než 650 referenčních staveb vystavěla za 23 let své činnosti společnost MONT-KOVO spol. s r.o. z Břestu na...

Česko má zázemí i vizi, říká manažer agentury ESA

Frank Salzgeber, šéf programu technologických transferů Evropské kosmické...

České republice se vyplatilo, že pojímá vyvíjení a využívání kosmických technologií byznysově, nikoli čistě vědecky

Najdete na iDNES.cz