Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Držitel ocenění Superbrands přichází s novinkou přes věrnostní karty

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Sphere je největší univerzální věrnostní program v ČR a SR. Od roku 1994 přináší věrnostní programy pro zákazníky, obchodní partnery a zaměstnance. Propojuje více než 10 000 obchodních míst s velkou skupinou držitelů karet. Nyní přichází s novinkou v podobě elektronické karty.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Držitel ocenění Superbrands přichází s novinkou přes věrnostní karty | foto: Sphere

Řešení věrnostních karet nejen pro online svět

Tam, kde je velmi obtížné doručit benefit zákazníkovi fyzicky, přichází elektronická karta Sphere! Veškeré výhody si můžete užívat jednoduše prostřednictvím svého mobilu nebo tabletu.

Elektronická karta není jen netradičním benefitem pro zaměstnance. Všem obchodním partnerům přináší Sphere možnost získat další výhodu také pro své zákazníky.

Držitel ocenění Superbrands přichází s novinkou přes věrnostní karty

Prezentujte se i na neobvyklých místech a oslovte nové klienty a zákazníky

Elektronická karta Sphere je originálním způsobem, jak oslovit nové zákazníky také na hromadných akcích. Nabídněte návštěvníkům během konání akce časově omezenou kartu, která umožní čerpat výhody během festivalu, koncertu nebo veletrhu. Sami si vyzkouší, jak celý program funguje. Vy současně prezentujete svoji značku tam, kam se za běžného provozu nedostane.

Držitel ocenění Superbrands přichází s novinkou přes věrnostní karty

Elektronická karta funguje jako součást mobilní aplikace Sphere. Neutečou vám žádné speciální nabídky a novinky. Obsahuje také vyhledavač výhod. Zadejte si obchod či službu, kterou zrovna hledáte a nechte se vést. Ať už jdete pěšky, jedete autem, MHD nebo třeba na kole. Aplikace vás vždy dovede, až na vytoužené místo!

Držitel ocenění Superbrands přichází s novinkou přes věrnostní karty

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Stoly s centrální nohou jsou zajímavé i praktické

Stoly s centrální nohou jsou zajímavé i praktické

Stůl se čtyřmi nohami najdeme v každém domě. Buďte hraví a originální! Představujeme vám stoly s centrální nohou, které...

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Chcete mít zahradu před zimou uklizenou stejně dobře jako obývací pokoj v neděli odpoledne? Poradíme vám, jak si s tím...

Značka Strongbow osvěží město Brno

Značka Strongbow osvěží město Brno

V rámci kampaně značky Strongbow „Osvěž město jablky“ bylo možné hlasovat pro město, ve kterém bude uspořádána cider...

Dá se při zařizování interiéru spolehnout na jediného partnera?

Luxusní prémiová kuchyně a sestava skříní HANÁK FOTO: HANÁK NÁBYTEK

A kde ho najít? Vyhněte se stresu, ztrátě času i špatným rozhodnutím a najměte jednoho spolehlivého dodavatele. Obraťte...

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Tipsport extraliga se už zase blíží! 14 týmů, 52 kol, 364 zápasů v základní části a elektrizující bitvy v play off....

Další z rubriky

Značka Strongbow osvěží město Brno

Značka Strongbow osvěží město Brno

V rámci kampaně značky Strongbow „Osvěž město jablky“ bylo možné hlasovat pro město, ve kterém bude uspořádána cider...

Přínos business inteligence řešení vám pomohou zvýšit externí data

Přínos business inteligence řešení vám pomohou zvýšit externí data

Vložte do rukou svých B2B obchodníků účinnou zbraň! Je čas vidět svůj business z větší perspektivy, přes externí data....

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Chcete mít zahradu před zimou uklizenou stejně dobře jako obývací pokoj v neděli odpoledne? Poradíme vám, jak si s tím...

Najdete na iDNES.cz