- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není nejmenší důvod pro to, aby bylo jakékoliv omezení dovozu ojetých aut. Trochu počítejte. Dnes stojí přihlášení dovozu se vším všudy asi 5000,- Kč, přibude-li šrotovné 5000,- jsme na 10 000,- Cesta ven taky něco stoj a veze se to buď na celních značkách nebo na vleku. Zjednoduším to na celkové náklady okolo 15 000,- Kč. Za tu cenú bych tedy měl přihlásit auto. To auto venku bude stát řekněme nejméně 200 € a jsme na 20 000,-
Dnes se za tu cenu dá koupit Favorit, pokud si přivezu něco, co bez oprav projde STK, tak to bude zcela jistě lepší a bezpečnější auto plnící lepší emisní předpisy než Favorit z roku 90.
Naopak tohle uvolnění povede k ukončení obchodování s doklady od aut, která již ani neexistují a to bude určitě pozitivní krok. Navíc dosud platilo stáří 8 let na den a kdo si hledal někdy auto venku v kategorii těch levnějších, obvykle jich bylo plno, které nevyhovovaly jen o měsíc či dva.
Žádná záplava vraky nehrozí, stačí, aby STK a ME pracovaly tak, jak mají a je vše OK.
vzhledem k průměrnému stáří vozidel v ČR pochybuji o nějakém skokovém zhoršení
Prumerny cech zivici rodinu a splacejici byt ci dum na nove auto proste nema, tak nechapu co ti sasci porad resi.
tento zákon vstupuje v platnost již za 6 dní, k přijetí prováděcí vyhlášky k tomuto zákonu není "politická vůle", respektive tuto vyhlášku nemá kdo schválit, když poslanecká sněmovna nefunguje. V tomto případě musí Ministerstvo dopravy vydat aspoň Metodický pokyn, aby úředníci Dopravních úřadů věděli jak při schvalování aut mají postupovat a občané tohoto státu aby přesně věděli které platné doklady budou pro schvalování potřebovat. Avšak jako obvykle mají uražení a ponížení úředníci Ministerstva dopravy občany u prdele a doposud nic nevydali. Takže pár dní před účinností zákona vlastně nikdo pořádně neví jak to bude fungovat..... To se fakt asi může stát jenom v našem socdem-komunisticko-lidoveckým bordelu.
pro úplnost je nutno dodat, že v Evropské komisi tuto problematiku nemá na starosti žádný "zlý" západní kapitalista, který chce vyčistit západní evropu od vraků, ale Polka která se pouze řídí pravidlem, že pokud to takhle funguje mezi starými státy unie, bude to prostě fungovat mezi všemi státy unie. Takže naši lidovečťí parchanti na Ministerstvu dopravy dostali "po kulích" zcela zaslouženě i za to, že od vstupu do EU lidem zatajovali, jak by to ve skutečnosti mělo fungovat.
je celkem dobrá banda demagogů a lhářů. Každé auto na našich silnicích musí mít platnou STK, ať už přebranou třeba z Německa, kde je platnost také dva roky,anebo novou tady. Doteď platila prasárna Min. dopravy, že i když auto mělo při dovozu třeba měsíc nové TÜV, přestože jsme v EU, musela se STK dělat nově. Podle blbců ze Sovy je zřejmě vrak už 6 let staré auto. To by mně zajímalo v čem tito demagogové jezdí, ale pokud mají auta starší než 5 let, měli by si je dobrovolně nechat sešrotovat a neotravovat vzduch svými "odbornými" posudky. Trochu tahle tlupa pitomců svým stylem připomíná Jihočeské matky. Maďaři a Slováci svou legislativu brzo také sjednotí. Kdyby odborníci ze Sovy viděli, co již před lety nakládali na kamiony ve Švýcarsku Litevci a Estonci, nemohli by ve svém prohlášení takhle lživě mást lidi.
co se divis jsme cesi a dost dlouho nam to trvalo, nezli sme prestali jezdit s kravama, potom byly kone a na automobilyporad je nam to
Nemuzu si pomoct, ale je tu i jiny pohled....
Dnes jezdi po CR spousta starych S105/120 s vekem > 15 let. Dovezeni sice stareho, ale poradvyraznenovejsiho auta bude mozne tyto vraky poslat na smetiste....
Napriklad jajsem loni vymenil manzelcinu starou S125 (jezdi jen po meste) za 7 let stary (dovoz z Nemecka) Renault Scenic (ABS, airbagy, klima, najeto 100 000km). Ano, je to uz starsi auto, ale porad na tu sluzbu vice nez dostacujici....
Proste pohled, ze v nekterych pripadech je zjednoduseni dovozu i prospesne bych az tak uplne nezatracoval....