Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Digitální služby společnosti Alitalia obohatí váš zážitek z cesty

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Nákup letenek prostřednictvím specializované aplikace zaznamenal rychlý nárůst, přičemž objemy prodeje přesahují přibližně 130 000 EUR za den, což je rekordní výsledek pro leteckou společnost.

Létejte s Alitalia z Letiště Václava Havla Praha | foto: Alitalia

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Zvýšení on-line poptávky se projevilo také díky investicím do zlepšení digitální služby pro cestující- závazek vedoucí k zavedení nových funkcí Alitalia APP, v současné době nejpopulárnějším kanálem pro odbavení. Aktuální aplikaci lze stáhnout v Obchodě Google Play a v App Store. Obsahuje spoustu nových funkcí, které zjednodušují, urychlují a optimalizují proces nákupu letenek a online odbavení.

Díky nové funkci „Platba jedním kliknutím“ je nyní možné provádět transakce snadněji uložením údajů o kreditní kartě použité při nákupu letenek (v plném souladu s bezpečnostními standardy pro web). Nové oznámení „Připraveno k odbavení“ upozorňuje prostřednictvím zpráv, které jsou automaticky zasílány aplikací na možnost odbavení, dříve dostupné v části Moje lety.

V sekci Moje lety se mohou členové MilleMiglia přihlásit svými údaji a mít přístup ke všem letům (i ty, které jsou zakoupeny prostřednictvím cestovních kanceláří). 

Létejte s Alitalia z Letiště Václava Havla Praha

Cestující, kteří nejsou členy MilleMiglia ale mají lety zakoupeny prostřednictvím App, mohou své letenky uložit v sekci Moje lety. Chcete-li mít aktuální informace o rezervaci v případě, že byla změněna, je možno stránku obnovit přetažením prstem směrem dolů a následným uvolněním. 

Alitalia se neustále snaží zlepšovat digitální služby pro své cestující, v průběhu Vánoc uveřejní novější verzi aplikace s kompletně novým grafickým designem a také možností, aby jej cestující mohli používat společně s jejich Apple Watch nebo jinými druhy chytrých hodinek

www.alitalia.com/en_us/information/digital-services/alitalia-app.html

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Špičková díla vystavuje Galerie KODL

Emil Filla - Zátiší k zamyšlení, vyvolávací cena 2 300 000 Kč

Nenechte si ujít květnovou výstavu 250 jedinečných uměleckých děl, která se uskuteční od 30. dubna do 26. května v...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Keramika Soukup: rodinné impérium zrozené z vize a houževnatosti

Jak Český chřest obnovil tradici „buržoazní“ zeleniny

Příběh Keramiky Soukup připomíná „americký sen“. Jejímu majiteli se podařilo vybudovat prosperující podnik navzdory...

Další z rubriky

Z e-shopu mizí tuny ořechů i ovoce. Značka GRIZLY táhne tisíce zákazníků

Olomoucká firma GRIZLY.cz vsadila před čtyřmi lety na zdravý životní styl.

Internetový nákup zákazníky v Česku baví. Je totiž pohodlný a šetří čas. Boom nakupování po síti zažívá nyní i...

Objevujete? Objevte Baskicko!

Objevujete? Objevte Baskicko!

Baskicko je zemí skvělých kuchařů, horalů, rybářů a v poslední době také turistů. Máte-li plné zuby konvenčních...

Jan Nedvěd osvěžil hudební scénu, jak se mu to podařilo?

Jan Nedvěd - foto Adam Pavlíček

Na hudební scéně se objevila mladá krev. Hudební label Mad Baker Music, který se dostal do podvědomí především díky...

Najdete na iDNES.cz