Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diáře a kalendáře využijete jako dárkové předměty s nápadem

Komerční sdělení   8:50aktualizováno  8:50
S reklamními předměty je to zvláštní. Jsou zdarma, předpokládali byste, že si jich lidé moc neváží. Ale když je možnost nějaký dostat, odmítne málokdo. Reklamní předměty jsou bohužel často i na okraji zájmu samotného zadavatele, značky, která se jejich prostřednictvím prezentuje.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Diáře a kalendáře jako dárkové předměty s nápadem | foto: Clocan Marketing, s.r.o.

Výběr a rozhodování ohledně reklamních předmětů není žádným prestižním procesem, který by byl kreativně uspokojivý, celý nákup se často odehrává na úrovni výběru šablon z katalogu a hlavním kritériem je cena a dodací lhůta.

A to je škoda. Málokterý nástroj marketingové komunikace je totiž tak tvárný a individualizovatelný jako reklamní předmět – pokud se zvolí správná kategorie.

Kalendáře a diáře jsou správné kategorie pro reklamní předměty

  • Reklamní předmět, co je aktuální 365 dnů. Nebo 720. Nebo vlastně jak dlouho chcete
  • Kalendář je neustále na očích, po ruce, k dispozici
  • Nabízí neomezený prostor pro komunikaci jakékoliv přímého či nepřímého sdělení
  • Variabilita kalendáře nebo diáře jako reklamního předmětu je bezkonkurenční
  • U 99% reklamních výrobků lze individualizovat pouze obsah. U kalendářů a diářů i formu!

Do kalendáře se vejde všechno - nápad, spousta textu, užitečná data, prostor pro uživatele, obrázky, rady a nápovědy, selfpromo dle potřeby. Má dlouhou trvanlivost, která dle hodnoty obsahu vůbec nemusí končit Silvestrem.

Příběh v čase a prostoru

Ze všech reklamních předmětů vám jediněreklamní kalendáře umožní působit na své spotřebitele 365 dnů v roce. Máte celý jeden rok na to, abyste je vtáhli do děje. Hry, napětí, postupné dávkování, humor, recese, příběh, participace, interaktivita, přiložené 3D prvky, pravidla, vášeň, poezie, vývoj, dobrodružství, fantazie. Využijte cokoliv, ale udržte pozornost. Možnosti jsou neomezené.

Kdo se snaží najít inspiraci pro své reklamní kalendáře, nechť navštíví naše tipy na stránce www.helma365.eu.

Společnost Helma 365 se za dobu více jak dvacetileté specializace na tvorbu kalendářů a diářů stala největším českým producentem výrobků s kalendáriem, jehož roční produkce čítá více než 6 miliónů kusů. Kalendáře a diáře navrhuje a vyrábí s reklamními službami, či přímo firmám na klíč a dodává je do více jak 20 evropských zemí. Posláním celého týmu je přinášet více inspirace, krásy a radosti do všedních dnů prostřednictvím kalendářů a diářů, 365 dnů v roce.

Autor:

Nejčtenější

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

Všichni cpeme operátorům po celý rok nekřesťanské peníze. Nyní máte šanci si to od nich vybrat zpět! Vytáhnout z nich...

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem.

Neodborné opravy výtluků, použití nekvalitních materiálů a obecně nezájem o udržování vozovek. To jsou podle Ing....

Do měst a obcí míří miliony proti suchu a povodním

Do měst a obcí míří miliony proti suchu a povodním.

Chránit obyvatele před následky sucha i extrémů počasí pomohou starostům nové dotace z fondů EU. Rezort životního...

Vyhrajte inteligentní osvětlení Philips Hue

Vyhrajte inteligentní osvětlení Philips Hue.

Dnešní svět nejmodernějších technologií otvírá nové možnosti v použití domácího osvětlení. Philips Hue je světlo, které...

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

Všichni cpeme operátorům po celý rok nekřesťanské peníze. Nyní máte šanci si to od nich vybrat zpět! Vytáhnout z nich...

Další z rubriky

Češi fandí místním podnikatelům. Investovali do nich už stovky milionů

O speciální pivo, skladované v sudech po whisky, je zájem i v Japonsku, kam...

Za peníze ze svých dluhopisů už společnost Česká Whisky postavila v Třebíči stylový whisky bar. Lidé si sami mohou...

Povyšte firemní akci či obchodní jednání na nevšední zážitek

Povyšte firemní akci či obchodní jednání na nevšední zážitek.

Firemní večírky, odborná sympozia, tiskové konference, nebo jen obchodní schůzky mají společného jmenovatele – jsou...

Čestné uznání pro stavební projekt továrny WITTE

Čestné uznání pro stavební projekt továrny WITTE.

16. ročník soutěže Stavba roku Karlovarského kraje zveřejnil své výsledky. Průmyslová hala WITTE získala čestné uznání...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.