Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Děti pomalu usedají zpět do lavic a výdaje rostou

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Období konce prázdnin a návratu do školních lavic je stresující nejen pro děti, které se musejí vrátit zpět do módu „a teď se musím učit“, ale i pro rodiče, které čeká etapový nákup všeho potřebného.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Děti pomalu usedají zpět do lavic a výdaje rostou. | foto: PROFI CREDIT

Děti si ne vždy uvědomují hodnotu věcí a častokrát se stane, že se v potřebách inspirují u svých spolužáků a vyžadují pak po rodičích věci nové a modernější, i když ty původní ještě docela dobře slouží. Není tak divu, že batoh, který jim minulý rok koupili babička a dědeček, není už teď žádné terno. Přichází tedy na řadu přemlouvání a prosení o nový. Ale co když na něj prostě nejsou finance?

S tímto problémem se setkává většina rodičů, kteří o prázdninách například zdokonalovali své bydlení nebo byli na odpočinkové dovolené. Jak ale říct své ratolesti, že na nový batoh už nezbyly peníze? Právě pro tyto případy - a nejen pro ně - spustila společnost PROFI CREDIT kampaň „zpátky do školy“, která může být řešením v tomto finančně náročném období.

Co vlastně kampaň „zpátky do školy“ znamená a proč si o ní zjistit víc?

Kampaň probíhá v období konec srpna - září, kdy se ve velkém nakupují školní pomůcky, učebnice a proplácejí se kroužky. Když si spočítáme plánované i neplánované výdaje, zájmové aktivity, kterých může mít dítě hned několik, dostaneme se na tučnou částku, kterou není lehké uhradit. Půjčka nám pak může v takovéto situaci vytrhnout trn z paty, a třeba budeme mí i štěstí. PROFI CREDIT v rámci kampaně „zpátky do školy“ při sjednání osobní půjčky nabízí možnost vyhrát nový Apple iPhone, vstupenky do kina nebo Tesco Finest výrobky.

Online půjčka od PROFI CREDIT

PROFI CREDIT nabízí také možnost sjednání půjčky online. Díky minimální dokladovosti je půjčka sjednána mnohdy rychleji než v bance a navíc je vyplacena již do 24 hodin od schválení. V případě, že budete půjčku splácet řádně, máte možnost dosáhnout i na bonus, který se pohybuje až ve výši 27 000 Kč.

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Intenzivní jazykové kurzy angličtiny vás opravdu rozmluví.
Intenzivní jazykové kurzy angličtiny vás opravdu rozmluví

Učíte se anglický jazyk už odmalička, ale stále se při konverzaci s cizincem cítíte nejistí, zadrháváte se a souvislá věta vás napadne, až když jste sami?...  celý článek

Copy General používá špičkovou technologii GMC Inspire.
Copy General používá špičkovou technologii GMC Inspire

Společnost Copy General, jeden z nejvýznamnějších poskytovatelů digitálních tiskových a marketingových služeb ve střední a východní Evropě, využívá ve své...  celý článek

Poslat balík do zahraničí není problém. A nezruinuje vás to.
Poslat balík do zahraničí není problém. A nezruinuje vás to

V době, kdy je docela běžné, že se příslušníci jedné rodiny rozprchnou po celém světě nebo se tak vzdálí jeden kamarád od druhého, jsme se naučili bleskově...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.