Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Design výrobků a móda nejen pro designéry a návrháře

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Je vaším koníčkem, profesí nebo studijním zaměřením design? Hledáte inspiraci pro design výrobků, materiálů či módních návrhů? Odkud vždy brát originální nápady? Jak se trefit do vkusu klienta?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Design výrobků a móda nejen pro designéry a návrháře | foto: Computer Press

Právě vám vychází vstříc série knih z knižního vydavatelství Computer Press z edice "Základy designu" čítající čtyři tituly, které jsou zaměřené na vybrané obory:

D. Bramston: Design výrobků: Hledání inspirace,
S. Seivewright: Módní návrhářství: Inspirace a tvorba,
M. Wigan: Umění ilustrace: Vizuální myšlení,
G. Ambrose, P. Harris: Typografie: Grafický design.

Potřebujete poradit, jak pracovat v termínech či jak design výrobků prezentovat?

Design výrobků 2Tyto knihy jsou naplněny ukázkami skutečných prací, často těch nejlepších světových designérů a umělců. Vysvětlují, jakým způsobem pracují či jak přicházejí na své nápady i jak je realizují.

Autoři ukazují, jakou roli v úspěšném návrhu hraje rešerše, brainstorming, improvizace, empatie, napodobování nebo třeba koláže a skicáky, jaké existují umělecké směry či žánry, různé typy písma, metody průzkumu, konkrétní realizační techniky, jak můžete své nápady modelovat a testovat, jak pracovat v termínech či jak design výrobků prezentovat.

Klasické knihy? Ale kdeže...

Knihy zaměřené především na design výrobků jsou však designové nejen svým obsahem, ale i formou. Přestože jde o knihy, nenutí své zájemce číst, ale v prvé řadě vidět, chápat a inspirovat se. Pro lepší orientaci, udržení pozornosti a lepší zapamatování slouží různobarevná pozadí, výrazně odlišná písma pro různé typy informací, k inspiraci designéra přispívá i inovativní vnitřní layout ve stylu daného tématu.

Kladete si otázky typu: "Mohl by být notebook podobně sbalitelný jako třeba noviny nebo ručník? Jak mohou být textury, například vzory lastur, inspirací pro šaty? Jaké úhly pohledu nabízí umění ilustrace? Jak může písmo vyjadřovat osobnost jednotlivce nebo charakter organizace?"

V knihách Design výrobků a Vizuální myšlení najdete také příkladové projekty k vlastnímu vypracování, a ve všech na konci také slovníček pojmů z daného oboru a další pro designéra užitečné informace.

Hledáte inspiraci pro design výrobků či módních návrhů? Fantazii se meze nekladou

Knihy ze série Základy designu učí designéra - přímo i mezi řádky - nesvázanému myšlení, zpochybňování konvencí a celkově podněcují rozvoj jeho kreativního uvažování.

Jsou mu připraveny na pomoc vždy, a to díky volnější skladbě kapitol: takovou knihu není potřeba číst v žádném předem určeném sledu: můžete si kdykoli nalistovat libovolné potřebné téma, aniž by vám hrozilo neporozumění nebo svedení k nevhodnému postupu.

Design výrobků 3

Vše je ilustrováno na skutečných příkladech nejlepších světových designérů a umělců. Také český překlad probíhal ve spolupráci s předními odborníky, povětšinou z uměleckoprůmyslových fakult.

Věříme, že i vy se přesvědčíte, že knihy o vizuálních tématech mohou být - jako správně navržený produkt - jak nanejvýš užitečné, tak i dobře vypadat.

Knihy můžete zakoupit v knižním e-shopu http://knihy.cpress.cz nebo ve všech knihkupectvích v České republice.

Autor:
Témata: móda, umění, Notebook

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Divadlo SemTamFór přineslo to nejlepší ze zájezdů i do Prahy
Divadlo SemTamFór přineslo to nejlepší ze zájezdů i do Prahy

Divadlo SemTamFór je v Praze již dva měsíce. Jak se divadlu v hlavním městě daří a co plánují na příští rok, nám sdělil principál nového pražského divadla...  celý článek

Smíchov vždycky drží spolu: Pivovar Staropramen upevňuje pouto se čtvrtí, která...
Smíchov vždycky drží spolu: Pivovar Staropramen upevňuje pouto se čtvrtí

Staropramen, to byl, je a bude pražský Smíchov. Pouto s osobitou pražskou čtvrtí, jejíž součástí je už téměř 150 let, teď Smíchovský pivovar objevuje v rámci...  celý článek

Symfonický orchestr hl. m. Prahy FOK čeká letos mnoho událostí.
Symfonický orchestr hl. m. Prahy FOK čeká letos mnoho událostí

Symfonický orchestr hl. m. Prahy FOK má před sebou rok plný událostí. „83. koncertní sezóna bude vyvrcholením první etapy spolupráce s Pietari Inkinenem jako...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.