Ahoj Luci, jaké produkty bys ve svém oddělení doporučila?
Za mě určitě dámské fitness legíny s vysokým pasem od značky Domyos. Hlavně díky poměru cena/kvalita. Jsou funkční a zároveň opravdu velmi pohodlné.
Doporučuji ženám, které nemají rády ten typicky funkční materiál, ale zároveň i tak vyžadují odvod a neviditelnost potu. Díky těmto vlastnostem jsou opravdu multifunkční, já osobně si je beru na box, do fitka i na to domácí poválení.
Dále bych také ráda doporučila dárkové karty, můžete je nabít na jakoukoliv částku pohybující se mezi 250 - 4000,- a možnost vyčerpání na vícero návštěv jak na prodejně, tak na e-shopu!
Samozřejmě si člověk může vybrat z mnoha druhů designu a na e-shopu je možnost vybrat si vlastní obrázek a textu, což mi přijde jako parádní způsob při darování karty svým blízkým.
Moc by mě zajímalo, co tě na práci v Decathlonu baví úplně nejvíc?
V listopadu to bude přesně rok, co jsem přišla do Decathlonu a cítím na sobě obrovské změny. Decathlon vnímám jako příležitost pro ty, kteří se chtějí za krátkou dobu kariérně a hlavně osobnostně posunout. Není to obyčejná práce, kam si člověk přijde jen odmakat tu svoji ‚‘osmičku’' a jde domů. Během tohoto roku jsem zažila tolik pozitivních, ale i negativních situací, které mi přinesli opravdu cenné zkušenosti do budoucna.
Mojí zodpovědností je prozatím ještě oddělení zákaznického servisu a ekologie v rámci naší prodejny, ke které mám blízko i v osobním životě. V Decathlonu je například možnost pořídit si za pár korun ekologickou tašku, která je vratná. Poté klasické plátěné se zajímavými vzory a co mě osobně dělá radost nejvíce, jsou tašky z poničených stanů, ušité švadlenkami v Čechách.
Nicméně na zákaznickém servisu čekají zákazníka hlavně balíčky z e-shopu, rezervace s vyzvednutím do hodiny, možnost výměny/vrácení zboží a v neposlední řadě také řešení reklamací.
V čem je decathlon podle tebe jiný, na rozdíl od konkurence?
Jednoznačně v přístupu k zákazníkovi. Jak už bylo zmíněno, na zákaznickém servisu se vyřizuje také např. vrácení zboží a reklamace. Tyto procesy jsou často spjaty s negativními emocemi a na Decathlonu se mi líbí právě to, že je řeší férově a aby se zákazník cítil dobře.