Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Čtení nás baví aneb s Albertem za dětskými hrdiny na stránky knih

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Albert spolu s nakladatelstvím Albatros a Českou televizí spouští kampaň na podporu čtení u dětí.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Čtení nás baví – s Albertem za dětskými hrdiny na stránky knih. Dětská knihovnička Albatros | foto: AHOLD Czech Republic, a.s.

Životní styl dnešní doby je silně provázaný s elektronickými médii a nejinak je tomu v případě dětí, a to i těch menších. Stále více času tráví u televize, počítačů či telefonů. Dostat je od obrazovek a monitorů k jiným, prospěšnějším činnostem, jako je právě čtení, je stále náročnější. Albert proto spouští novou kampaň Dětská knihovnička, jež děti ve čtení knih podporuje.

Dětská knihovnička Albatros

Dětská knihovnička Albatros

Digitální svět za obrazovkou děti fascinuje, audiovizuální vjem je pestrý, dynamický a mnohem jednodušeji se vstřebává. Filmy i hry jsou profesionálně a graficky poutavě zpracované a snadno je přenesou do fiktivních světů, které jsou barvité a možná i přesahují jejich vlastní fantazii. Jenže jde o fantazii někoho jiného, v tomto případě výtvarníků a designérů, a děti nejenže takový obsah pouze konzumují, nerozvíjejí ani své schopnosti a svou představivost.

Aby děti více četly, je třeba je ke knihám přivést nenásilnou formou. Pokud k tomu budou nuceny, těžko si ke čtení vytvoří kladný vztah. Je tedy třeba v nich vyvolat o knihy zájem, který je pak bude provázet celý život, a díky kterému budou knihy samy vyhledávat a trávit s nimi více času.

Albert logo

Albert logo

Za tímto účelem se Albert spojil s nakladatelstvím Albatros a Českou televizí a přináší Dětskou knihovničku – sérii knih s příběhy z nejoblíbenějších večerníčků. Hrdiny těchto příběhů děti dobře znají z obrazovek, a proto pro ně bude snazší se sžít s milovanými postavičkami v knižní formě. Celkem osm knih, ve kterých nechybí Rumcajs či Bob s Bobkem, mohou zákazníci získat v prodejnách Albert za body, které získají při nákupu zboží.

Dětská knihovnička Albatros
Dětská knihovnička Albatros
Dětská knihovnička Albatros

Knihy dětem pomáhají rozvíjet fantazii a představovat si příběhy tak, jak chtějí. Také díky nim poznávají spoustu nových věcí a rozšiřují se jim obzory. Zároveň je to ideální příležitost pro rodiče, jak jim při objevování světa pomoci a například společným čtením prohlubovat vzájemný vztah.

Autor:

Nejčtenější

Podzimní rodinný víkend v Lisabonu
Užijte si podzimní rodinný víkend v Lisabonu

Lisabon patří k nejslunnějším městům v Evropě a právě teď na podzim je na jeho návštěvu ideální čas.  celý článek

Váháte, zda si otevřít vlastní realitku?
Váháte, zda si otevřít vlastní realitku?

Představte si následující situaci: Pracujete v největší realitní kanceláři v ČR a vedete zde celý region. Přesto máte pocit, že vám “něco” schází. Z...  celý článek

Když vinylová podlaha nemusí být jen na podlaze.
Když vinylová podlaha nemusí být jen na podlaze

Napadlo vás někdy, že vinylová podlaha nemusí být jen na podlaze, ale můžete jí ozvláštnit také stěny. Vinylové dílce si rychle našly cestu do našich...  celý článek

Další z rubriky

Minimalismus se podepisuje především na ikonickém kousku, kterým je rozhodně...
Talent a design pod křídly jedné značky

Česká módní značka Pietro Filipi si pro tvorbu svých kolekcí vybírá experty a profesionály ze svého oboru. Stojí si za tím, že velká přidaná hodnota produktu...  celý článek

Nemáte čas vařit? Zachrání vás Pomalý hrnec Crock-Pot®.
Nemáte čas vařit? Zachrání vás Pomalý hrnec Crock-Pot®

Zastavme se v dnešní uspěchané době a připravme si své oblíbené jídlo poctivým způsobem - pomalým vařením. Že na zdlouhavé vyváření nemáte dostatek času?...  celý článek

Jak připravit děti na 21. století?
Jak připravit děti na 21. století?

Vývoj jde neustále kupředu. Proto je důležité, aby nezaostával ani styl výuky. Pro život v dnešním hektickém světě vašeho potomka kvalitně připraví program...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Když makup a stíny používá chlap - úchylnost, nebo umění?
Když makup a stíny používá chlap - úchylnost, nebo umění?

V poslední době víc než beauty vlogerky a blogerky jedou jejich pánské verze. Moc testosteronu z toho sice nekouká, ale ... celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.