Cestování Čechů se mění. Nová rizika vyvíjí tlak na kvalitu služeb

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Za poslední dva roky se výrazně změnily trendy v cestování. Prioritou ve výběru dovolené je bezpečnost. Cestovní kanceláře proto evidují zvýšený zájem o nové destinace. Pojišťovny přizpůsobují cestovní pojištění dle potřeb klientů. Vysoká kvalita služeb je v současné době nezbytností.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Cestování Čechů se mění. Nová rizika vyvíjí tlak na kvalitu služeb. | foto: ERV Evropská pojišťovna

Hlavní vlna obav z cest do zahraničí sice opadla, přesto si Češi při výběru dovolené dávají větší pozor než v předchozích letech. Do srpna 2016 proto mnoho lidí letní dovolenou odkládalo a z bezpečnostních obav zájezd nakupovalo až na poslední chvíli.

Například ERV Evropská pojišťovna evidovala propady zájmu o některé destinace až o 60 %. Od loňského léta ale Češi více akceptovali, že terorismus je součástí dnešního světa a cestování a začali hromadně nakupovat. V letošní sezoně je zájem o téměř všechny typy zájezdů, přičemž většina tradičních destinací je téměř vyprodaná.

Stejně jako zvýšený zájem o nové destinace roste i požadavek na individuálnější skladbu dovolené. Lidé totiž v poslední době vyráží do zahraničí vícekrát během roku. Proto je nutné, aby veškeré služby byly snadné na obsluhu. Moderní pojištění se ubírá do online prostředí, které nabízí jednoduché sjednání, snadnější řešení případných komplikací v zahraničí a rychlejší vyřízení škody.

Cestování Čechů se mění. Nová rizika vyvíjí tlak na kvalitu služeb.

S novým pojištěním, které naplňuje tyto požadavky, přišla ERV Evropská. Jde o celoroční pojištění MultiTrip, které přináší nejširší pojistnou ochranu na českém trhu, specializovanou cestovní asistenci a péči sítě Euro-Center na všech kontinentech. Jeho hlavní výhodou je, že člověku odpadá starost s administrací a sjednáváním pojištění před každou cestou.

Současně celoroční pojištění šetří peníze, protože poskytuje nejširší služby a jeho cena odpovídá zhruba třem jednorázovým pojištěním. Klienti také ocení, že na dovolenou už nemusí vozit kartičky a papírové smlouvy, protože pojištění lze obsluhovat přes mobilní aplikaci, v níž jsou veškeré informace o pojistce či kontakty na asistenční službu. Dále se do ní dají nahrát cestovní i osobní doklady a pojištění přes ni lze snadno spravovat.

Kvalita služeb je základ

Řada lidí při sjednávání cestovního pojištění hledí zejména na výši limitů, to je ale nejčastější chyba. Obecně platí, že limity na léčebné výlohy by měly být alespoň 1,5 milionu korun v rámci Evropy a 2,5 milionu v případě, že cestujeme po světě. Takové limity jsou napříč pojišťovnami na trhu zcela běžné. Klíčovým faktorem je ale kvalita asistenčních služeb, které zajistí nutnou pomoc v případě komplikací.

Většina pojišťoven využívá smluvní asistenční společnosti. ERV Evropská má vlastní asistenční středisko, které provozuje a řídí asistenční služby přímo ze sídla pojišťovny v Praze. O klienty se stará více než stočlenný tým, který poskytne pomoc non-stop v češtině a dalších sedmi jazycích. K zajištění té nejvyšší kvality dále provozuje síť Euro-Center na všech kontinentech, díky kterým poskytuje nepřetržitý servis po celém světě.

Cestování Čechů se mění. Nová rizika vyvíjí tlak na kvalitu služeb.

Pokud potřebuje klient ERV Evropské okamžitou pomoc, má k dispozici několik týmů specialistů. Celý proces začíná u vyškolených asistenčních koordinátorů, kteří mají na starost celkový průběh případu. Vážnější případy řeší supervizoři ve spolupráci s lékaři, zdravotními sestrami a transportním týmem.

Jak postupovat v případě potíží na dovolené?

V případě potíží na dovolené je důležité kontaktovat asistenční službu obratem, ihned po vzniku komplikací. Klient je okamžitě spojen se zkušeným operátorem, který zajistí ten nejvhodnější postup řešení celé situace.

Zástupci pojišťovny pravidelně navštěvují a osobně kontrolují zdravotnická zařízení v nejnavštěvovanějších turistických destinacích. Díky tomu mají stále aktuální přehled o místní situaci a mohou skrze asistenční službu zajistit tu nejkvalitnější lékařskou péči.

Asistence pomáhá i v situaci, kdy se vyskytne například jazyková bariéra. V takové chvíli zajistí překladatele. Během léčení v zahraničí, sleduje český asistenční lékař aktuální zdravotní stav pacienta a v případě potřeby poskytne pojišťovna i platební garanci. Klient tak sám nemusí na místě nic platit.

Kvalitní asistenční služba se o vás navíc stará i po návratu domů, kdy poskytne rady, jak postupovat při řešení likvidace škody.

Cestování Čechů se mění. Nová rizika vyvíjí tlak na kvalitu služeb.

Asistence musí být vždy po ruce

Pro maximální bezpečnost a možnost okamžitého kontaktování asistenční služby, spustila ERV Evropská mobilní aplikaci „Moje Evropská“, díky které se s asistenčním centrem spojíte stisknutím jediného tlačítka. Aplikace je volně dostupná pro mobilní platformy Android i iOS a její součástí jsou mimo důležité kontakty také kompletní informace o pojistce, kartička pojištění či trezor osobních a cestovních dokumentů.

Nejčtenější

Co muže více potěší nežli lahev nejoceňovanější whisky na světě?

Co muže více potěší nežli lahev nejoceňovanější whisky na světě?

Nejedna žena před Vánocemi přemýšlí, čím by potěšila svůj mužský protějšek. Přeci jenom – rozzářené mužské oči u...

Češi na internetu riskují a ztrácejí kontrolu nad svými online daty

Češi na internetu riskují a ztrácejí kontrolu nad svými online daty

Češi si na internetu se svými údaji počínají neopatrně, zjistili odborníci z Kaspersky Lab. Navíc skoro třetina rodičů...

Tato zima bude bez propadlých kanálů a výmolů

Tato zima bude bez propadlých kanálů a výmolů

Firma POKLOPSYSTEM s.r.o. přináší dobrou zprávu pro řidiče. V letošní zimě nemusí nikde být výmoly a propadlé nebo...

Jak na nejlepší řízky

Jak na nejlepší řízky

Štědrý den je den, kdy vrcholí všechny přípravy vánočních svátků. Dárky jsou koupené, zabalené, výzdoba je hotová,...

Skutečně dokonalé domácí kino už není utopie

Skutečně dokonalé domácí kino už není utopie

Sledování televize je pro většinu Čechů jedním z hlavních způsobů relaxace, a o Vánocích to platí dvojnásob. Jak...

Další z rubriky

Pět tipů, kam zamířit za vánoční atmosférou

Vídeň

Svařené víno a perníčky patří neodmyslitelně k vánočním svátků. U nás i jinde ve světě. V každém kraji, v každé zemi...

Cesta na rodinnou návštěvu bez stresu? Svezeme vás

Cesta na rodinnou návštěvu bez stresu? Svezeme vás

Vánoce jsou především o setkávání se se širokou rodinou. I to může být samo o sobě stresující. A k tomu mnohdy...

Nebojte se ozvat, když služby nejsou podle vašich představ!

Nebojte se ozvat, když služby nejsou podle vašich představ!

Konečně je to tady! Máme sbaleno a vyrážíme! Na dovolenou. Nebo na výlet. Veškeré přípravy jsou za námi. Máme vybrané...

Najdete na iDNES.cz