Česká Pevnost Boyard hledá peníze na rozvoj. Lidé lační po adrenalinu

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Financování nového areálu v Mikulově zajistí dluhopisy. Jde o stále vyhledávanější zdroj příjmů českých firem. Investoři na dobrodružné hře vydělají 7 procent ročně.

Dluhopisy TEPfaktor vynáší 7 % ročně. Průměrný výnos na portále dluhopisy.cz je jen o procento vyšší. | foto: TEPfaktor

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pevnost Boyard, Wipe Out či Ninja Factor. Principy známých napínavých televizních soutěží se nechala inspirovat skupina TEPfactor, která v České republice provozuje dva areály plné adrenalinových soutěžních úkolů pro rodiny i firmy. Po Praze a Chotilsku otevře třetí v Mikulově. Pro peníze si jde k lidem – na serveru Dluhopisy.cz si můžete koupit její dluhopis a stát se tak součástí plánu na vytvoření nového zábavního centra.

Třetí český areál vznikne na průsečíku tras z Brna, Bratislavy a Vídně. Firma předpokládá, že v roce 2020 bude mít moravský projekt roční obrat 20 milionů Kč. To je také motivace, proč kupovat dluhopisy TEPfactor 2. - nabízí úrok 7 procent ročně, splatnost mají právě za tři roky a jsou zcela bez poplatku.

„Adrenalinová zábava je moderní záležitostí pro jednotlivce i velké korporace, stává se tím pádem zajímavou investiční příležitostí. Podnikové dluhopisy jsou oblíbenou a stále častěji vyhledávanou cestou, jak získat potřebné finance na firemní růst. No a pro lidi jde o smysluplný způsob, jak lépe vydělat na svých úsporách,“ komentuje záměr Jiří Mesároš ze serveru Dluhopisy.cz.

Dluhopisy jsou sice splatné až za tři roky, ale třetí areál TEPfaktor z nich na...

Dluhopisy jsou sice splatné až za tři roky, ale třetí areál TEPfaktor z nich na Moravě vyroste už příští rok.

Spolehlivý partner českých firem

Portál Dluhopisy.cz je prvním nezávislým a úzce specializovaným partnerem pro emise dluhopisů českých firem a jejich prezentaci české veřejnosti. Získáte zde objektivní a podrobné informace o dluhopisovém trhu, způsobu jeho fungování a zároveň si zde můžete koupit dluhopisy přímo od prověřených firem (tzv. emitentů), a to v nejširší nabídce v ČR.

V případě společnosti TEPfactor 2. jsou dluhopisy zajištěny pozemkem, na kterém se bude stavět, osobním majetkem jednatele společnosti a majetkem 5 let fungujícího areálu v Chotilsku, jehož roční obrat přesahuje 30 mil Kč. Sedmiprocentní roční úrok znamená, že investovaných 100 tisíc Kč přinese každý rok 7 tisíc Kč, za tři roky délky dluhopisů tedy hrubý výnos před zdaněním vyjde na 21 tisíc Kč.

Dobrodružná hra společnosti TEPfactor zaměřená na týmovou spolupráci, adrenalin, dobrodružství, zábavu a výzvu za pět let zocelila už přes 200 tisíc nadšenců a utužila tisíce pracovních a sportovních kolektivů, školních tříd a rodin.

Nejčtenější

Samsung, nebo iPhone, to je oč tu běží

Black friday

Sparta, nebo Slavia? Blondýnky, nebo brunetky? Kančí se šípkovou, nebo se zelím? Svět je plný dilemat, což platí...

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

Při příležitosti festivalu Whisky Life Prague navštívil Prahu John Quinn, Global Brand Ambassador irské whiskey...

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Sedíte právě nad výpočty a cenami svého budoucího domu či přestavby? Myslete na to, aby se úspora v materiálu...

Série IT povídek Backend Stories se dočkala pokračování

Série IT povídek Backend Stories se dočkala pokračování

Právě vychází nová povídka z edice Backend Stories, 700 EXABYTŮ NESMRTELNOSTI od Julie Novákové. Za vědeckofantastickou...

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V již šestém ročníku grantového programu Komerční banky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP...

Další z rubriky

Značka Q přitahuje klienty

Značka Q přitahuje klienty

Q je rozdíl. Cítit se dobře a vrátit se. Nebo ještě lépe: cítit se dobře, vrátit se a doporučit. To je důležité.

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na Priessnitzovy zábaly

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na Priessnitzovy zábaly

V již šestém ročníku grantového programu Komerční banky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP...

Děti a náctiletí parkour milují

Děti a náctiletí parkour milují

To se ukázalo i při otevírání nového hřiště v Lánech, které proběhlo začátkem září. Nejen, že se tohoto zúčastnily...

Najdete na iDNES.cz