Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Češi mají rekordní zájem o české výrobky

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Velká spotřebitelská soutěž „Střihněte si 3× Škodu Fabia a sto tisíc dalších skvělých cen“, kterou organizoval Státní zemědělský intervenční fond, předčila veškerá očekávání. Spotřebitelé zaslali téměř 150 tisíc herních karet! Výsledky přinesly zajímavé údaje.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Češi mají rekordní zájem o české výrobky | foto: akademiekvality.cz

O kvalitní výrobky projevilo zájem o 47 % více lidí než v minulém ročníku. Jaký výrobek Češi považují za nejoblíbenější?

Snaha podpořit osvětu v oblasti kvalitních potravin a jejich konzumaci byla i letos podpořena spotřebitelskou soutěží s názvem „Střihněte si 3× Škodu Fabia a sto tisíc dalších skvělých cen“. Fanoušci kvalitních potravin zaslali téměř 150 tisíc herních karet, na kterých bylo přes 4 miliony log. 

První místo obhájila značka Klasa (téměř 2,5 milionu log), druhý v pořadí se umístil Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR (přes 800 tisíc log) a třetí příčka patří Chráněnému zeměpisnému označení (téměř půl milionu log). V celkovém součtu šlo o 47% nárůst oproti minulému ročníku, kdy do soutěže spotřebitelé zaslali 102 tisíc herních karet.

Motivací zúčastnit se soutěže byla i hlavní cena, respektive hned tři Škody Fabia. Tu třetí vyhrála paní Miroslava K. z Líšnice. „Kupuju české potraviny, těm dávám přednost, ale že díky nim vyhraju auto…,“ nadšeně komentovala svoji výhru majitelka nového vozu. Do soutěže zaslala 15 herních karet a prozradila, že její nejoblíbenější kvalitní potravinou je sýr Gran Moravia od Brazzale Moravia a.s.

Soutěžící zároveň na hracích kartičkách uváděli nejoblíbenější kvalitní potravinu. Zlatou medaili získalo Jihočeské máslo od Madety a.s., druhou příčku obsadil Lipánek a pomyslnou bronzovou medaili získala minerální voda Magnesia.

Češi mají rekordní zájem o české výrobky

Zdroj: akademiekvality.cz

„Češi si více než kdy jindy začali uvědomovat, že nákup a konzumace kvalitních potravin prospívá jejich zdraví, a značky kvality jim pomáhají se lépe orientovat v nabídce dobrých potravin. Věříme, že si tento trend udržíme a že spotřebitelé těmto potravinám zachovají přízeň,“ říká Petr Milas ze Státního zemědělského intervenčního fondu. 

Češi mají rekordní zájem o české výrobky

Těm, kdo nakupují kvalitní potraviny s logem kvality a v letošním ročníku nic nevyhráli, pak pořadatelé slibují, že ani v roce 2018 nebudou „zahálet“ – třeba se štěstěna usměje tentokrát i na vás. 


Sledujte web www.akademiekvality.cz.


Nejčtenější

Nová platební metoda v kryptoměně Bitcoin

Nová platební metoda v kryptoměně Bitcoin

Společnost Pražská plynárenská se od června zařadila mezi společnosti, které se nebojí využívat nové technologie a svým...

Dá se při zařizování interiéru spolehnout na jediného partnera?

Luxusní prémiová kuchyně a sestava skříní HANÁK FOTO: HANÁK NÁBYTEK

A kde ho najít? Vyhněte se stresu, ztrátě času i špatným rozhodnutím a najměte jednoho spolehlivého dodavatele. Obraťte...

Fresh Corner expanduje na stanicích MOL i do měst

Fresh Corner expanduje na stanicích MOL i do měst

Fresh Corner nabízející řidičům příjemný prostor s kvalitní kávou a širokou nabídkou čerstvého občerstvení bylo dosud...

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Dáváte školákům kapesné? Odbornice radí, jak na to

Se začátkem školního roku vyvstává ve většině rodin se školáky otázka kapesného. Měly by děti dostávat svoje peníze,...

Zelený čaj: účinný spalovač tuků a elixír mládí

Zelený čaj – účinný spalovač tuků a elixír mládí

Moderní žena pije zelený čaj. O moderní ženě, která si chce udržet štíhlou linii a být vitální, to platí dvojnásobně....

Další z rubriky

Rozvoz květin zachraňuje zapomnětlivé

Rozvoz květin zachraňuje zapomnětlivé

Květinářství patří k obchodům, které mají o zákazníky postaráno a ještě dlouho mít budou. Muži si květinami žehlí své...

Zelený čaj: účinný spalovač tuků a elixír mládí

Zelený čaj – účinný spalovač tuků a elixír mládí

Moderní žena pije zelený čaj. O moderní ženě, která si chce udržet štíhlou linii a být vitální, to platí dvojnásobně....

Objevte krásy přírody a pohádkového světa se značkou PANDORA

Objevte krásy přírody a pohádkového světa se značkou PANDORA

Šperkařský dům PANDORA letos na podzim představuje hned dvě nové kolekce šperků s názvy Zrnka života a Královské...

Najdete na iDNES.cz