Češi cestují stále více, rádi sáhnou po celoročním cestovním pojištění

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  11:08 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Češi mají obrovskou chuť ve volném čase cestovat. 64 % Čechů vyráží na pobytové zájezdy a mnoho jich jezdí i na vlastní pěst. Cestovní pojištění na celý rok se vyplatí už od tří krátkých cest a sáhne po něm každý čtvrtý Čech.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Češi cestují do ciziny jako nikdy dříve | foto: ERV Pojišťovna

Ekonomice se daří a Češi mají obrovskou chuť ve volném čase cestovat. Dvě třetiny Čechů vyráží na pobytové zájezdy, které nejčastěji trvají 7–10 dní. Oblíbené jsou tradiční destinace jako je Chorvatsko, Řecko či Bulharsko. Prudké oživení a nával turistů opět registruje i Egypt a Turecko.

Přibývá také lidí, kteří si dopřávají leteckou dovolenou do vzdálenějších destinací, kterou si dříve nemohli dovolit. Bohužel jim ale často chybí zkušenosti s cestováním, a proto se více potýkají s komplikacemi během pobytu u moře. Jedná se zejména o gastroenteritidu, ORL problémy či úrazy končetin a vazů, přičemž nejrizikovějšími měsíci jsou srpen, červenec a září.

S rostoucím počtem cest se zvyšuje i jejich frekvence. Podle studie společnosti NMS pro ERV Evropskou pojišťovnu vyrazí do zahraničí 2-3x ročně 41 % Čechů a 12 % dokonce 4-5x. Každý čtvrtý Čech pak tedy sáhne po celoročním pojištění, které ušetří čas s administrací i peníze. 

V praxi totiž jeho cena odpovídá zhruba ceně tří jednorázových pojištění. Celoroční pojištění funguje na principu, že s ním během roku můžete vyrazit na neomezený počet cest, přičemž každá z nich může trvat až 45 dní. I proto zájem o tento typ pojištění meziročně vzrostl o čtvrtinu.

Při výběru pojištění je nutné sledovat kvalitu služeb

Klíčovým parametrem pojištění jsou asistenční služby, respektive jejich kvalita a odbornost, která vychází ze znalostí o stavu lékařské péče a zdravotnických zařízení v dané destinaci.

Češi cestují do ciziny jako nikdy dříve

ERV Evropská pojišťovna má vlastní non-stop asistenční službu, kterou řídí přímo ze své centrály v Praze. Tvoří ji více než stočlenný tým, který komunikuje v osmi jazycích, samozřejmě včetně češtiny. Na každém případu pracuje speciálně vyškolený tým asistenčních koordinátorů, kteří dohlížejí na jeho celkový průběh. Vážnější případy mají na starost supervizoři ve spolupráci s lékaři, zdravotními sestrami a transportním týmem.

Aby pojišťovna zajistila nejvyšší možnou kvalitu asistenčních služeb, provozuje skupina ERV mezinárodní sít asistenčních Euro-Center, díky kterým poskytuje nepřetržitý servis po celém světě. Zástupci ERV Evropské také pravidelně osobně navštěvují a prověřují zdravotnická zařízení v zahraničí.

Nejčtenější

Samsung, nebo iPhone, to je oč tu běží

Black friday

Sparta, nebo Slavia? Blondýnky, nebo brunetky? Kančí se šípkovou, nebo se zelím? Svět je plný dilemat, což platí...

Nová mobilní aplikace LungScreen upozorní včas na riziko rakoviny plic

Nová mobilní aplikace LungScreen upozorní včas na riziko rakoviny plic

Za podpory České chirurgické společnosti a České pneumologické a ftizeologické společnosti byla spuštěna mobilní...

Největší sportovní prodejna v Praze 5

Největší sportovní prodejna v Praze 5

Chystáte se pořídit si nové vybavení na lyže pro letošní zimu? Nebo hledáte to nejlepší kolo právě pro vás? Pak se...

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

Při příležitosti festivalu Whisky Life Prague navštívil Prahu John Quinn, Global Brand Ambassador irské whiskey...

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Sedíte právě nad výpočty a cenami svého budoucího domu či přestavby? Myslete na to, aby se úspora v materiálu...

Další z rubriky

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně už zná jméno svého budoucího rektora

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně už zná jméno svého budoucího rektora

Akademický senát Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně (UTB) zvolil v tajné volbě kandidátem na jmenování rektorem prof. Ing....

Snazší cesta k financování inovací díky InnovFin

Snazší cesta k financování inovací díky InnovFin

Raiffeisenbank ve spolupráci s Evropským investičním fondem nově nabízí zvýhodněné financování inovativních projektů...

Značka Q přitahuje klienty

Značka Q přitahuje klienty

Q je rozdíl. Cítit se dobře a vrátit se. Nebo ještě lépe: cítit se dobře, vrátit se a doporučit. To je důležité.

Najdete na iDNES.cz