Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Celkem 12 zákaznických center otevře společnost Centropol Energy do konce tohoto roku. V novém hávu naposledy zpřístupnila veřejnosti 3.července své prostory v domovském městě, tedy v Ústí nad Labem ve Vaníčkově ulici.

Ing. Jaromír Chabr, ředitel společnosti, předseda představenstva. | foto: CENTROPOL ENERGY a.s.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

„I doma chceme být prorokem. V Ústí máme centrum již pět let, muselo ale projít nezbytnou rekonstrukcí. Je jasné, že i místním občanům je třeba nabídnout komfort, jaký mají zákazníci v ostatních koutech republiky,“ říká Aleš Kaděra, regionální ředitel Centropolu pro severní Čechy.

Otevírání zákaznických center je součástí nové obchodní firemní strategie. „Dlouho jsme o všem diskutovali. Nakonec jsme se jednoznačně shodli, že intenzivní osobní dialog je tím nejlepším přístupem k zákazníkům. Budujeme zákaznická centra, která v tuto chvíli vyrůstají jako houby po dešti. Jde o velkou investici spojenou s intenzivní prací našich lidí i externích firem. Pevně věřím, že to naši zákazníci přivítají a ocení,“ vysvětluje ředitel společnosti Jaromír Chabr.

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem.

Není to ale tak dávno, co panoval poměrně silný názor, že kamenné pobočky jsou tak trochu přežitkem. „Časy se mění a především velké společnosti si začínají uvědomovat, že není dobré ztrácet osobní kontakt se svými zákazníky. Návrat ke kamenným pobočkám, kde je možné vést dialog i jinak než u počítače a chytrého telefonu, vítají především starší lidé, ale nejen oni,“ doplňuje manažer vnějších vztahů a mluvčí společnosti Aleš Pospíšil.

To potvrzuje i paní Květa Jonáková, která byla jednou z prvních zákaznic centra: „Účty u nás vždy vedl manžel, ale před dvěma lety zemřel. Já se ve všech těch předpisech moc neorientuji. Mladá paní mně řekla, že jsem loni zaplatila zbytečně o čtyři tisíce navíc. Tady jsme dali vše do pořádku a mám radost!“

„Paní Jonáková jen podtrhla smutný fakt, který potvrzují mnohé studie. Podle nich až 95 procent populace nemá potřebné informace a znalosti. Energetická negramotnost vám tak brání v uzavírání výhodných smluv. Lidé potřebují informace, mnohé sice načtou na internetu, ale to nestačí. Chtějí si s odborníkem povídat a až poté učinit rozhodnutí. Právě toto umožňují kamenné pobočky, které mají většinou jen silné společnosti,“ dodává Aleš Pospíšil.

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem.

Zdá se, že tato obchodní strategie spojená s osobním kontaktem s klientem je cestou správným směrem. „Rostoucí počet zákazníků, kteří se rozhodli změnit dodavatele a uzavřeli s námi letos smlouvu o dodávce a elektřiny a plynu, je toho nejlepším důkazem. Do budoucna jsme velkými optimisty. I nyní máme ale důvody k radosti. Před dvěma týdny jsme byli na Pražském hradě vyhlášeni mezi stovkou nejvýznamnějších firem České republiky. Pozice z loňského roku jsme tak obhájili,“ uzavírá Aleš Pospíšil.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Rosnička ozdraví každý domov. Včetně jeskyně

Hyla ozdraví váš domov, ušetří čas strávený uklízením i peníze.

Hyla je latinsky rosnička. Žije v čistém prostředí a umí ho i vytvořit. Na začátku naší Hyly byl příběh milujícího...

I vy jste je milovali: kultovní nafukovací zvířátka z Fatry

I vy jste je milovali: kultovní nafukovací zvířátka z Fatry

Ačkoli mnozí rodiče jsou po příchodu do promáčené koupelny mírně rozpačití, nelze dětem tyto vodní bitvy odepřít. Když...

Výběr školního batohu není věda, ale jen když víte, na co se zaměřit

Výběr školního batohu není věda - ale jen, když víte, na co se zaměřit

Prázdniny pomalu končí a blíží se další školní rok. Rodiče nejen prvňáčků by měli dobře rozmyslet, jaký batoh či...

Krásně upravená zahrada celé léto. Pomůže AKU pomocník

AKU plotové nůžky Patriot HT56 40V mají kvalitní nože střižné lišty řezané...

Žádný rámus, exhalace ani dolévání drahého benzinu nebo tahání kabelů. Snadné ovládání a jen minimální údržba. To vše...

Korejští dobrovolníci opět pomáhali v regionu

Korejští studenti přijeli pomáhat na Vysočinu

Na dva týdny v srpnu přiletělo dvacet čtyři korejských studentů a deset zaměstnanců korejské firmy KHNP, která je...

Další z rubriky

Sedm tipů jak přežít dlouhý let ve zdraví

7 tipů jak přežít dlouhý let ve zdraví

Ty tam jsou doby, kdy dovolená do zahraničí byla pro mnoho lidí pouhým snem. Stále častěji cestujeme za naše hranice a...

I vy jste je milovali: kultovní nafukovací zvířátka z Fatry

I vy jste je milovali: kultovní nafukovací zvířátka z Fatry

Ačkoli mnozí rodiče jsou po příchodu do promáčené koupelny mírně rozpačití, nelze dětem tyto vodní bitvy odepřít. Když...

Do prázdninové selanky v Česku vtrhnul masakr…

Do prázdninové selanky v Česku vtrhnul masakr…

Polovina léta je za námi, ale ta druhá na nás ještě čeká. Ale pozor, řítí se na nás masakr cen. Rázně do nich řízla...

Najdete na iDNES.cz