Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Celkem 12 zákaznických center otevře společnost Centropol Energy do konce tohoto roku. V novém hávu naposledy zpřístupnila veřejnosti 3.července své prostory v domovském městě, tedy v Ústí nad Labem ve Vaníčkově ulici.

Ing. Jaromír Chabr, ředitel společnosti, předseda představenstva. | foto: CENTROPOL ENERGY a.s.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

„I doma chceme být prorokem. V Ústí máme centrum již pět let, muselo ale projít nezbytnou rekonstrukcí. Je jasné, že i místním občanům je třeba nabídnout komfort, jaký mají zákazníci v ostatních koutech republiky,“ říká Aleš Kaděra, regionální ředitel Centropolu pro severní Čechy.

Otevírání zákaznických center je součástí nové obchodní firemní strategie. „Dlouho jsme o všem diskutovali. Nakonec jsme se jednoznačně shodli, že intenzivní osobní dialog je tím nejlepším přístupem k zákazníkům. Budujeme zákaznická centra, která v tuto chvíli vyrůstají jako houby po dešti. Jde o velkou investici spojenou s intenzivní prací našich lidí i externích firem. Pevně věřím, že to naši zákazníci přivítají a ocení,“ vysvětluje ředitel společnosti Jaromír Chabr.

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem.

Není to ale tak dávno, co panoval poměrně silný názor, že kamenné pobočky jsou tak trochu přežitkem. „Časy se mění a především velké společnosti si začínají uvědomovat, že není dobré ztrácet osobní kontakt se svými zákazníky. Návrat ke kamenným pobočkám, kde je možné vést dialog i jinak než u počítače a chytrého telefonu, vítají především starší lidé, ale nejen oni,“ doplňuje manažer vnějších vztahů a mluvčí společnosti Aleš Pospíšil.

To potvrzuje i paní Květa Jonáková, která byla jednou z prvních zákaznic centra: „Účty u nás vždy vedl manžel, ale před dvěma lety zemřel. Já se ve všech těch předpisech moc neorientuji. Mladá paní mně řekla, že jsem loni zaplatila zbytečně o čtyři tisíce navíc. Tady jsme dali vše do pořádku a mám radost!“

„Paní Jonáková jen podtrhla smutný fakt, který potvrzují mnohé studie. Podle nich až 95 procent populace nemá potřebné informace a znalosti. Energetická negramotnost vám tak brání v uzavírání výhodných smluv. Lidé potřebují informace, mnohé sice načtou na internetu, ale to nestačí. Chtějí si s odborníkem povídat a až poté učinit rozhodnutí. Právě toto umožňují kamenné pobočky, které mají většinou jen silné společnosti,“ dodává Aleš Pospíšil.

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem.

Zdá se, že tato obchodní strategie spojená s osobním kontaktem s klientem je cestou správným směrem. „Rostoucí počet zákazníků, kteří se rozhodli změnit dodavatele a uzavřeli s námi letos smlouvu o dodávce a elektřiny a plynu, je toho nejlepším důkazem. Do budoucna jsme velkými optimisty. I nyní máme ale důvody k radosti. Před dvěma týdny jsme byli na Pražském hradě vyhlášeni mezi stovkou nejvýznamnějších firem České republiky. Pozice z loňského roku jsme tak obhájili,“ uzavírá Aleš Pospíšil.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Bývalý profesionální cyklista to roztáčí ve světě elektrokol

Jakub Danačík na horském elektrokole MTF MOUNT 7.0.

Startoval v řadě velkých cyklistických závodů po celém světě, doma se stal v roce 2007 mistrem republiky v silničním...

Mountfield rozjíždí prodej elektrokol

Jízdu po zpevněných cestách si nádherně užijete na trekingovém či krosovém...

Společnost Mountfield zahájila ve čtvrtek 29. listopadu ve všech svých prodejnách v České republice, na Slovensku...

Televizní svět čekají změny. Připravte se včas s O2 TV

Televizní světě čekají změny. Připravte se včas s O2 TV.

Svět technologií se neustále vyvíjí. Už v únoru 2021 totiž svůj oblíbený seriál, film nebo diskuzní pořad nenaladí ti,...

OLED: nejvyšší kvalita televizního zobrazení

OLED – nejvyšší kvalita televizního zobrazení

Ploché televizory, tak jak je známe dnes, vstoupily na trh zhruba v polovině poslední dekády minulého století, kdy...

Češi chtějí místo zlatého prasátka raději vánočního medvěda.

Češi opouštějí od zlatého prasátka, místo něho očekávají vánočního medvěda

Zlaté prasátko je spojeno s půstem a vánoční medvěd z e-shopu GRIZLY.cz přináší tolik dobrůtek, že by to člověk určitě...

Další z rubriky

LOUIS XIII.: Nápoj, který jeho tvůrce nikdy neokusí

LOUIS XIII.

Koňak, mnoho let stařený vinný destilát z přísně vymezené francouzské oblasti Cognac představoval exkluzivní záležitost...

I rodinným firmám pomáhá Euler Hermes udržovat finance v dobré kondici

I rodinným firmám pomáhá Euler Hermes udržovat finance v dobré kondici

Přestože neproplacené faktury trápí v Česku úplně každou společnost bez ohledu na její velikost, speciální pojištění na...

Češi chtějí místo zlatého prasátka raději vánočního medvěda.

Češi opouštějí od zlatého prasátka, místo něho očekávají vánočního medvěda

Zlaté prasátko je spojeno s půstem a vánoční medvěd z e-shopu GRIZLY.cz přináší tolik dobrůtek, že by to člověk určitě...

Najdete na iDNES.cz