Projekt Objevuj památky propaguje nestátní památkové objekty

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Cestujete po památkách a rádi byste objevili něco nového? Vedle známých památek existuje mnohem větší skupina těch, které čekají na vaše objevení. Inspirujte se desítkami tipů na výlety na různorodé památkové objekty on-line – na webu a sociálních sítích, pod hlavičkou Objevuj památky!

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Zámek Zruč nad Sázavou | foto: Objevuj památky s.r.o.

Na jižní Moravě vznikl v loňském roce projekt Objevuj památky, který je určený jak pro nejširší veřejnost, tak pro památky samé.

Zámek Chyše

Zámek Chyše

Jak uvádí iniciátor celého záměru Mgr. Petr Lukas (správce a produkční Letohrádku Mitrovských v Brně): „V mnoha provozovatelích kulturních a technických památek se dlouhodobě hromadila nespokojenost s jednotvárným prezentováním skupiny nejpopulárnějších památek přístupných veřejnosti. Proto se vloni sdružilo 62 a letos již 77 historických sídel a budov, které popularizujeme, aby se staly ,objevenými’ a hojně navštěvovanými památkami – to vše na webovém portálu s podporou facebooku a instagramu, stejně jako v sezonní informační brožurce. Věříme, že tak postupně naučíme budoucí návštěvníky, ale i novináře, využívat jiné zdroje informací pro plánování výletu nebo kulturní akce“, upřesnil Lukas.

„Připravili jsme několik výstupů, ale jsme si vědomi realizačních limitů nestátního projektu – proto se soustředíme na kvalitu a atraktivitu celkového pojetí. Naší prioritou je zviditelňování a zvyšování povědomí o přitažlivých, často začínajících nebo méně známých objektech mimo hlavní turistické trasy. Na druhou stranu jsou mezi námi památky, které jsou celostátně velmi vyhledávané, o návštěvnost nouzi nemají, ale chtějí se podílet na společném projektu; jako většina památek, ani oni nemají konkurenční výhody státních objektů“, rozvádí Lukas.

Letohradek Mitrovských v Brně

Letohradek Mitrovských v Brně

Prozatím se projekt v propagaci vyhranil na soukromé, obecní, městské, krajské a církevní památkové objekty, věnuje se představení jedinečnosti, možností a aktuální turistické nabídky všech zapojených památek. Cílem je médiím i laické veřejnosti ukázat, že i ve správě fyzických či právnických osob nebo samospráv jsou výjimečné objekty, které rozhodně stojí za návštěvu! A poměr těch nestátních je překvapující – je jich až 5x více!

Ještě před spuštěním všech aktivit se přihlásily desítky památek, které se ztotožnily s celkovou vizí projektu. Po zprovoznění webu, sociálních sítí a distribuci brožurek se hlásí další zájemci. „Byl jsem překvapený, kolik objektů je nespokojených s aktuální mediální prezentací našich památek, že hledají možnost, jak se začlenit, prezentovat se on-line i standardně tištěným materiálem, dostat se tak do širšího povědomí a celostátně přiblížit svoji památku zájemcům o návštěvu“, doplnil autor.

„Potenciál v oblasti přístupných nestátních památek je obrovský, doufám, že se společné dílo podaří a veřejnost, stejně jako média se začnou zaměřovat i na jiné krásné památky, než doposud. Náš projekt však není jen propagační, chceme ho rozvíjet směrem k návštěvníkovi a přeměnit nevýhodu nestátní památky na její výhodu, v tom smyslu, že si můžeme dovolit být pružnější a více inovativní. V současnosti vytváříme atraktivní multimediální program, který už zraje v hlavě týmu Objevuj památky“, prozrazuje Petr Lukas.

Hrad Boskovice

Hrad Boskovice

„Věřím, že si dříve či později většina památek, ať už prohlídkových objektů, nebo těch, v nichž sídlí muzea, galerie, případně hotely, uvědomí, že zapojením se do projektu a spoluprací s námi ničeho netratí a vymaní se ze svého individualismu“,uzavírá povídání Lukas a zve majitele či správce památek k účasti v projektu a samozřejmě turisty k návštěvě portálu www.objevujpamatky.cz, kde si jistě vyberou, kam se vypravit na výlet za poznáním.

Kontakty:

www.objevujpamatky.cz
www.objevujpamatky.cz/facebook
www.objevujpamatky.cz/instagram
E-mail:
lukas@objevujpamatky.cz
Tel.: 605 972 588

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Umělá inteligence úspěšně dokončila dílo Antonína Dvořáka

Antonín Dvořák

Dvořákův rozepsaný fragment si nastudovala a úspěšně dokončila umělá inteligence AIVA. Vznikl tak unikátní kulturní...

Dieta, která chutná! Lucie díky ní zhubla 14 kilogramů za 2 měsíce!

Dieta, která chutná! Lucie díky ní zhubla 14 kilogramů za 2 měsíce!

Hubnutí vlastně není žádná věda. Stačí naučit své tělo, aby spalovalo tuky a budovalo svaly. Jenže jak toho dosáhnout?...

Tichá tepelná čerpadla vám pohodlí domova nenaruší

Tichá tepelná čerpadla vám pohodlí domova nenaruší

Tepelná čerpadla prošla v uplynulých 20 letech významnými konstrukčními změnami a výrobci vždy dbali především na...

Teď na Lotyše! Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Teď na Lotyše! Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Tři zápasy, šest bodů a skóre 12:7. Taková je bilance české hokejové reprezentace na právě probíhajícím světovém...

Zdeptají Češi Italy? Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Zdeptají Češi Italy? Vsaďte si a získejte 500 Kč zdarma!

Mistrovství světa v hokeji na Slovensku nabírá grády. Česká reprezentace se den po bitvě s Lotyšskem postaví Italům,...

Další z rubriky

Červencový festival vnese do Znojma královskou atmosféru

Patronem festivalu ve Znojmě je houslový virtuóz Pavel Šporcl. Každoročně na...

Oslava pádu železné opony i hudební zážitky z královských dvorů. To jsou hlavní dramaturgické linky letošního Hudebního...

Enge nebo Král. Na Masarykův okruh se vrací 12h vytrvalostní závod

Enge nebo Král. Na Masarykův okruh se vrací 12h vytrvalostní závod

Čtyřicet silných aut na startovním roštu. Za volantem Tomáš Enge, Josef Král nebo mladá naděje Gabriela Jílková. Na...

Dopravní společnost Lorenc Logistic rozšiřuje pobočku v Brně

Když se řekne Lorenc…

Lorenc Logistic, s.r.o. je rodinná logistická společnost, jejímž cílem je vždy najít řešení na požadavek zákazníka v...

Najdete na iDNES.cz