Objevujte krásu bez hranic

  7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Vydejte se poznávat krásy dvou regionů a poznejte místa, která jste ještě neviděli. I tak lze charakterizovat projekt, který společně realizují region východní Morava a Trenčín region.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Objevujte krásu bez hranic | foto: Mgr. Eva Fruhwirtová

„Projekt nese název Kulturní a historické dědictví jako základní atribut národního uvědomění. Chápeme ho jako příležitost k tomu, abychom změnili formu prezentace kulturního dědictví a odkazu historie tím, že nebudeme tato místa pouze popisovat, ale budeme jim přiřazovat příběhy. Ostatně obecně lze říci, že v cestovním ruchu je téma příběhu mnohem aktuálnější, než bylo v minulosti,“ říká  Petra Psotková, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. „Jsme si vědomi také skutečnosti, že památka UNESCO se automaticky nestává návštěvnickou hvězdou či ikonou.“ Naopak je podle ní potřebné vnímat, že mnohá místa jsou známá a vyhledávaná, aniž by byla označena nějakým superlativem. „Naší snahou tedy je ukazovat lidem souvislosti, propojenost mezi jednotlivými místy, vyvolávat osobní prožitky, nabízet inspiraci a vzbuzovat touhu poznávat nepoznané. Právě proto jsme vybrali padesátku rozmanitých cílů v rámci regionu východní Moravy a ty propojujeme s lokalitami a místy na Slovensku,“ doplňuje Psotková.. Prostřednictvím celé řady marketingových aktivit nabízejí návštěvníkům těchto regionů tato místa jako „na dlani“.

Vznikla krásná brožura doplněná malovanou mapou, která je zajímavá svým unikátním zpracováním. „Zcela jistě dokáže pozitivně zapůsobit na každého z nás. Což je ostatně také jedním z hlavních cílů projektu, a to: vzbudit zájem o poznání nových míst. Rádi bychom obyvatele a návštěvníky partnerských příhraničních regionů seznámili se zajímavými místy kulturního dědictví a přírodních atraktivit v regionu východní Moravy a regionu Trenčín. Věříme také, že prostřednictvím našich aktivit motivujeme návštěvníky k prohloubení zájmu o společnou historii a tím zároveň podporujeme příjemnou formou sektor cestovního ruchu,“ vysvětluje cíle projektu Petra Psotková.

Projekt se skládá z řady dílčích aktivit: Na základě pasportizace a analýzy vybraných lokalit byly sestaveny tiskoviny, malované mapy i brožurka dobrých praxí vybraných projektů. Marketingové aktivity, kterými je realizace projektu podpořena, zahrnují rozličné formy prezentace: konference, semináře, studijní cesty, výstavy apod.

Projekt realizují dvě partnerské organizace, a sice Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o.p.s., a Trenčín region za finanční pomoci evropských zdrojů Interreg V-A Slovenská republika – Česká republika.  

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Nejpodivnější kryptoměny

Co jsou vlastně ty kryptoměny?

Jaké znáte vedle bitcoinu další kryptoměny? Pojďme se podívat na ty nejpodivnější, které skutečně kolují virtuálním...

Nekvalitní aktovka ničí zdraví vašich dětí

Nekvalitní aktovka ničí zdraví vašich dětí

Děti jsou to nejcennější, co máme. Proto by rodiče každého školáka měli být při výběru školní aktovky nebo batohu...

3 otázky pro Facebook Libru

3 otázky pro Facebook Libru

V červnu letošního roku Facebook oznámil, že zahajuje vývoj své kryptoměny Libra. Podle této sociální sítě je cílem...

Kytice 100 růží: Originální květinový dárek

Kytice 100 růží: Originální květinový dárek

Kytice 100 růží provází výjimečné okamžiky, jakými jsou kulaté narozeniny, výročí, žádosti o ruku nebo vyjádření lásky....

Jednoduchý návod na sušení a lisování květin

Jednoduchý návod na sušení a lisování květin

Je vám líto, že květy z překrásné kytice dříve či později podlehnou zkáze? Co takhle vyzkoušet jednoduché techniky...

Další z rubriky

Jídlo z oblíbené restaurace doma do 30-ti minut? Ano, v Brně frčí Wolt

Jídlo z oblíbené restaurace doma do 30-ti minut? Ano, v Brně frčí Wolt

Oblíbená donášková služba Wolt, která je naprosto unikátní hlavně díky krátké době doručení jídla, od letošního roku...

Vyrazte v létě do Beskyd a objevte ráj odpočinku v Resortu Valachy

Vyrazte v létě do Beskyd a objevte ráj odpočinku v Resortu Valachy

Týden u moře a pak alespoň týden „doma“ na horách: to je trend letních dovolených, který poslední dobou vyznává čím dál...

Sunshine Wellness v Therme Laa. Svítí slunce či prší? Nám je to jedno

Sunshine Wellness v Therme Laa. Svítí slunce či prší? Nám je to jedno!

Letní pohoda v Therme Laa je silně návyková záležitost. Pár kilometrů od českých hranic na vás čeká dokonalý vodní...

Najdete na iDNES.cz