Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na školách v Olomouckém kraji se rozvíjí digitální formy vzdělávání

Komerční sdělení   0:02aktualizováno  0:02
Nezisková organizace BEA Centrum práce a podnikání (BEACPP) úspěšně pokračuje v aktivitách pro rozvoj podnikavosti žáků a konkurenceschopnosti základních i středních škol Olomouckého kraje. Projekt zaměřený na digitalizaci ve vzdělávání mohla uskutečnit s finanční podporou Olomouckého kraje a města Olomouc.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Do projektu IT Talent se v obou letošních etapách zapojilo 12 škol, odborných workshopů se zúčastnilo přes 400 žáků a studentů. | foto: Archiv organizace BEACPP

„Projekt na podporu digitálního vzdělávání vnímáme jako pilotní. Ve spolupráci se školami Olomouckého kraje jsme potřebovali ověřit schopnost a připravenost vlastní realizace různých forem on-line vzdělávání, stejně jako potřebnost a přínosy tohoto moderního pojetí výuky,“ říká Kateřina Kramplová Kasparová, ředitelka BEACPP.

A výsledek? Do projektu IT Talent se v obou letošních etapách zapojilo 12 škol, odborných workshopů se zúčastnilo přes 400 žáků a studentů. Inspirativní setkání s úspěšnými s osobnostmi (ať už osobně či prostřednictvím on-line přenosu) zhlédlo 1 250 žáků z celého kraje.

„Studenti vždy odcházejí nadšeni a natěšení na další setkání. Je to vynikající akce,“ uvedla k přednáškám úspěšných podnikatelů Ing. Nataša Studená ze Střední školy polytechnické Olomouc.

„S každou novou zkušeností se posouváme kupředu a věříme, že společně s partnerskými školami vytváříme v našem regionu základy způsobů výuky, které za pár let budou žáci považovat za naprostou samozřejmost,“ dodává k on-line přenosům Kateřina Kramplová Kasparová.

Fotogalerie

V letošním roce se také poprvé uskutečnily ve spolupráci s multimediálním centrem BEA campus channel odborné praxe se zaměřením na marketing a média (viz reportáž).

„Kurz byl výborný a žáci i já jsme si ho skvěle užili! Všichni jsme se aktivně zapojili do práce, materiály byly srozumitelné a přístup všech, kteří se nám věnovali, byl přátelský a zároveň velmi profesionální,“ popsala své dojmy po absolvování praxe ve studiu Mgr. Ing. Soňa Karhánková ze Střední odborné školy Olomouc.

O projekty společnosti BEACPP je velký zájem a jsou kladně hodnoceny jak ze strany žáků a studentů, tak i pedagogů a vedení škol. Novinkou letošního roku byla také tvorba digitálních vzdělávacích materiálů s ICT zaměřením:

„Studenti měli možnost seznámit se s širokou problematikou tvorby softwaru v praxi. Dověděli se o všech nutných krocích od přípravné fáze zakázky až po organizační a technické zajištění. Obsahová náplň videokurzů pokrývala komplexně celou problematiku. Kurzy byly organizačně dobře zajištěny, nevznikly žádné nepříjemnosti s funkčností jednotlivých videí,“ uvedl RNDr. Karel Pudil z Gymnázia, Olomouc, Čajkovského ve zpětné vazbě na kurz IT Talent.

Výsledky BEACPP v Olomouckém kraji dokazují, že digitalizace ve vzdělávání nemusí být jen o nákupu tabletů a proškolení pedagogů, jako je tomu v mnoha regionech.

„Dnešní mladá generace získává velké množství informací zcela běžně, přirozeně a intuitivně z internetu, aniž by takový proces sami považovali za vzdělávání. Je na nás, myšleno obecně nás všech, jak kvalitní zdroje dětem k jejich rozvoji poskytneme a jak využijeme zájmu dětí učit se tímto moderním způsobem,“ říká Kateřina Kramplová Kasparová a uzavírá:

„Ráda bych poděkovala všem našim partnerům, díky kterým můžeme naše aktivity dělat na tak výjimečné úrovni. Společnostem TESCO SW a Moravské vysoké škole Olomouc za odbornou garanci a skvělé lektory, BEA centru Olomouc a BEA campus channel za špičkové zázemí a technické vybavení, Okresní hospodářské komoře Olomouc za výbornou spolupráci a zprostředkování inspirativních setkání se zástupci firem, a v neposlední řadě za finanční podporu Olomouckému kraji a Statutárnímu městu Olomouc.“


Nejčtenější

Třetina Generace Z nespoří

Třetina Generace Z nespoří

Mladí lidé si v převážné většině představují, že budou v penzi žít z úspor a investic. Zároveň ale třetina Generace Z...

Sledujte Australian Open na TV Tipsport živě a vsaďte si!

Sledujte Australian Open na TV Tipsport živě a vsaďte si!

Je tady první sportovní vrchol roku! V Melbourne probíhá 106. ročník Australian Open, který od začátku až po finále...

Hubnutí: malé změny přináší velké výsledky

Hubnutí: malé změny přináší velké výsledky

Zdravý životní styl patří v posledních letech mezi horká témata. Denně vycházejí články o tom, jaký výživový směr je...

Sedm důvodů, proč je dovolená na lodi zajímavější než v hotelu u moře

7 důvodů, proč je dovolená na lodi zajímavější než v hotelu u moře

Stále ještě váháte, je-li pro vás okružní plavba lodí to pravé? Pokud vyznáváte tradiční plážovou dovolenou na jednom...

Netrapte se zbytečně. Hojení vám výrazně urychlí ActiMaris

Netrapte se zbytečně. Hojení vám výrazně urychlí ActiMaris.

Trápí vás akné, afty, opary, řezné rány, bodnutí hmyzem, popáleniny, bércové vředy nebo puchýře? Vyzkoušejte švýcarský...

Další z rubriky

Co je trendem letošních Vánoc? Věnujte svým blízkým zdravý dárek

Co je trendem letošních Vánoc? Věnujte svým blízkým zdravý dárek

Proteinové nápoje ze sušeného ovoce a zeleniny jsou trendy dárkem pro tento rok. Mladá firma vyváží do 19 zemí světa a...

V degustační soutěži České pivo zvítězil Litovel Moravan

Předseda představenstva Pivovaru Litovel Miroslav Koutek se sládkem Petrem...

Před 35 lety přišel na svět Litovel Moravan, který od té doby dělá radost celému litovelskému pivovaru, a hlavně...

Sládek z pivovaru Holba píše příběh nového piva s režisérem Krobotem

Luděk Reichl, sládek z pivovaru Holba chystá se svým týmem nové pivo z hor.

Jako pokaždé ho vaří srdcem, ale vůbec poprvé začal vařit první várku na svoje narozeniny. Poprvé za 24 let, během...

"Nikdo vás nevytočí jako vlastní dítě," potvrzuje psycholožka
"Nikdo vás nevytočí jako vlastní dítě," potvrzuje psycholožka

Jak na dětskou výchovu, řeší psycholožka v rozhovoru pro eMimino.cz

Najdete na iDNES.cz