Bayer posiluje svou značku

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Dynamické, otevřené, osobní...To jsou aktuální atributy inovovaného loga společnosti Bayer. Jak CEO společnosti Werner Baumann vysvětluje: „Naše značka je naše nejdůležitější rozlišovací vlastností. Lidé z celého světa více než 150 let důvěřují společnosti Bayer.“

Bayer posiluje svou značku | foto: Bayer

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nová značka tak sladí dlouhé dědictví společnosti Bayer s výzvami, kterým čelí velká nadnárodní společnosti v dnešním digitálním světě. Díky zaměření firmy na zdraví a výživu bylo nezbytné promítnout tyto změny i ve značce Bayer.

Změna identity Bayer je zřejmá ve všech oblastech - v online a offline vizuálních i audiovizuálních médiích, v legendárním logu „Bayer Cross“ i v barevném schématu, použitém fotografickém stylu a také v písmu. Barvy a obrázky společnosti Bayer jsou nyní živější, teplejší a dynamické. 

Jeho vnější vzhled je otevřenější a kosmopolitní. „Bayer Cross“ je pečlivě přizpůsoben potřebám dnešního digitálně propojeného světa. Zároveň zůstává nezpochybnitelným výrazem značky Bayer - konec konců, jméno zastupuje odbornost a kvalitu po celém světě již od roku 1863.

h

O společnosti

Bayer je globální společnost s hlavní působností Life Science v oblasti péče o zdraví a v zemědělství. Produkty a služby společnosti jsou vytvářeny tak, aby sloužily lidem a zlepšovaly kvalitu jejich života. Bayer si zároveň klade za cíl tvořit hodnoty prostřednictvím inovací, růstu a rentability. Společnost Bayer se zavázala dodržovat zásady udržitelného rozvoje a její sociální a etické odpovědnosti jako zodpovědného občana. Ve fiskálním roce 2017 společnost zaměstnávala přibližně 99 800 lidí a prodeje dosáhly 35 miliard EUR. Kapitálové výdaje byly ve výši 2,4 miliard EUR. Do výzkumu a vývoje Bayer investoval 4,5 miliardy EUR. Více informací je k dispozici na www.bayer.com.

Nejčtenější

Bývalý profesionální cyklista to roztáčí ve světě elektrokol

Jakub Danačík na horském elektrokole MTF MOUNT 7.0.

Startoval v řadě velkých cyklistických závodů po celém světě, doma se stal v roce 2007 mistrem republiky v silničním...

Mountfield rozjíždí prodej elektrokol

Jízdu po zpevněných cestách si nádherně užijete na trekingovém či krosovém...

Společnost Mountfield zahájila ve čtvrtek 29. listopadu ve všech svých prodejnách v České republice, na Slovensku...

Televizní svět čekají změny. Připravte se včas s O2 TV

Televizní světě čekají změny. Připravte se včas s O2 TV.

Svět technologií se neustále vyvíjí. Už v únoru 2021 totiž svůj oblíbený seriál, film nebo diskuzní pořad nenaladí ti,...

OLED: nejvyšší kvalita televizního zobrazení

OLED – nejvyšší kvalita televizního zobrazení

Ploché televizory, tak jak je známe dnes, vstoupily na trh zhruba v polovině poslední dekády minulého století, kdy...

Češi chtějí místo zlatého prasátka raději vánočního medvěda.

Češi opouštějí od zlatého prasátka, místo něho očekávají vánočního medvěda

Zlaté prasátko je spojeno s půstem a vánoční medvěd z e-shopu GRIZLY.cz přináší tolik dobrůtek, že by to člověk určitě...

Další z rubriky

Firma GTL usiluje o pět hvězdiček v logistice

Firma GTL usiluje o pět hvězdiček v logistice

Firma GTL si dala k 25. narozeninám jako dárek nový cíl a směr, a to poskytovat zákazníkům pětihvězdičkový servis.

Mountfield rozjíždí prodej elektrokol

Jízdu po zpevněných cestách si nádherně užijete na trekingovém či krosovém...

Společnost Mountfield zahájila ve čtvrtek 29. listopadu ve všech svých prodejnách v České republice, na Slovensku...

Značka Q přitahuje klienty

Značka Q přitahuje klienty

Q je rozdíl. Cítit se dobře a vrátit se. Nebo ještě lépe: cítit se dobře, vrátit se a doporučit. To je důležité.

Najdete na iDNES.cz