Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bayer posiluje svou značku

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Dynamické, otevřené, osobní...To jsou aktuální atributy inovovaného loga společnosti Bayer. Jak CEO společnosti Werner Baumann vysvětluje: „Naše značka je naše nejdůležitější rozlišovací vlastností. Lidé z celého světa více než 150 let důvěřují společnosti Bayer.“

Bayer posiluje svou značku | foto: Bayer

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nová značka tak sladí dlouhé dědictví společnosti Bayer s výzvami, kterým čelí velká nadnárodní společnosti v dnešním digitálním světě. Díky zaměření firmy na zdraví a výživu bylo nezbytné promítnout tyto změny i ve značce Bayer.

Změna identity Bayer je zřejmá ve všech oblastech - v online a offline vizuálních i audiovizuálních médiích, v legendárním logu „Bayer Cross“ i v barevném schématu, použitém fotografickém stylu a také v písmu. Barvy a obrázky společnosti Bayer jsou nyní živější, teplejší a dynamické. 

Jeho vnější vzhled je otevřenější a kosmopolitní. „Bayer Cross“ je pečlivě přizpůsoben potřebám dnešního digitálně propojeného světa. Zároveň zůstává nezpochybnitelným výrazem značky Bayer - konec konců, jméno zastupuje odbornost a kvalitu po celém světě již od roku 1863.

h

O společnosti

Bayer je globální společnost s hlavní působností Life Science v oblasti péče o zdraví a v zemědělství. Produkty a služby společnosti jsou vytvářeny tak, aby sloužily lidem a zlepšovaly kvalitu jejich života. Bayer si zároveň klade za cíl tvořit hodnoty prostřednictvím inovací, růstu a rentability. Společnost Bayer se zavázala dodržovat zásady udržitelného rozvoje a její sociální a etické odpovědnosti jako zodpovědného občana. Ve fiskálním roce 2017 společnost zaměstnávala přibližně 99 800 lidí a prodeje dosáhly 35 miliard EUR. Kapitálové výdaje byly ve výši 2,4 miliard EUR. Do výzkumu a vývoje Bayer investoval 4,5 miliardy EUR. Více informací je k dispozici na www.bayer.com.


Nejčtenější

Znepokojivá pravda o sportování v dětském věku

Znepokojivá pravda o sportování v dětském věku

Nastal čas změnit nebezpečnou praxi. Omezme hlavičkování míče u dětí ve fotbale: chraňme vyvíjející se mozek dítěte.

Designové byty na Harfě u metra – výhodná investice na pronájem

Harfa Design Residence - design uvnitř i navenek

Pražská Libeň patří k vyhledávaným pražským rezidenčním lokalitám. Část této oblíbené čtvrti v okolí O2 arény prochází...

Čtyři smrtelné nemoci způsobené sexem

Čtyři smrtelné nemoci způsobené sexem

Když se řekne sexuálně přenosná nemoc, vybaví se nám syfilis, kapavka a AIDS. Jenže vůbec nejrozšířenější sexuálně...

Zdražil vám dodavatel energie nebo změnil obchodní podmínky?

Zdražil vám dodavatel energie nebo změnil obchodní podmínky? Co s tím?

Ceny elektřiny na velkoobchodním trhu stoupají a vypadá to, že na lepší časy se v tomto směru neblýská. Zvýšení cen...

Univerzita VŠFS podporuje sport

Univerzita VŠFS podporuje sport

Nejen předávat vědomosti z ekonomie, ale i podporovat společensky přínosné aktivity, jakou je třeba sport, si klade za...

Další z rubriky

Vyzrajte na dlouhé doby splatnosti vašich odběratelů

Vyzrajte na dlouhé doby splatnosti vašich odběratelů

Znáte to sami. Nejdříve zaplatíte za materiál, vypracujete zakázku, zaplatíte za práci zaměstnanců, nájem a další...

Robot zdokonalí práci vašeho HR týmu

Robot zdokonalí práci vašeho HR týmu

HR-bot je nové řešení pro HR oddělení 21. století. Uvolní HR zaměstnancům ruce, a ti se tak budou moci věnovat...

Vybíráme sekačku, teď jdou pěkně na dračku

Benzinová sekačka MAX 53 VBD patří k absolutní špičce. Má záběr 51 cm,...

Zahrady zažívají v těchto dnech žně. Všechno pěkně kvete, nakonec je květen, a tráva roste tak rychle, že ji musíme...

Najdete na iDNES.cz