Doporučujeme

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita. | foto: ERV Evropská pojišťovna a.s.

Toto je komerční sdělení.
iDNES.cz neovlivňuje obsah komerčních sdělení a není jejich autorem.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita

Cestování Čechů se v posledních letech mění. Požadavek na bezpečnost v zahraničí vyvíjí tlak na cestovní kanceláře i pojišťovny. Cestovní pojištění napříč trhem nabízejí velmi podobné parametry. Nejpodstatnější je tedy kvalita služeb, kterou ale na první pohled nepozná každý.
Reklama

Bezpečnost v zahraničí je hlavním parametrem při výběru dovolené. Kvůli takovým požadavkům Češi stále častěji volí i zcela nové destinace. Na popularitě také získávají exotické země.

Při následném výběru cestovního pojištění lidé hledí zejména na výši limitů. V tu chvíli se ale dopouští nejčastější chyby, jelikož samotná výše limitů není hlavním parametrem pojištění. Důležité je, aby byly limity alespoň ve výši 1,5 milionu korun v rámci cestování po Evropě, respektive 2,5 milionu korun, pokud cestujeme po světě. Takové limity jsou dnes ale zcela běžné. Důležité je tedy sledovat kvalitu asistenčních služeb, které jsou klíčové v případě komplikací.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Většina pojišťoven využívá služeb smluvních asistenčních společností. ERV Evropská má vlastní asistenční středisko, které provozuje a řídí asistenční služby přímo ze sídla pojišťovny v Praze. O klienty se stará více než stočlenný tým, který poskytne pomoc non-stop, v osmi jazycích. K zajištění té nejvyšší kvality dále provozuje celosvětovou sít Euro-Center, díky kterým poskytuje nepřetržitý servis po celém světě.

Pokud potřebuje klient ERV Evropské okamžitou pomoc, má k dispozici několik týmů specialistů. Celý proces začíná u speciálně vyškolených asistenčních koordinátorů, kteří mají na starost celkový průběh případu. Vážnější případy řeší supervizoři ve spolupráci s lékaři, zdravotními sestrami a transportním týmem.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Jak postupovat případě potíží na dovolené?

V případě potíží na dovolené je důležité kontaktovat asistenční službu obratem, ihned po vzniku komplikací. Specialisté z asistenčního centra si uvědomují, že v nouzové situaci je nutné jednat okamžitě, a proto asistenční centrum nepoužívá hlasové automaty. Klient je okamžitě spojen se zkušeným operátorem, který zajistí ten nejvhodnější postup řešení celé situace.

Zástupci pojišťovny pravidelně navštěvují a kontrolují zdravotnická zařízení v nejnavštěvovanějších turistických destinacích. Díky tomu mají stále aktuální přehled o místní situaci a mohou skrze asistenční službu zajistit tu nejkvalitnější lékařskou péči.

Asistence pomáhá i v situaci, kdy se vyskytne například jazyková bariéra. V takové chvíli zajistí překladatele. Během léčení v zahraničí sleduje český asistenční lékař aktuální zdravotní stav pacienta a v případě potřeby poskytne pojišťovna i platební garanci. Klient tak sám nemusí na místě nic platit.

Kvalitní asistenční služba se o vás navíc stará i po návratu domů, kdy poskytne rady, jak postupovat při řešení likvidace škody.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Asistence musí být vždy po ruce

Pro maximální bezpečnost a možnost okamžitého kontaktování asistenční služby, spustila ERV Evropská mobilní aplikaci „Moje Evropská“, díky které se s asistenčním centrem spojíte stisknutím jediného tlačítka. Aplikace je volně dostupná pro mobilní platformy Android i iOS a její součástí jsou mimo důležité kontakty také kompletní informace o pojistce, kartička pojištění či trezor osobních a cestovních dokumentů.

Sdílet článek Facebook Twitter Google Plus