Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Cestování Čechů se v posledních letech mění. Požadavek na bezpečnost v zahraničí vyvíjí tlak na cestovní kanceláře i pojišťovny. Cestovní pojištění napříč trhem nabízejí velmi podobné parametry. Nejpodstatnější je tedy kvalita služeb, kterou ale na první pohled nepozná každý.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita. | foto: ERV Evropská pojišťovna a.s.

Bezpečnost v zahraničí je hlavním parametrem při výběru dovolené. Kvůli takovým požadavkům Češi stále častěji volí i zcela nové destinace. Na popularitě také získávají exotické země.

Při následném výběru cestovního pojištění lidé hledí zejména na výši limitů. V tu chvíli se ale dopouští nejčastější chyby, jelikož samotná výše limitů není hlavním parametrem pojištění. Důležité je, aby byly limity alespoň ve výši 1,5 milionu korun v rámci cestování po Evropě, respektive 2,5 milionu korun, pokud cestujeme po světě. Takové limity jsou dnes ale zcela běžné. Důležité je tedy sledovat kvalitu asistenčních služeb, které jsou klíčové v případě komplikací.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Většina pojišťoven využívá služeb smluvních asistenčních společností. ERV Evropská má vlastní asistenční středisko, které provozuje a řídí asistenční služby přímo ze sídla pojišťovny v Praze. O klienty se stará více než stočlenný tým, který poskytne pomoc non-stop, v osmi jazycích. K zajištění té nejvyšší kvality dále provozuje celosvětovou sít Euro-Center, díky kterým poskytuje nepřetržitý servis po celém světě.

Pokud potřebuje klient ERV Evropské okamžitou pomoc, má k dispozici několik týmů specialistů. Celý proces začíná u speciálně vyškolených asistenčních koordinátorů, kteří mají na starost celkový průběh případu. Vážnější případy řeší supervizoři ve spolupráci s lékaři, zdravotními sestrami a transportním týmem.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Jak postupovat případě potíží na dovolené?

V případě potíží na dovolené je důležité kontaktovat asistenční službu obratem, ihned po vzniku komplikací. Specialisté z asistenčního centra si uvědomují, že v nouzové situaci je nutné jednat okamžitě, a proto asistenční centrum nepoužívá hlasové automaty. Klient je okamžitě spojen se zkušeným operátorem, který zajistí ten nejvhodnější postup řešení celé situace.

Zástupci pojišťovny pravidelně navštěvují a kontrolují zdravotnická zařízení v nejnavštěvovanějších turistických destinacích. Díky tomu mají stále aktuální přehled o místní situaci a mohou skrze asistenční službu zajistit tu nejkvalitnější lékařskou péči.

Asistence pomáhá i v situaci, kdy se vyskytne například jazyková bariéra. V takové chvíli zajistí překladatele. Během léčení v zahraničí sleduje český asistenční lékař aktuální zdravotní stav pacienta a v případě potřeby poskytne pojišťovna i platební garanci. Klient tak sám nemusí na místě nic platit.

Kvalitní asistenční služba se o vás navíc stará i po návratu domů, kdy poskytne rady, jak postupovat při řešení likvidace škody.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Asistence musí být vždy po ruce

Pro maximální bezpečnost a možnost okamžitého kontaktování asistenční služby, spustila ERV Evropská mobilní aplikaci „Moje Evropská“, díky které se s asistenčním centrem spojíte stisknutím jediného tlačítka. Aplikace je volně dostupná pro mobilní platformy Android i iOS a její součástí jsou mimo důležité kontakty také kompletní informace o pojistce, kartička pojištění či trezor osobních a cestovních dokumentů.

Nejčtenější

Samsung, nebo iPhone, to je oč tu běží

Black friday

Sparta, nebo Slavia? Blondýnky, nebo brunetky? Kančí se šípkovou, nebo se zelím? Svět je plný dilemat, což platí...

Největší sportovní prodejna v Praze 5

Největší sportovní prodejna v Praze 5

Chystáte se pořídit si nové vybavení na lyže pro letošní zimu? Nebo hledáte to nejlepší kolo právě pro vás? Pak se...

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

Při příležitosti festivalu Whisky Life Prague navštívil Prahu John Quinn, Global Brand Ambassador irské whiskey...

Nová mobilní aplikace LungScreen upozorní včas na riziko rakoviny plic

Nová mobilní aplikace LungScreen upozorní včas na riziko rakoviny plic

Za podpory České chirurgické společnosti a České pneumologické a ftizeologické společnosti byla spuštěna mobilní...

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Sedíte právě nad výpočty a cenami svého budoucího domu či přestavby? Myslete na to, aby se úspora v materiálu...

Další z rubriky

OKIN BPS pokračuje v expanzi, otevřel pobočku v USA

OKIN BPS pokračuje v expanzi, otevřel pobočku v USA

Ve společnosti OKIN BPS dochází k pomyslnému uzavření kruhu kapitálových investic. Letos v říjnu společnost otevřela...

Mějte reklamace svých zákazníků pod kontrolou

Mějte reklamace svých zákazníků pod kontrolou

Zákony na dodržování práv spotřebitelů při reklamacích nahlíží přísně. Jak reklamace svých zákazníků spravujete vy?

Firma GTL usiluje o pět hvězdiček v logistice

Firma GTL usiluje o pět hvězdiček v logistice

Firma GTL si dala k 25. narozeninám jako dárek nový cíl a směr, a to poskytovat zákazníkům pětihvězdičkový servis.

Najdete na iDNES.cz