Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Cestování Čechů se v posledních letech mění. Požadavek na bezpečnost v zahraničí vyvíjí tlak na cestovní kanceláře i pojišťovny. Cestovní pojištění napříč trhem nabízejí velmi podobné parametry. Nejpodstatnější je tedy kvalita služeb, kterou ale na první pohled nepozná každý.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita. | foto: ERV Evropská pojišťovna a.s.

Bezpečnost v zahraničí je hlavním parametrem při výběru dovolené. Kvůli takovým požadavkům Češi stále častěji volí i zcela nové destinace. Na popularitě také získávají exotické země.

Při následném výběru cestovního pojištění lidé hledí zejména na výši limitů. V tu chvíli se ale dopouští nejčastější chyby, jelikož samotná výše limitů není hlavním parametrem pojištění. Důležité je, aby byly limity alespoň ve výši 1,5 milionu korun v rámci cestování po Evropě, respektive 2,5 milionu korun, pokud cestujeme po světě. Takové limity jsou dnes ale zcela běžné. Důležité je tedy sledovat kvalitu asistenčních služeb, které jsou klíčové v případě komplikací.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Většina pojišťoven využívá služeb smluvních asistenčních společností. ERV Evropská má vlastní asistenční středisko, které provozuje a řídí asistenční služby přímo ze sídla pojišťovny v Praze. O klienty se stará více než stočlenný tým, který poskytne pomoc non-stop, v osmi jazycích. K zajištění té nejvyšší kvality dále provozuje celosvětovou sít Euro-Center, díky kterým poskytuje nepřetržitý servis po celém světě.

Pokud potřebuje klient ERV Evropské okamžitou pomoc, má k dispozici několik týmů specialistů. Celý proces začíná u speciálně vyškolených asistenčních koordinátorů, kteří mají na starost celkový průběh případu. Vážnější případy řeší supervizoři ve spolupráci s lékaři, zdravotními sestrami a transportním týmem.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Jak postupovat případě potíží na dovolené?

V případě potíží na dovolené je důležité kontaktovat asistenční službu obratem, ihned po vzniku komplikací. Specialisté z asistenčního centra si uvědomují, že v nouzové situaci je nutné jednat okamžitě, a proto asistenční centrum nepoužívá hlasové automaty. Klient je okamžitě spojen se zkušeným operátorem, který zajistí ten nejvhodnější postup řešení celé situace.

Zástupci pojišťovny pravidelně navštěvují a kontrolují zdravotnická zařízení v nejnavštěvovanějších turistických destinacích. Díky tomu mají stále aktuální přehled o místní situaci a mohou skrze asistenční službu zajistit tu nejkvalitnější lékařskou péči.

Asistence pomáhá i v situaci, kdy se vyskytne například jazyková bariéra. V takové chvíli zajistí překladatele. Během léčení v zahraničí sleduje český asistenční lékař aktuální zdravotní stav pacienta a v případě potřeby poskytne pojišťovna i platební garanci. Klient tak sám nemusí na místě nic platit.

Kvalitní asistenční služba se o vás navíc stará i po návratu domů, kdy poskytne rady, jak postupovat při řešení likvidace škody.

Asistenční služby jsou nezbytností. Hlavní roli hraje jejich kvalita.

Asistence musí být vždy po ruce

Pro maximální bezpečnost a možnost okamžitého kontaktování asistenční služby, spustila ERV Evropská mobilní aplikaci „Moje Evropská“, díky které se s asistenčním centrem spojíte stisknutím jediného tlačítka. Aplikace je volně dostupná pro mobilní platformy Android i iOS a její součástí jsou mimo důležité kontakty také kompletní informace o pojistce, kartička pojištění či trezor osobních a cestovních dokumentů.

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Cizí jazyk je v dnešní době samozřejmost.
Cizí jazyk je v dnešní době samozřejmost

S desítkami poboček po celém světě, půlmiliardovým obratem a letitou tradicí se jazyková agentura Skřivánek řadí mezi přední agentury nejen u nás, ale i ve...  celý článek

Nová energetika je zelená a chytrá.
Nová energetika je zelená a chytrá

ČEZ ESCO nabízí řešení na míru Současné trendy v energetice přinášejí celou řadu změn. Svět začíná patřit chytrým městům, chytrým domácnostem a chytrým...  celý článek

Vedoucí výroby Radek Pasz (na snímu vlevo) a Jan Sliž operátor ohraňovacího...
Ohraňovací lis na míru potřebám není ani pro osvědčené dodavatele standardní zakázkou

Koupí stroje od FORMETALU nic nekončí, naopak začíná. Spolupráce mezi společnostmi FORMETAL a BERNDORF CZ se začala psát v roce 2012.   celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.