Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Amway - padesát let příležitostí

Komerční sdělení   11:00aktualizováno  11:00
Americká společnost Amway již padesát let pomáhá lidem na celém světě dosahovat vyšší kvality jejich života a vyšších příjmů. Dnes je Amway jednou z největších společností přímého prodeje na světě.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Amway - Padesát let příležitostí | foto: ahr

Historii společnosti Amway odstartovali v roce 1959 ve Spojených státech dva přátelé Jay Van Andel a Rich DeVos s jediným výrobkem. Univerzální čisticí prostředek L.O.C. je dodnes jedním z nejprodávanějších výrobků Amway na světě.

Portfolio výrobků Amway nyní obsahuje stovky nejrůznějších produktů z oblasti kosmetiky, doplňků stravy, péče o tělo a vlasy, péče o domácnost a prádlo, kuchyňských potřeb a dalšího doplňkového sortimentu, který si společnost sama navrhuje, vyvíjí, vyrábí a prodává.

K tomu má rozsáhlé výzkumné, technické a výrobní zázemí a prostředky. Na celém světě jsou známy výrobky značek NUTRILITE, ARTISTRY, LOC, SA8, DISH DROPS , Glister a další.

Dekorativní kosmetika Artistry

V současné době Amway působí ve více než 80 zemích světa a spolupracuje s více než 3 miliony nezávislých distributorů, jejichž obrat přesahuje 6 miliard USD ročně. Na českém trhu zahájila Amway svoji činnost v březnu 1994 a dnes spolupracuje s 28 tisíci nezávislých distributorů, kteří v loňském roce vytvořili celkový obrat 436 milionů korun.

Úspěch firmy nestojí pouze na kvalitě výrobků denní potřeby a unikátním prodejním a marketingovém plánu, ale také na celkové firemní kultuře a filozofii.

Amway se celosvětově angažuje v řadě významných společenských a charitativních aktivit pro děti pod souhrnným názvem One by one. Společně s firmou se do ní zapojují i distributoři a zaměstnanci. Jejich pomoc spočívá ve finančních příspěvcích, dárcovství a dobrovolné práci. V Evropě Amway dlouhodobě spolupracuje s dětským výborem pro UNICEF.

Pobočky Amway a její distributoři v jednotlivých zemích pak uskutečňují vlastní charitativní projekty, nejlépe vyhovující dané společnosti. Souhrnně dosahuje tato pomoc desítek milionů USD ročně a statisíce dobrovolných hodin práce.

V rámci České republiky se Amway do podobných projektů zapojuje také. Prostřednictvím nadačního fondu Kolečko podporuje dětskou traumatologickou kliniku Thomayerovy nemocnice v Praze. Samotní distributoři pak pomáhají dětským zařízením především v místech jejich obchodní činnosti.

Amway je aktivním členem různých nevládních sdružení, asociací a hospodářských komor v zemích, kde působí. Zejména jsou to asociace přímého prodeje, kde v mnoha z nich pracovníci Amway zastávají místa ve volených vedoucích funkcích.

To platí též o Světové federaci přímého prodeje WFDSA a o Evropské federaci přímého prodeje FEDSA. Cílem těchto institucí je podporovat sektor přímého prodeje, dbát na dodržování pravidel přímého prodeje a jeho etiku, spolupracovat se zákonodárci, regulátory, sdělovacími prostředky a spotřebitelskými organizacemi.

Více na www.amway.cz nebo www.amway.com.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Do GDPR zbývá 7 měsíců, české firmy stále nejsou připravené.
Do GDPR zbývá 7 měsíců, české firmy stále nejsou připravené

GDPR, General Data Protection Regulation nebo česky Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, vejde v platnost už v květnu následujícího roku. Přesto spousta...  celý článek

Ze země do vzduchu aneb cesta RC modelů.
Ze země do vzduchu aneb cesta RC modelů

RC modely čili modely na ovládání jsou oblíbené mezi dětmi i dospělými už pěknou řádku let. Dříve malí kluci běhali po pokoji s ovladačem, dnes už mohou hračky...  celý článek

Místo, kde historie ožívá: K prohlídce Prahy patří i návštěva legendárního...
Co zajímavého vidět v Praze? Navštivte legendární Hotel Paříž

Podzimní měsíce jsou pro procházky Prahou jako stvořené. Slunce má ještě sílu, vše je zahaleno v teplých barvách podzimu a lístky stromů se ladně snáší k zemi...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.