ALUKOV určuje trendy v České republice i zahraničí

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
České výrobky platí ve světě za kvalitní. Svůj podíl na tom má i společnost ALUKOV. Její aktuální novinkou, kterou firma představila českému trhu, je ultranízké zastřešení bazénů TERRA PRIME s dálkovým ovládáním. Společnost ALUKOV ho připravila a vyrobila ve svém novém Výzkumném a vývojovém centru.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

ALUKOV určuje trendy v České republice i zahraničí | foto: ALUKOV

Společnost ALUKOV vyváží své produkty do více než 40 zemí, proto musí splňovat přísná technická i bezpečnostní kritéria všech cílových destinací. Například ve Francii jsou normy pro bezpečná zastřešení velmi přísná, certifikací úřadů neprojde každý. ALUKOV má certifikována všechna zastřešení. Nedělají rozdíl, zákazník dostane stejně kvalitní zastřešení v zahraničí nebo na tuzemském trhu. Proto lze zastřešení TERRA PRIME ovládat maximálně na dálku pěti metrů. Ve Francii totiž platí norma, že na posuvné věci se při jejich ovládání musí vidět, aby se zabránilo možnému ublížení na zdraví.

„Snažíme se udávat ve vývoji zastřešení směr i tempo. Zavádíme do výrobků technologické prvky, které posouvají jejich odolnost i životnost. Důležitým prvkem je také design a uživatelské pohodlí. Proto spolupracujeme s designéry a zastřešení před uvedením na trh pečlivě testujeme. Používáme nanotechnologie a zastřešení elektrifikujeme. Tím se lišíme od jiných výrobců,“ uvedl Mgr. Zdeněk Kohák, MBA, marketingový ředitel firmy ALUKOV. 

Proto také zastřešení tradiční české firmy ALUKOV získávají na mezinárodních výstavách mnohá ocenění. Tím nejčerstvějším je cena GRAND PRIX pro ultranízké, elektricky posuvné zastřešení TERRA PRIME.

Společnost ALUKOV rozšířila své výrobní závody také v Maďarsku

V loňském roce společnost ALUKOV HUNGARIA zdvojnásobila své výrobní haly i kapacity ve svém závodu v maďarském Batonyterenye nedaleko Budapešti. Roční produkce zde dosahuje až 500 bazénových zastřešení na míru včetně montáže u zákazníka. Generální ředitel společnosti Jan Zitko prozradil specifika zdejšího trhu: „Maďarský trh má samozřejmě svá specifika. V mnoha směrech je rozvinutý, má hluboké historické kořeny a lidé jsou zde podnikaví i citliví na design.“

„Na druhou stranu se teprve vytváří ekonomicky silnější střední třída. Společnost ALUKOV HUNGARIA se tak stává průkopníkem, který edukuje své současné i budoucí maďarské zákazníky,“ dodává Zdeněk Kohák. Mimo Maďarsko má společnost ALUKOV vybudovanou síť partnerů. K dnešnímu dni je jich 42 po celém světě.

ALUKOV staví na kvalitě

České výrobky mají dobré jméno. Platí za kvalitní. „Možná máme více než ostatní národnosti obavy, aby nás někdo nepomluvil nebo abychom nedělali ve světě ostudu. Je to o sebevědomí. My věříme v naši práci, víme, jaké úsilí jsme vložili do vývoje a máme srovnání se světem. Takže expanze našich výrobků do zahraničí byla logickým krokem,“ uvádí Zdeněk Kohák.

Společnost ALUKOV byla také spoluzakladatelem asociace výrobců bazénových zastřešení pod názvem IPC team. „Je to platforma k získávání a výměně zkušeností z jednotlivých trhů, sjednocuje více než 40 partnerů ze všech koutů světa. Požadavky a nároky na zastřešení jsou různé, musíme brát v úvahu všechny. Také finanční politika musí být jasná a pro zákazníky čitelná. Neobelháváme zákazníky neuvěřitelnými slevami. Nabízíme všude ve světě férovou cenu za skvělý výrobek a služby. Není pro nás problém obsloužit zákazníka kdekoli ve světě, a to včetně servisu,“ prozradil Zdeněk Kohák.

Majitel společnosti ALUKOV a současně generální ředitel, pan Jan Zitko, často navštěvuje zahraniční partnery, ale věnuje se i každodennímu chodu své mateřské firmy v Česku. „Je potřeba se starat také o lidi, které zaměstnáváme, je jich okolo 300 a stále nabíráme další. V lidech spatřuji potenciál, který dělá naši společnost tak úspěšnou,“ dodává Jan Zitko.

Více informací najdete na www.alukov.cz.

Nejčtenější

Mountfield překvapuje: ve velkém se pustil do vánočních dekorací

Vánoční dekorace Mountfield.

Mountfield letos pojímá Vánoce ve velkém stylu. Připravil pro zákazníky ohromný výběr vánočních dekorací. Od LED...

Kupka, Toyen, Štyrský. Aukce roku umění v Mánesu

Toyen-Čedičové skály

V pražské výstavní síni Mánes se dne 28. října 2018 od 14 hodin uskuteční prestižní aukce uměleckých děl, kterou pořádá...

Na televizorech QLED se nevypaluje obraz, potvrdily zahraniční testy

Na televizorech QLED se nevypaluje obraz, potvrdily zahraniční testy

Společnost RTINGS připravila už tři testy týkající se vypalování a retence obrazu.* Z výsledků jasně vyplynulo, že u...

Myslete na budoucnost, nikdy není brzy začít spořit na důchod

Myslete na budoucnost – nikdy není brzy začít spořit na důchod

Dnes už víme, že do důchodu odejdeme nejpozději v 65 letech. Nikdo nám ale nezaručí, že to bude platit i za pár let....

Jak s dětmi mluvit o penězích? Těmto frázím se raději vyhněte

Jak s dětmi mluvit o penězích? Těmto frázím se raději vyhněte.

Peníze jsou každodenní součástí našeho života. Děti se s nimi od nízkého věku setkávají například při nakupování nebo v...

Další z rubriky

Nákup toneru online je dnes hračkou

Nákup toneru online je dnes hračkou

Když dojde toner v tiskárně, je třeba neváhat a pořídit nový. Není nic horšího, než chvíle kdy potřebujete tisknout,...

Státní dluhopisy vs. korporátní dluhopisy. Co je výhodnější?

Efektivní investice najdete v dluhopisech

Dluhopisy. Dozajista jste se již s tímto pojmem setkali. Jedná se o efektivní možnost investování vašich úspor s...

Eshopista opouští příběhy a nově nabídne konfrontaci

Eshopista opouští příběhy a nově nabídne konfrontaci

Úspěšná diskuzní platforma Eshopista mění svůj formát. Od podnikatelských příběhů se posouvá ke konkrétním, aktuálním...

Najdete na iDNES.cz