ALPINE PRO: značka, která pronikla až na stupně olympijských vítězů

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Když Václav Hrbek a Vladislav Fedoš zakládali v roce 1998 novou značku sportovního oblečení, netušili, že jejich ALPINE PRO bude jednou oblékat i Český olympijský tým. Úspěch firmy ale nebyl v prvních letech ani zdaleka jistý.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

ALPINE PRO: značka, která pronikla až na stupně olympijských vítězů | foto: ČS, a.s.

Na začátku stála řada pokusů a omylů, když se snažili vybudovat sortiment, který bude pro zákazníky atraktivní v průběhu celého roku a přinese dostatečný zisk. Výhradně na lyžařské oblečení se spoléhat nemohli. Určité mezery v podnikatelském plánu ale tehdy dokázali více než dobře nahradit skvělým instinktem pro to, co se bude líbit, a výbornými organizačními schopnostmi. 

„Najali jsme zkušené vedoucí obchodů, kteří věděli, co se prodává. Pokud jsme to v kolekci neměli, tak jsme to navrhli a nechali vyrobit,“ popisuje někdejší začátky současný generální ředitel ALPINE PRO Václav Hrbek. A dodává: „Ze začátku byli mnozí z našich spolupracovníků zároveň našimi přáteli, i když se obvykle tvrdí, že mezi kamarády by člověk zaměstnance hledat neměl.“ 

Výraznou pomoc představovala také zpětná vazba od zákazníků: „Když máte vlastní obchody, víte, co na produkty říkají, a vidíte denní prodeje.“

ALPINE PRO: značka, která pronikla až na stupně olympijských vítězů

ALPINE PRO ve světě

V současné době je možné zakoupit sportovní oblečení a obuv ALPINE PRO ve více než dvou desítkách zemí, a to nejen evropských. Značka většinou spolupracuje se zahraničními distributory, ale na Slovensku, v Polsku a Číně má vlastní pobočky. V Číně – a také v Bangladéši – navíc vyrábí nemalou část své produkce. 

Za vyrobené zboží ale musí platit až půl roku předtím, než ho obdrží, a následně se vyrovnávat s mnohdy předlouhou dobou splatnosti při prodeji velkoobchodním partnerům. Využívá proto akreditiv a provozní financování od České spořitelny: „Díky tomu můžeme na trhu za daných podmínek fungovat a naše podnikání není ohroženo,“ vysvětluje ředitel ALPINE PRO.

Jakým způsobem značka spolupracuje na svých kolekcích s nejlepšími českými sportovci a vědci? Přečtěte si víc zde.

Nejčtenější

Mountfield překvapuje: ve velkém se pustil do vánočních dekorací

Vánoční dekorace Mountfield.

Mountfield letos pojímá Vánoce ve velkém stylu. Připravil pro zákazníky ohromný výběr vánočních dekorací. Od LED...

Líbí se vám minimalistické betonové stěrky? Splňte si svůj sen

Betonepox

S přicházejícím podzimem, kdy trávíme všichni mnohem více času uvnitř domova, vám přinášíme inspiraci pro zvelebení...

Na televizorech QLED se nevypaluje obraz, potvrdily zahraniční testy

Na televizorech QLED se nevypaluje obraz, potvrdily zahraniční testy

Společnost RTINGS připravila už tři testy týkající se vypalování a retence obrazu.* Z výsledků jasně vyplynulo, že u...

Raketově rychle. Tak funguje půjčka od lidí

Raketově rychle. Tak funguje půjčka od lidí

O tom, že je půjčka od lidí levnější, už všichni vědí. Že mají peníze do pěti minut na účtu, si teprve lidé zvykají....

Myslete na budoucnost, nikdy není brzy začít spořit na důchod

Myslete na budoucnost – nikdy není brzy začít spořit na důchod

Dnes už víme, že do důchodu odejdeme nejpozději v 65 letech. Nikdo nám ale nezaručí, že to bude platit i za pár let....

Další z rubriky

Eshopista opouští příběhy a nově nabídne konfrontaci

Eshopista opouští příběhy a nově nabídne konfrontaci

Úspěšná diskuzní platforma Eshopista mění svůj formát. Od podnikatelských příběhů se posouvá ke konkrétním, aktuálním...

Efektivní investice najdete v dluhopisech

Efektivní investice najdete v dluhopisech

Investovat své těžce vydělané peníze efektivně a bezpečně není v dnešní době vůbec jednoduché. Možností je nespočet a...

Jak se dostat na střední školu v USA?

Jak se dostat na střední školu v USA?

Studium na americké střední škole je nesporně snem mnoha teenagerů. A protože sny se mají plnit, je nejvyšší čas se na...

Najdete na iDNES.cz