Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

ALPINE PRO: značka, která pronikla až na stupně olympijských vítězů

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Když Václav Hrbek a Vladislav Fedoš zakládali v roce 1998 novou značku sportovního oblečení, netušili, že jejich ALPINE PRO bude jednou oblékat i Český olympijský tým. Úspěch firmy ale nebyl v prvních letech ani zdaleka jistý.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

ALPINE PRO: značka, která pronikla až na stupně olympijských vítězů | foto: ČS, a.s.

Na začátku stála řada pokusů a omylů, když se snažili vybudovat sortiment, který bude pro zákazníky atraktivní v průběhu celého roku a přinese dostatečný zisk. Výhradně na lyžařské oblečení se spoléhat nemohli. Určité mezery v podnikatelském plánu ale tehdy dokázali více než dobře nahradit skvělým instinktem pro to, co se bude líbit, a výbornými organizačními schopnostmi. 

„Najali jsme zkušené vedoucí obchodů, kteří věděli, co se prodává. Pokud jsme to v kolekci neměli, tak jsme to navrhli a nechali vyrobit,“ popisuje někdejší začátky současný generální ředitel ALPINE PRO Václav Hrbek. A dodává: „Ze začátku byli mnozí z našich spolupracovníků zároveň našimi přáteli, i když se obvykle tvrdí, že mezi kamarády by člověk zaměstnance hledat neměl.“ 

Výraznou pomoc představovala také zpětná vazba od zákazníků: „Když máte vlastní obchody, víte, co na produkty říkají, a vidíte denní prodeje.“

ALPINE PRO: značka, která pronikla až na stupně olympijských vítězů

ALPINE PRO ve světě

V současné době je možné zakoupit sportovní oblečení a obuv ALPINE PRO ve více než dvou desítkách zemí, a to nejen evropských. Značka většinou spolupracuje se zahraničními distributory, ale na Slovensku, v Polsku a Číně má vlastní pobočky. V Číně – a také v Bangladéši – navíc vyrábí nemalou část své produkce. 

Za vyrobené zboží ale musí platit až půl roku předtím, než ho obdrží, a následně se vyrovnávat s mnohdy předlouhou dobou splatnosti při prodeji velkoobchodním partnerům. Využívá proto akreditiv a provozní financování od České spořitelny: „Díky tomu můžeme na trhu za daných podmínek fungovat a naše podnikání není ohroženo,“ vysvětluje ředitel ALPINE PRO.

Jakým způsobem značka spolupracuje na svých kolekcích s nejlepšími českými sportovci a vědci? Přečtěte si víc zde.

Nejčtenější

Pět žhavých trendů automobilismu

Pět žhavých trendů automobilismu

Když se řekne „auto budoucnosti“, co vás napadne? Nejspíše elektromobilní samořídící Tesla, která vám cestou přečte...

Výběr školního batohu není věda, ale jen když víte, na co se zaměřit

Výběr školního batohu není věda - ale jen, když víte, na co se zaměřit

Prázdniny pomalu končí a blíží se další školní rok. Rodiče nejen prvňáčků by měli dobře rozmyslet, jaký batoh či...

Dřevními peletami se dá vytápět pohodlně i levně

Dřevními peletami se dá vytápět pohodlně i levně

Topení dřevním peletami v naší zemi už dávno není exotická záležitost. Několik desítek tisíc domů v ČR je tímto...

Péče o bazén ve velkém horku. Pouze chemie nestačí

Péče o bazén ve velkém horku: Pouze chemie nestačí

Teploty venku v podstatě každým dnem atakují třicítku, a tak se frekvence koupání ve vlastním bazénu rapidně zvýšila....

Přicházejí dny dopravy zdarma. Víme, kdy to vypukne

Přicházejí dny dopravy zdarma. Víme, kdy to vypukne

Nakupujte výhodně bez poštovného. Online porovnávač Herueka se rozhodl podpořit online nákupy i během aktuální sezóny a...

Další z rubriky

Češi cestují stále více, rádi sáhnou po celoročním cestovním pojištění

Češi cestují do ciziny jako nikdy dříve

Češi mají obrovskou chuť ve volném čase cestovat. 64 % Čechů vyráží na pobytové zájezdy a mnoho jich jezdí i na vlastní...

Moderní firmy umožňují práci odkudkoliv

Moderní firmy umožňují práci odkudkoliv

Přibývá firem, které nemají žádné své sídlo. Nenutí své zaměstnance chodit každý den do kanceláře a sedět tam osm hodin...

Soutěžte s Patrií a užijte si zápas fotbalového Juventusu nebo Borrusie

Soutěžte s Patrií a užijte si zápas fotbalového Juventusu nebo Borrusie!

Akcie fotbalových klubů Juventus Turín nebo Borussia Dortmund můžete spolu s dalšími atraktivními zahraničními akciemi...

Najdete na iDNES.cz