ALPINE PRO: značka, která pronikla až na stupně olympijských vítězů

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Když Václav Hrbek a Vladislav Fedoš zakládali v roce 1998 novou značku sportovního oblečení, netušili, že jejich ALPINE PRO bude jednou oblékat i Český olympijský tým. Úspěch firmy ale nebyl v prvních letech ani zdaleka jistý.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

ALPINE PRO: značka, která pronikla až na stupně olympijských vítězů | foto: ČS, a.s.

Na začátku stála řada pokusů a omylů, když se snažili vybudovat sortiment, který bude pro zákazníky atraktivní v průběhu celého roku a přinese dostatečný zisk. Výhradně na lyžařské oblečení se spoléhat nemohli. Určité mezery v podnikatelském plánu ale tehdy dokázali více než dobře nahradit skvělým instinktem pro to, co se bude líbit, a výbornými organizačními schopnostmi. 

„Najali jsme zkušené vedoucí obchodů, kteří věděli, co se prodává. Pokud jsme to v kolekci neměli, tak jsme to navrhli a nechali vyrobit,“ popisuje někdejší začátky současný generální ředitel ALPINE PRO Václav Hrbek. A dodává: „Ze začátku byli mnozí z našich spolupracovníků zároveň našimi přáteli, i když se obvykle tvrdí, že mezi kamarády by člověk zaměstnance hledat neměl.“ 

Výraznou pomoc představovala také zpětná vazba od zákazníků: „Když máte vlastní obchody, víte, co na produkty říkají, a vidíte denní prodeje.“

ALPINE PRO: značka, která pronikla až na stupně olympijských vítězů

ALPINE PRO ve světě

V současné době je možné zakoupit sportovní oblečení a obuv ALPINE PRO ve více než dvou desítkách zemí, a to nejen evropských. Značka většinou spolupracuje se zahraničními distributory, ale na Slovensku, v Polsku a Číně má vlastní pobočky. V Číně – a také v Bangladéši – navíc vyrábí nemalou část své produkce. 

Za vyrobené zboží ale musí platit až půl roku předtím, než ho obdrží, a následně se vyrovnávat s mnohdy předlouhou dobou splatnosti při prodeji velkoobchodním partnerům. Využívá proto akreditiv a provozní financování od České spořitelny: „Díky tomu můžeme na trhu za daných podmínek fungovat a naše podnikání není ohroženo,“ vysvětluje ředitel ALPINE PRO.

Jakým způsobem značka spolupracuje na svých kolekcích s nejlepšími českými sportovci a vědci? Přečtěte si víc zde.

Nejčtenější

Co muže více potěší nežli lahev nejoceňovanější whisky na světě?

Co muže více potěší nežli lahev nejoceňovanější whisky na světě?

Nejedna žena před Vánocemi přemýšlí, čím by potěšila svůj mužský protějšek. Přeci jenom – rozzářené mužské oči u...

Češi na internetu riskují a ztrácejí kontrolu nad svými online daty

Češi na internetu riskují a ztrácejí kontrolu nad svými online daty

Češi si na internetu se svými údaji počínají neopatrně, zjistili odborníci z Kaspersky Lab. Navíc skoro třetina rodičů...

Tato zima bude bez propadlých kanálů a výmolů

Tato zima bude bez propadlých kanálů a výmolů

Firma POKLOPSYSTEM s.r.o. přináší dobrou zprávu pro řidiče. V letošní zimě nemusí nikde být výmoly a propadlé nebo...

Jak na nejlepší řízky

Jak na nejlepší řízky

Štědrý den je den, kdy vrcholí všechny přípravy vánočních svátků. Dárky jsou koupené, zabalené, výzdoba je hotová,...

Skutečně dokonalé domácí kino už není utopie

Skutečně dokonalé domácí kino už není utopie

Sledování televize je pro většinu Čechů jedním z hlavních způsobů relaxace, a o Vánocích to platí dvojnásob. Jak...

Další z rubriky

Hodinářství Koscom rozšiřuje své portfolio rostoucí legendou

Hodinářství Koscom rozšiřuje své portfolio rostoucí legendou

Cesta k vrcholu a kýženému respektu není jednoduchá. Značce Carl F. Bucherer, která je nově dostupná v hodinářství...

Díky zrušení poplatků za roaming jsou cesty do EU přívětivější

Díky zrušení poplatků za roaming jsou cesty do EU přívětivější

Evropané, kteří cestují do zemí EU, za roamingové hovory, SMS a datové služby platí stejné ceny jako doma, a tak...

Jak na nejlepší řízky

Jak na nejlepší řízky

Štědrý den je den, kdy vrcholí všechny přípravy vánočních svátků. Dárky jsou koupené, zabalené, výzdoba je hotová,...

Najdete na iDNES.cz