Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Alitalia, nová edice programu MilleMiglia

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Současné vydání MilleMiglia, započaté 1. ledna 2013 končící 31. prosince 2017, bude nahrazeno novou edicí dostupnou od 1. ledna 2018. Alitalia podpoří členy MilleMiglia prodloužením období, kdy je možno míle využít o 2 měsíce, tj. od 31. ledna do 31. března 2018.

Létejte s Alitalia z Letiště Václava Havla Praha | foto: Alitalia

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Bonusové letenky zakoupené za míle budou mít platnost až do 31. března 2019 a je možno vybírat z více než tisíce destinací. Inovací je služba Cash & Miles, která umožňuje slevy z celkové hodnoty letenky včetně letů provozovaných partnery Alitalia. 

Míle mohou být využity k získání bonusových letenek na Alitalia letech, dále upgradu, rezervace prémiových sedadel, k navýšení zavazadlového limitu, přístupu do salonků Casa Alitalia nebo dalších služeb, které činí cestu pohodlnější.

Létejte s Alitalia z Letiště Václava Havla Praha

S více než pěti miliony členy, 30 tisíci novými zákazníky každý měsíc, s 26ti partnerskými leteckými společnostmi, 70ti obchodními partnery a šesti sty letištními salonky je program MilleMiglia nejúspěšnější věrnostní program v Itálii od roku 1992.

Program je vhodný pro všechny cestující, od častých flyers k příležitostným cestujícím se speciálním zaměřením na rodiny a programy věnované mladým, jako jsou MilleMiglia Young (14-25 let) a dětem MilleMiglia Kids (2-14 let).

www.alitalia.com/en_en/millemiglia.html

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Špičková díla vystavuje Galerie KODL

Emil Filla - Zátiší k zamyšlení, vyvolávací cena 2 300 000 Kč

Nenechte si ujít květnovou výstavu 250 jedinečných uměleckých děl, která se uskuteční od 30. dubna do 26. května v...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Klíšťata už dávno nejsou jen v lese, žijí také v parcích a zahradách

Klíšťata už dávno nejsou jen v lese, žijí také v parcích a zahradách

„Počet zasažených lokalit se zvyšuje, klíšťata jsou i v městských parcích, v lesích, na loukách, ale i na horách, tam,...

Další z rubriky

Pneumatiky TOMKET byly úspěšně hodnoceny v nezávislém testu

Pneumatiky TOMKET byly úspěšně hodnoceny v  nezávislém testu.

Venkovní teploty nezadržitelně míří vzhůru, a tak nastává každoroční výměna pneumatik. Část motoristů řešící nákup nové...

Česko má zázemí i vizi, říká manažer agentury ESA

Frank Salzgeber, šéf programu technologických transferů Evropské kosmické...

České republice se vyplatilo, že pojímá vyvíjení a využívání kosmických technologií byznysově, nikoli čistě vědecky

Z e-shopu mizí tuny ořechů i ovoce. Značka GRIZLY táhne tisíce zákazníků

Olomoucká firma GRIZLY.cz vsadila před čtyřmi lety na zdravý životní styl.

Internetový nákup zákazníky v Česku baví. Je totiž pohodlný a šetří čas. Boom nakupování po síti zažívá nyní i...

Najdete na iDNES.cz