Skvělá chuť. Méně cukru

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Víme, že nadbytek cukru nikomu neprospívá. Také víme, že lidé chtějí mít možnost výběru.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

SKVĚLÁ CHUŤ. MÉNĚ CUKRU | foto: Coca-Cola

Naším dlouhodobým posláním je Osvěžovat svět a přinášet změnu – Refresh the World and Make a Difference. Náš úspěch, jakožto předního výrobce nápojů, tak závisí především na pochopení toho, co lidé chtějí.

O co naši zákazníci usilují dnes, je jasné. Přejí si nápoje s nižším obsahem cukru a lepšími výživovými hodnotami. Zároveň však všichni chceme, aby nám nápoje chutnaly.

Je všeobecně známo, že nadbytek cukru lidem neprospívá. To je hlavní důvod, proč jako Coca-Cola v Evropě plně podporujeme vizi EU o rozšíření nabídky zdravějších možností výživy. Vedle toho sami v rámci evropských zemí aktivně přijímáme smysluplná opatření založená na dosavadních zkušenostech, jež se osvědčily v praxi, a to včetně změn složení a kontroly velikosti porcí výrobků. *

Plně stojíme za doporučeními předních odborníků na lidské zdraví, podle kterých by lidé měli získávat z cukru nanejvýš 10 % jejich celkového denního kalorického příjmu.

SKVĚLÁ CHUŤ. MÉNĚ CUKRU


Méně cukru, více možností
V rámci Evropy nadále upřednostňujeme snižování obsahu cukru v našich nápojích a investujeme do inovace sladidel. Díky tomu pomáháme zákazníkům snížit příjem cukru, a přitom si užívat skvělou chuť našich nápojů.

Snižujeme obsah cukru v našich recepturách, zavádíme nové nápoje s nízkým obsahem cukru nebo bez cukru a nabízíme i malá balení pro kontrolu velikosti porcí. K výběru nápojů s nízkým obsahem cukru či zcela bez cukru se snažíme naše zákazníky motivovat také prostřednictvím naší marketingové komunikace.

V současné době tvoří 42 %** celkového objemu naší nabídky v Evropě nízkokalorické nebo nekalorické nápoje. Naším cílem je do roku 2025 dosáhnout 50% podílu. I v České republice neustále obohacujeme nabídku nízkokalorických a nekalorických nápojů, jako jsou například vody Natura, Kinley Tonic Zero či ledové čaje FuzeTea bez cukru. Více na: Výživa a zdraví (coca-cola.cz)

*Agentura McKinsey Global Institute (MGI) vydala v roce 2014 zprávu nazvanou „Překonávání obezity: Vstupní ekonomická analýza“, která mapuje řešení, jež má lidská společnost k dispozici, aby změnila své kolektivní chování a snížila obezitu. MGI vyhodnotila potenciální dopad a nákladovou efektivitu 74 možných zásahů a potvrdila, že dvěma nejúčinnějšími nástroji jsou kontrola porcí a změna složení.

**Založeno na globálních údajích o prodeji za fiskální rok 2021. Nezahrnuje Multon, Global Ventures. Společně s našimi kolegy z UNESDA Soft Drinks Europe jsme dosáhli celkového snížení průměrného přidaného cukru od roku 2000 o 28,6 %.

  • Nejčtenější

Atypická řešení vyžadují masivní zdivo s velkou únosností

25. března 2024

Komerční sdělení Přijít včas a být otevřený. Dvě pravidla, která lze vztáhnout na mnoho životních situací. Pokud od...

Osamělost je skutečné postižení. Autisté volají o pomoc

25. března 2024

Komerční sdělení Třináctiletá Nikolka vyžaduje péči čtyřiadvacet hodin denně. Špatně spí, vadí jí změny. Je autistka...

V nejlepším kamenném obchodě v Česku se snoubí příroda s tradicí

28. března 2024

Komerční sdělení Kvalita služeb spojených s nákupem v kamenných prodejnách si v Česku drží vysokou úroveň....

Trh s drony jde nahoru, ve vývoji vede Asie, říká expert

22. března 2024

Komerční sdělení Dálkově ovládané létající stroje předpověděl již v roce 1898 vynálezce Nikola Tesla. Jejich boom...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Téma vždy určuje pacient, říká kaplan Orlickoústecké nemocnice

22. března 2024

Komerční sdělení Být nablízku. To je hlavní motto služby nemocničního kaplana. Jeho pomoc je určená všem –...

Zelená voda v bazénu? Poradíme vám, jak na průzračně čistou vodu

29. března 2024

Komerční sdělení Zelená voda v bazénu není jen estetický problém, ale může představovat i zdravotní riziko. Řasy a...

Tipy z internetu

29. března 2024

Komerční sdělení Nevíte, co dělat v nadcházejícím týdnu? My vám rádi poradíme! Tento článek přináší tipy na tento...

V nejlepším kamenném obchodě v Česku se snoubí příroda s tradicí

28. března 2024

Komerční sdělení Kvalita služeb spojených s nákupem v kamenných prodejnách si v Česku drží vysokou úroveň....

Cestování již nebude jako dřív, proč a kam vyrazit?

28. března 2024

Komerční sdělení Proč už nebudeme cestovat jako dříve? Kdo a co za to může? Plus 10 skvělých tipů na nej dovolenou.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...