Byty
Byty - forma vlastnictví
Dům
Pozemky
Komerční nemovitosti
Lokalita
Kraje
» Hlavní město Praha
» Středočeský kraj
» Jihočeský kraj
» Jihomoravský kraj
» Karlovarský kraj
» Kraj Vysočina
» Královéhradecký kraj
» Liberecký kraj
» Moravskoslezský kraj
» Olomoucký kraj
» Pardubický kraj
» Plzeňský kraj
» Ústecký kraj
» Zlínský kraj
» Evropa
» Severní Amerika
» Afrika
Cenové rozpětí v Kč  
(?)
Plocha v m² Plocha parcely v m² (?)
Stav nemovitosti
Konstrukce budovy
Podle počtu podlaží budovy
Počet podlaží budovy
Poschodí bytu
Počet místností
Zařízenost nemovitosti
Vybavení
Způsob vytápění objektu
Aktuálnost
+ další volby
Zavřít box Vymazat formulář
Cenové rozpětí v Kč Plocha v m²
Lokalita
>> Hlavní město Praha
>> Středočeský kraj
>> Jihočeský kraj
>> Jihomoravský kraj
>> Karlovarský kraj
>> Kraj Vysočina
>> Královéhradecký kraj
>> Liberecký kraj
>> Moravskoslezský kraj
>> Olomoucký kraj
>> Pardubický kraj
>> Plzeňský kraj
>> Ústecký kraj
>> Zlínský kraj
Zavřít box Vymazat formulář
Lokalita
Název nebo adresa RK
Zavřít box Vymazat formulář

4 kroky k úspěšné návaznosti

Komerční sdělení   7:30aktualizováno  7:30 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Může snad být něco náročnějšího než koupit menší byt? Ano může! Koupit větší a ten menší zároveň prodat. Otázkou totiž může být, kde vzít peníze, když mám na menší byt hypotéku a na větší hotovost taky nemám. Znáte tento příběh? Ocitli jste se v palbě otázek podobného typu?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

4 kroky k úspěšné návaznosti| foto: Century 21 - Bonus Brno

I my máme ve svém okolí spoustu klientů, kteří se námi takovou situaci řeší několikrát. Je to logické. Nejdříve si najdeme životního partnera, koupíme si startovní bydlení, pořídíme si děti a ouvej. Vše nám začíná být malé a těsné.

Víme, že je těžké se nejen odhodlat k prvním krokům, ale vůbec zjistit, co všechno musíme udělat proto, abychom mohli prodat a následně koupit, anebo koupit a teprve potom prodat? Proto jsme pro Vás sepsali pár zajímavých bodů.

Zde máte body k nastudování:

  1. Je Vaše představa reálná? – nejprve si musíte zjistit, zda jsou Vaše přání, sny a potřeby uskutečnitelné. K tomuto závěru dospějete analýzou finanční transakce. Neděste se! Jednoduše jde o to, za kolik prodáte svoji stávající nemovitost a za kolik koupíte tu novou. Ve výpočtu prodejní ceny Vaši nemovitosti porovnávejte aktuální nemovitosti v nabídce podobné té Vaši a skutečně prodané nemovitosti. Pozor! Do finální kalkulace nezapomeňte zahrnout i poplatky např. daň z nabytí nemovitosti či popřípadě provizi realitní kanceláře.

  2. Když to nejde bez hypotéky… Máte-li na své původní nemovitosti hypotéku nebo chcete hypotékou financovat novou nemovitost, určitě budete řešit otázky – Lze hypotéku přenést na novou nemovitost? Lze hypotéku převést na nového majitele a vzít si novou? Na jakou výši hypotéky při nákupu nové nemovitosti dosáhnu? Bez odpovědí na tyto otázky se nepouštějte do řešení Vaši nové bytové situace. Zjištění Vašich finančních možností Vám ušetří spoustu času stráveného prohlídkami nemovitostí, které nejsou dosažitelné. Určitě si nechejte udělat nabídky od více bank, a pak porovnávejte.

  3. Čas nad zlato – nejen při prodeji nemovitosti, ale obzvlášť při řešení návaznosti si musíte spočítat, jak dlouho bude celý proces „nákup – prodej“ trvat. Pokud se nad tím nezamyslíte, můžete se potýkat například s tím, že začnete panikařit, protože se na Vaši nabídku prodeje bytu nikdo neozval. Pak se snadno necháte zatlačit do kouta od zájemce, který Vám bude nabízet menší kupní cenu, než jste potřebovali. Dále nemusíte stihnout zaplatit v dojednaném termínu kupní cenu na novou nemovitost, protože Vám kupní cena z Vašeho původního bytu ještě nedorazila na účet. Každý krok v tomto celém procesu může být časově náročný. Než prodáte nemovitost, než si vyhledáte novou, než se vše administrativně vyřeší na Katastrálním úřadě, než dojde k předání nemovitosti, atd.

  4. Právní okénko – Nejprve začněte prodávat a až teprve kupovat. Nepodepisujte rezervační smlouvu na novou nemovitost, když jste ještě ani neudělali nic pro prodej svého původního bytu. Pozor! Nezavazujte se k něčemu, co prostě nemůžete splnit. Vše si ale můžete dát do smlouvy (data, rezervační poplatky – v jakém případě je možné jej vrátit, smluvní pokuty, atd.). Raději si zaplaťte právníka, který Vám smlouvy vyhotoví „na míru“. Nestahujte si je na internetu!

Vidíte sami, že se jedná o celkem složité kroky. Nezapomeňte, na nic nejste sami! Se vším Vám pomůžeme.

Century 21 - Bonus Brno

Témata: ks-nalevo