Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Značka SCHNEIDER představuje výrobky s tradicí

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Výrobcem produktů značky SCHNEIDER, jednoho z lídrů na českém trhu s uzeninami, je společnost Masokombinát Plzeň s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jiří Mlích - generální ředitel | foto: Tímea Buknicz

Výrobní závod sídlí v západočeské metropoli, zaměstnává více než pět set lidí a aktuálně má v portfoliu nepřeberné množství produktů - šunky, párky, trvanlivé salámy, uzená masa a oblíbené sezonní speciality, jako jsou zabijačka či gril. Průměrně zde vyexpedují přes 2 000 tun masných výrobků měsíčně.

Značka SCHNEIDER, výrobky s tradicí

Značka SCHNEIDER, výrobky s tradicí

Historie výrobce masných produktů značky SCHNEIDER se píše už od roku 1898. Po malém rodinném krámku už samozřejmě není po téměř sto dvaceti letech ani památky. Ale jméno rodinné firmy je vepsáno ve štítu jednoho z největších producentů české současnosti. Na plzeňských Borských Polích postupně vyrostly tři tovární haly, které využívající nejmodernější technologie s důrazem na kvalitu a inovace. I v letošním roce společnost aktualizovala prestižní mezinárodní certifikaci British Retail corporation (BRC), která také potvrzuje zvýšení a zpřísnění hygienických norem.

„Mým cílem je podílet se na dalším rozvoji a růstu společnosti Masokombinát Plzeň, a to především prostřednictvím vývoje nových produktů a investováním do naší značky SCHNEIDER. Za použití základních marketingových nástrojů chci dále posílit výborný zvuk značky SCHNEIDER jako představitele nejvyšší kvality na českém trhu s masnými výrobky a rozšiřovat povědomí o značce i mezi spotřebiteli v zahraničí. Samozřejmostí je posilování ekonomické stability společnosti, chceme být důvěryhodným obchodním partnerem, který hraje vždy fair play,“ uvedl své priority Ing. Jiří Mlích, generální ředitel společnosti Masokombinát Plzeň.

Široká škála produktů společnosti je ověnčena řadou ocenění Zlatý klas, Český výrobek či Klasa (například v roce 2013 získala společnost ocenění Zlatý klas za produkt Vepřová šunka Fitness 100 g).

Značka SCHNEIDER prošla v letošním roce rovněž výraznou vizuální modernizací. Aktuálně představuje nový design svých produktů a také vlastní marketingový projekt Jak na velké věci. „Velmi pečlivě monitorujeme spotřebitelské trendy, a co nejrychleji na ně reagujeme. I to je vedle koncentrace na kvalitu základem našeho úspěchu,“ dodává Ing. Jiří Mlích.

Jak na velké věci

Moderní svět hýří celou řadou zaručených receptů na zdravý způsob života, včetně doplňků stravy a jídelníčků. Často se navzájem potírají, co se jeden rok „nesmí“ jíst, je v tom dalším doporučováno. Zabijačky, maso, sádlo - to všechno patří do tradiční české kuchyně. A v oněch doporučeních módních guru správné výživy je většinou označováno za nezdravé. Neprávem. Jako se nyní vracíme k poctivému máslu namísto chemických náhražek, tak je třeba se vrátit ke kvalitním masným výrobkům. Jako všude ale i tady platí starodávná moudrost našich předků: „Jez všechno, na co máš chuť, ale s mírou a nezapomeň se přitom hýbat!“

Značka SCHNEIDER chce přetrvávající trochu negativní pohled na maso a uzeniny změnit. Spojila se s uznávanými šéfkuchaři napříč republikou, kteří pracují s produkty SCHNEIDER. Na základě této mimořádné spolupráce vznikly webové stránky JakNaVelkéVěci.cz plné inspirace a nových receptů pro různé příležitosti, od oslav přes zabijačku či grilování až po vánoční a velikonoční hostiny.

„Uzeniny nebo třeba klasické zabijačkové výrobky se v Česku dostaly tak trochu do role utiskované Popelky,“ říká Kateřina Abtová, šéfkuchařka líšnické restaurace SlowPec, a dodává: „O to větší mám radost, když nám hosté s velkým údivem chválí jídlo, které by si podle vlastních slov sami doma nikdy neuvařili – ne kvůli náročnosti přípravy, ale právě pro nedůvěru k surovině. Veliký úspěch takhle slavíme třeba se zadělávanými hovězími dršťkami s restovaným šunkovým kolenem. Spojení se značkou SCHNEIDER mě baví, jejich produkty ráda v kuchyni používám!“

V moderních halách vznikají výrobky firmy SCHNEIDER.

V moderních halách vznikají výrobky firmy SCHNEIDER.

Unikátní recepty pro obohacení rodinného vaření připravili kromě Kateřiny Abtové také Titus Eliáš z pražských restaurací Na Kopci a Na Konci, David Vavroch z plzeňské restaurace Budino, Tomáš Reisinger ze semické restaurace Na Jitrách, František Kucián a Stanislav Krčmář z kroměřížské restaurace La Fresca, Petr Hajný z Restaurace Krajinská 27 a Minipivovar v Českých Budějovicích, Norbert Hojda z liberecké Hospody Domov a Petr Lattisch z restaurace Villa Dvorana v Karlových Varech.

Kontakt:

V každém z receptů na webu JakNaVelkéVěci.cz je vždy jednou z ingrediencí výrobek značky SCHNEIDER, pokaždé v zajímavé a často netradiční kombinaci. Tipy a rady jsou zaměřeny na vaření obecně. Stránky webu se plní v týdenním intervalu. Samozřejmě ani seznam spolupracovníků není ukončen, už vbrzku přibudou další vynikající šéfkuchaři z Česka. Web je vytvořen s důrazem na potřeby uživatele: je jednoduchý, velmi přehledný se snadnou orientací. Recepty jsou roztříděny podle různých kritérií: inspirace pro muže, pro ženy, pro děti, dle použité suroviny, dle sezóny nebo příležitosti. Každý recept, tip a radu lze snadno sdílet, přeposlat, vytisknout nebo uložit. Pro milovníky sociálních sítí je pak odrazem webu facebooková stránka jaknavelkeveci.

SCHNEIDER, s námi dokážete velké věci!

Autor:

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.