Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Získejte si zákazníky originálním videem a neotřelou grafikou

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Také přemýšlíte, co ještě můžete udělat pro to, abyste oslovili nové zákazníky? Zkuste to třeba s novou firemní grafikou, oslovte je video-vizitkami či reklamními spoty, které pro vás natočí Media Consult.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Získejte si zákazníky originálním videem a neotřelou grafikou | foto: Media Consult s.r.o.

Oblečte svou firmu do grafiky, která jí padne

Vkusná, moderní a celistvá grafika je důležitá pro vznikající i zaběhlou společnost. Funguje-li dobře, je tváří firmy jak na internetu, tak na papíře, dokáže zaujmout zákazníka i prodávat. Ten správný vzhled pro vaše propagační materiály i webové stránky vám pomohou najít grafici společnosti Media Consult. Mají vždy dost nápadů, které oživí vaši firemní grafiku, vymyslí, zrealizují a zajistí veškeré grafické práce od loga až po billboard. 

"Naším základem je individuální přístup ke klientům, vždy se snažíme najít řešení, které bude přesně vyhovovat jejich požadavkům i možnostem. Sázíme na kvalitu a serióznost,“ uvádí jednatel firmy Michal Smola.

Získejte si zákazníky originálním videem a neotřelou grafikou

Představte se v originálních video-spotech

Kdo hledá nové cesty propagace, může popustit uzdu fantazii a vdýchnout svým produktům život v originálních reklamních spotech. "Celých 14 let, které působíme na mediálním trhu, se reklama neustále mění a vyvíjí. Nyní je nejvíc v kurzu její multimediální forma, která zákazníkovi přiblíží produkt obrazem i zvukem a nejlépe i s lidmi, kteří jej vytváří. Populární jsou proto také firemní video-vizitky,“ pokračuje Smola. 

Media Consult se však nespecializuje jen na výrobu spotů, ale také záznam společenských akcí. Profesionální kameraman zachytí všechny důležité i vtipné okamžiky firemního večírku či oslavy, následně se vše sestříhá, doplní grafikou, hudbou či titulky a připraví například na DVD. Kompletní nabídku služeb si prohlédněte na www.media-consult.cz

Získejte si zákazníky originálním videem a neotřelou grafikou

Videoprojekce a ozvučení v jakémkoli prostoru

Pořádáte konferenci či firemní večírek a potřebujete audiovizuální techniku, kterou ale nevlastníte, nebo ta vaše není pro daný typ prostoru dostatečně výkonná? I zde pomůže Media Consult, který vám vše potřebné zapůjčí – získáte tak pro svou událost kvalitní dataprojektory a projekční plátna nejrůznějších velikostí, v běžném formátu i širokoúhlé. V menších prostorech pak využijete plazmové a LCD displeje. 

"Technické vybavení vždy plánujeme přesně podle dané velikosti i členitosti prostoru, disponujeme řadou nejrůznějšího zařízení pro využití v menších uzavřených prostorech až po velká venkovní prostranství. Samozřejmě dodáme i technickou obsluhu a potřebné ozvučení,“ vysvětluje Smola. 

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.