Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Ženy versus muži. Kdo vyhrává souboj v „selfie“?

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Chytrý telefon se stal neodmyslitelnou součástí našeho života a životního stylu. Když zrovna nevoláme kamarádkám, prohlížíme novinky na Facebooku, sledujeme videa anebo hledáme v mapách. A fotíme! K focení přitom používá svůj chytrý telefon až 94 % dotázaných Evropanů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ženy versus muži. Kdo vyhrává souboj v „selfie“? | foto: Huawei

Specifickým fenoménem současné doby jsou tzv. selfies. Oxfordský slovník toto slovo dokonce označil za slovo roku už v 2013 a od té doby ještě nabralo na významu. Definuje ho jako „fotografii sebe sama, která je typicky pořízená chytrým telefonem nebo webkamerou“. Není divu - v době sociálních sítí se na nás fotografie s našpulenými rty valí ze všech stran, tím spíš v době letních radovánek. Ale kdo jich fotí víc? Jsou to muži nebo ženy?

V průzkumu chování uživatelů chytrých telefonů, který provedl výrobce telefonů Huawei, odpovídali muži i ženy z dvanácti zemí Evropy včetně Česka. Zkoumalo se hlavně chování uživatelů v letních měsících, to jak využívají které funkce telefonu, ale také míra, s jakou uživatelé používají různé doplňky, jako je například selfie tyč. A některá čísla dokážou překvapit. Tak například 77 % všech tázaných mužů přiznává, že fotí selfie, zatímco u žen odpovědělo na stejnou otázku kladně jen 69 %. A jen jeden člověk z pěti někdy vyzkoušel „selfie tyč“.

Huawei na průzkum navazuje svou letní kampaní „Dodej létu šťávu“. V rámci ní uživatelům k nákupu chytrého telefonu z řady P10 (Huawei P10 lite, Huawei P10 a Huawei P10 Plus) nabízí příslušenství na cesty. K Huawei P10 lite získáte powerbanku, k Huawei P10 kromě powerbanky také autonabíječku. Když se rozhodnete pro nejvyšší model Huawei P10 Plus, získáte dárky v hodnotě až 3 199 Kč. Šťávu vašemu létu dodá kromě zmiňované powerbanky a nabíječky také praktický tripod, který kombinuje funkce stativu a selfie tyče. Nabídka přitom platí v období od 31. 7. do 17. 9., případně do vyprodání zásob. Současně s nabídkou probíhá ještě letní soutěž pod hashtagem #dodejletustavu, ve které může každý vyhrát jeden z telefonů Huawei P10 lite, nebo rovnou Jeep Wrangler na víkend.

Fotogalerie

A co dalšího průzkum ukázal? Tak například, že většina Evropanů preferuje dovolenou u moře. Jediné dva národy, kde se pro moře vyslovila méně než polovina dotázaných, byli Češi a Maďaři. Nebo že až tři ze čtyř lidí používají telefon jako navigaci. S tím se pojí i to, že valná většina dotázaných označila za jeden z hlavních problémů s telefony výdrž baterie.

Jestliže tedy patříte do této skupiny, zapojte se i vy do letní akce Huawei a odneste si vedle nového stylového telefonu i autonabíječku nebo powerbanku. Zvlášť v létě je maximálně oceníte!

Více informáci najdete na stránce www.dodejletustavu.cz.

Nejčtenější

Holčička, nebo chlapeček? Stačí si vybrat! Známe recept...
Holčička, nebo chlapeček? Stačí si vybrat! Známe recept...

Plánujete pořízení miminka? Přejete si mít chlapečka, který bude pokračovatelem rodu, nebo vám tento historicky dochovány model nic neříká a toužíte po...  celý článek

Elektromobil – auto budoucnosti?
Elektromobil – auto budoucnosti?

Počet elektromobilů na českých silnicích každoročně roste, za posledních 5 let více než patnáctinásobně. Jejich prodej navíc Česká republika, ale zdaleka nejen...  celý článek

Vinylová podlaha Thermofix – Teak stříbrný
Podlaha v dětském pokoji musí být teplá a měkká

Hledáte nejlepší podlahu do dětského pokoje pro svou ratolest a nevíte, jaký z materiálů podlahovin zvolit? Chcete, aby vaše dítě nenachladlo od studené země a...  celý článek

Další z rubriky

Vše pod jednou střechou v libereckém CENTRU BABYLON.
Vše pod jednou střechou v libereckém CENTRU BABYLON

Zábavní komplex v severních Čechách zve na letní dovolenou, kterou si užije každý napříč generacemi. Ocitnete se v továrně na zábavu s AQUAPARKEM, LUNAPARKEM,...  celý článek

CENTRUM BABYLON láká na nezapomenutelné vodní radovánky.
CENTRUM BABYLON láká na nezapomenutelné vodní radovánky

Prožijte léto přesně podle svých představ! Zábavu pro celou rodinu nabízí v Liberci CENTRUM BABYLON s množstvím atrakcí a animačních programů na celé letní...  celý článek

Proč nekupovat levné povlečení.
Proč nekupovat levné povlečení

Jak se říká: „Nejsme tak bohatí, abychom si mohli dovolit kupovat levné věci.“ Přesně to platí i při výběru ložního povlečení. Zdánlivě nízká počáteční...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Pleťové masky v podobě smajlíků: roztomilé, nebo děsivé?
Pleťové masky v podobě smajlíků: roztomilé, nebo děsivé?

Že už jste toho v kosmetickém průmyslu viděli hodně? Novinkou jsou nyní plátýnkové masky s potiskem facebookových smajlí... celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.