Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Že není nejlevnější vždy to nejvýhodnější, víme už dávno

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Mnozí z nás se za poslední roky již přesvědčili na vlastní kůži, že nejlevnější produkty a služby nabízené na našem trhu nemusejí vždy být skutečně nejvýhodnější.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Že není nejlevnější, vždy to nejvýhodnější víme už dávno. | foto: PŘEROST A ŠVORC AUTO

Řada žen si dnes již nekoupí nejlevnější kosmetický přípravek nebo nejlevnější olivový olej nebo nejlevnější víno – kdy jste si ho naposledy koupili k večeři, aby jste si pochutnali?

Automobily jednotlivých výrobců jsou čím dál tím složitější, proto většina oprav je diagnostikována počítačem. "Univerzální" servis nutně nemusí být vybaven servisní technikou pro opravu všech značek, jinými slovy se zlomeninou jdete k chirurgovi a ne k praktickému lékaři bez ohledu na to, kolik vám je let. To co se týká naší osobní schránky si možná v poslední době začínáme více ochraňovat, tak proč to neděláme i s naším automobilem?

Že není nejlevnější, vždy to nejvýhodnější víme už dávno.

To je asi otázka pro psychologa…Každopádně vozy starší 5 až 6 let utíkají z péče originálního servisu s vidinou, že majitelé nebo provozovatelé ušetří. Ano, některé neautorizované servisy mají skutečně nižší hodinovou sazbu, ale není výjimkou, že místo jedné hodiny práce, která je výrobcem vozu normovaná pro danou opravu (a tedy závazná pro autorizovaný servis), vám v neznačkovém naúčtují třeba 3 hodiny. Vůbec nezpochybňuji, že na opravě fakturovaný čas mechanik v nezávislém servisu opravdu strávil. Proč?

Ne všechny servisy jsou vybavené odpovídající diagnostikou a potřebnými montážními přípravky, včetně pracovních postupů, které opravu automechanikovi velmi usnadní a urychlí. Navíc dnes je často oprava záležitostí spíše pro IT manažery než klasické automechaniky. Neznalost systému, nemožnost podívat se na "nápovědu jak postupovat“, opravu zpomalují a logicky klesá její efektivita.

Připočteme-li cenový rozdíl neoriginálních a originálních dílů, které jsou určeny pro starší vozidla, většinou dojdeme k velmi podobné ceně. S tím, že v originálním servisu máte jistotu poskytnutých záruk a dalších služeb, které většina autorizovaných servisů ŠKODA poskytuje. Stálí zákazníci bývají často zařazeni do věrnostních programů a jsou jim poskytovány výrazné slevy na hodinovou sazbu.

Nedávno jsem na jednom vozidle, které jsem dojížděla v koloně, zaznamenala samolepku: Proč mi to děláš? Byla to "reklama“ na výše zmiňovaný "neznačkový“ olivový olej. Myšlenka se mi moc zalíbila, proto se ptám i já, jako fanda aut: Proč to děláme těm našim autům, na které se dennodenně spoléháme? Proč jim nedopřejeme odpovídající péči? Jen malý návod pro ty, kteří se nad tímto tématem alespoň krátce zamyslí:

Zkuste se podívat na www.prerost-svorc.cz na zvýhodněnou servisní nabídku pro vozy starší 6 let, možná budete mile překvapeni.

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.