Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Zapojte se do boje za lepší toalety pro školáky

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Průzkum, který proběhl mezi řediteli základních škol a školními psychology, ukázal, že stav hygieny na českých školách a školkách, se oproti dřívějšku sice mírně zlepšil, ale stále není zdaleka vyhráno.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Vezměte úroveň školních toalet do svých rukou | foto: Unilever

Mnozí školáci a předškoláci totiž denně musí bojovat nejen s nedostatečným množstvím hygienických potřeb na toaletách, ale i s absencí soukromí. Na zlepšení tohoto stavu ale bohužel většině škol schází finanční prostředky.

Tato situace není lhostejná značce Domestos, která v letošním roce přichází již se třetím ročníkem soutěže Domestos pro školy. Ta se v předchozích letech setkala s velkým nadšením jak ze strany škol, tak i z řad rodičů a dětí. Ve druhém ročníku soutěže se na webových stránkách projektu zaregistrovalo téměř 50 000 rodičů. V rámci projektu plnily školy a školky různé kreativní a nenáročné aktivity na zlepšení prostředí školních toalet a umýváren. Děti se se všemi úkoly popraly s velkým nadšením a nové „zlepšováky“ si oblíbily tak moc, že se jich nechtěly vzdát ani po skončení soutěže. Celkem se zúčastnilo 237 mateřských škol a 187 základních škol.

Projekt probíhal od září do listopadu 2015 a prostředí školních toalet se tak podařilo zlepšit pro 12 461 dětí! Čtyři školy vyhrály finanční odměnu na základě počtu bodů a čtyři školy na základě přepočtu bodů na počet studentů. Každá z vítězných škol a školek pak obdržela také šek na výběr zboží od partnerů projektu Rako a Ravak. Sto dalších bylo odměněno produkty Domestos na údržbu školních toalet.

A jak to bude letos?

Společnost Unilever se rozhodla nabídnout školám i rodičům pomocnou ruku a pokračuje již třetí rok v úspěšném projektu „Domestos pro školy“. Školy a školky se do třetího ročníku projektu Domestos pro školy mohou registrovat již od 1. června 2016 a dále kdykoliv v průběhu trvání soutěže. Cílem projektu je zlepšení hygienických podmínek ve školách a školkách, a to i díky maličkostem, které nejsou podmíněné financemi.

Kromě zvelebení školního prostředí je pak motivací i peněžitá výhra pro školy (dvě ZŠ vyhrají 100 000 Kč, dvě ZŠ vyhrají 80 000 Kč, čtyři ZŠ vyhrají 60 000 Kč) a školky (dvě MŠ vyhrají 80 000 Kč, dvě MŠ vyhrají 60 000 Kč, čtyři MŠ vyhrají 50 000 Kč), která je určena primárně na rekonstrukci toalet. První čtyři školy a čtyři školky získají také cenu ve zboží od partnerů projektu – Rako (keramické obklady) a Ravak (sanitární vybavení). Dalších 100 škol a školek obdrží šek na produkty Domestos.

Školu lze registrovat na webu www.domestosproskoly.cz, kde budou od 1. 10. 2016 do 31. 12. 2016 postupně zveřejňovány soutěžní aktivity. Těch bude celkem pět a jejich úkolem je především vylepšit prostředí toalet. Pomoci však mohou i rodiče, a to jak hlasováním pro fotky vybrané školy, tak i nákupem výrobků značky Domestos, za které mohou darovat škole body potřebné pro úspěch v soutěži.

Nejčtenější

Pat a Mat mají v pražském muzeu vlastní studio.
Pat a Mat mají v pražském muzeu vlastní studio

Novou interaktivní výstavu věnovanou světu dvou legendárních postaviček Pata a Mata uvádí muzeum voskových figurín Grévin Praha. Pat a Mat mají v pražském...  celý článek

Marek Tichý, ředitel korporátních financí Raiffeisenbank
Hledání nástupce není žádná legrace

V posledních letech dochází mezi podnikateli v České republice ke generační obměně, a to zejména u menších a středních firem. Podnikatelé, kteří s podnikáním...  celý článek

Získejte do léta pevnější a hladší pokožku díky březovému extraktu.
Získejte do léta pevnější a hladší pokožku díky březovému extraktu

Hebká a pevná pokožka je snem každé ženy. Získat hebčí a hladší pokožku můžete již za 28 dní. Pomohou vám v tom tři jednoduché rituály – masáže, střídání...  celý článek

Radiotéka: navštivte svět plný audioknih
Radiotéka: navštivte svět plný audioknih

Radiotéka, kterou provozuje Český rozhlas, nabízí unikátní mluvené knihy, rozhlasové hry, pohádky i hudbu. Díky zvukové paměti Českého rozhlasu je Radiotéka...  celý článek

Beenode je pro firmy skvělým dárkem i bezpečnostním prvkem.
Beenode je pro firmy skvělým dárkem i bezpečnostním prvkem

Stále ve své firmě hledáte klíče od skladů? Poohlížíte se po nápaditém a originálním dárku pro obchodní partnery či zaměstnance? Přejete si rozšířit sortiment...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.